BB is niet zo streng. Kijk naar het slapen of het 'verboden batterijen te wisselen voor een ander'.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 23:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het houdt gewoon niet op,,,,,,BB moet het eigenlijk verbieden dat andere gaan, omdat diegene te lui zijn om op te staan.
Ze moet natuurlijk nu een ander sulletje vinden want Glenn kan niet vlug met dat been en ze kan er niet zeker van zijn dat hij nu haar wakker maakt.
Ok dankje, ik zet het in de agendaquote:Op dinsdag 5 maart 2024 23:17 schreef ledn81 het volgende:
Vrijdag 13:30 wordt Schiphol weer tijdelijk stil gelegd en komen er 2 vliegtuigjes voor Karan boven de hut langs
quote:Op dinsdag 5 maart 2024 23:17 schreef ledn81 het volgende:
Vrijdag 13:30 wordt Schiphol weer tijdelijk stil gelegd en komen er 2 vliegtuigjes voor Karan boven de hut langs
Ja, in Teugequote:Op dinsdag 5 maart 2024 23:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik werk daar, is er al een flightplan ingediend ??
huh? waarom zie ik 2 lege berichtenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 23:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Sorry, krijg anders problemen met mijn werkgever ...
Hoezo is dat nu duidelijk?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 23:38 schreef Schakeltopia het volgende:
tyron tegen randy
jerry (tom) gaat met pot naar osso. dat is nu wel duidelijk
tyron gaat zich er bij neerlegge
omdat hij ook met deze online verkiezing weer gewonnen had, door stemmen van fans.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 23:40 schreef Xilia het volgende:
[..]
Hoezo is dat nu duidelijk?
Ik zit in de tub
jimmy red het niet denk ik hoorquote:Op dinsdag 5 maart 2024 23:38 schreef Schakeltopia het volgende:
tyron tegen randy
jerry (tom) gaat met pot naar osso. dat is nu wel duidelijk
tyron gaat zich er bij neerlegge
ik dacht eerst jimmie, maar ze hadden het over 2 vliegtuigjes. en dat was tom
misschien omdat hij heeft gewonnen met de verkleedpartij ?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 23:40 schreef Xilia het volgende:
[..]
Hoezo is dat nu duidelijk?
Ik zit in de tub
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |