SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Is elke keer zo als er iets anders is dan weekly basics.. Heel die keuken vol met lui die er normaal niet/nauwelijks te vinden zijn.quote:Op maandag 4 maart 2024 17:20 schreef Joyce-43 het volgende:
het us toch ongelovelijk Jimmy wilt koken iedereen is bezig al behalve Jimmy en hij zei nog hij en dilano moesten koken e=echt sneu voor jimmy
Dannyquote:Op maandag 4 maart 2024 17:21 schreef engine het volgende:
Jimmy is geirriteerd dat zijn kookpositie is ingepikt.
3x raden door wie?
nou door iedereen die daar nu staatquote:
ja hij staat recept te lezen en alles word ingepikt snap wel dat die pissig isquote:Op maandag 4 maart 2024 17:22 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Is elke keer zo als er iets anders is dan weekly basics.. Heel die keuken vol met lui die er normaal niet/nauwelijks te vinden zijn.
Ja hij zei ik zou koken maar nu er camera op staat moeten zij ineens hun momentje pakken. Gaat om ashley en karen.quote:Op maandag 4 maart 2024 17:21 schreef engine het volgende:
Jimmy is geirriteerd dat zijn kookpositie is ingepikt.
3x raden door wie?
Ja en daar heeft hij wel gelijk in. Ze hebben in al die weken 1x gekookt ofzo maar Ashley staat iedere keer vooraan als het om iets bijzonders gaat. Waarom moet ze nou ineens ook weer koken.quote:Op maandag 4 maart 2024 17:24 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja hij zei ik zou koken maar nu er camera op staat moeten zij ineens hun momentje pakken. Gaat om ashley en karen.
Ze kan ook niet eens koken en ze zei laatst dat ze er ook nog een hekel aan heeft. Maarja het is toch weer een tv moment natuurlijk.quote:Op maandag 4 maart 2024 17:24 schreef marky het volgende:
Ze kookt bijna nooit maar als er iets speciaals is dan hoopt Ashley een TV momentje te scoren.
Na wat ik gisteren heb gezien zou ik geen hap meer door mijn keel krijgen als die twee het hebben klaargemaaktquote:Op maandag 4 maart 2024 17:24 schreef marky het volgende:
Ze kookt bijna nooit maar als er iets speciaals is dan hoopt Ashley een TV momentje te scoren.
Er staat toch altijd een camera op?quote:Op maandag 4 maart 2024 17:24 schreef ledn81 het volgende:
Jimmy : "Dan weten ze dat de camera er is en dan staan ze er allemaal met hun bek voor"![]()
Ashley en Karan en Danny vermoedelijk
En ze wil de heel graag overkomen als de mama van de groep hequote:Op maandag 4 maart 2024 17:26 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze kan ook niet eens koken en ze zei laatst dat ze er ook nog een hekel aan heeft. Maarja het is toch weer een tv moment natuurlijk.
En daar zit niemand op te wachten daarquote:Op maandag 4 maart 2024 17:27 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
En ze wil de heel graag overkomen als de mama van de groep he
Groot gelijk en Jimmy vindt koken ook leuk zegt hij altijd.quote:Op maandag 4 maart 2024 17:27 schreef engine het volgende:
Hij gaat het toch zeggennu mag hij weer koken
Die heb ik al een paar keer met heel weinig iets leuks zien maken dus dat geloof ik wel.quote:Op maandag 4 maart 2024 17:28 schreef lojanda het volgende:
[..]
Groot gelijk en Jimmy vindt koken ook leuk zegt hij altijd.
Ja en.ashley met karen erover.pratenquote:Op maandag 4 maart 2024 17:29 schreef Snoozey het volgende:
huhu, it's ok
ja idd zeg gewoon dat je het alleen wil doen jimmie!
lekker de boel uitmelken. straks huilie huil bij oa dylan
Yesss hij durft tegen Ashley in te gaanquote:Op maandag 4 maart 2024 17:27 schreef engine het volgende:
Hij gaat het toch zeggennu mag hij weer koken
Dat is een sportbroekje ja. Dat hoort zo ja.quote:
en rohan appen naar dori!quote:Op maandag 4 maart 2024 17:30 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja en.ashley met karen erover.praten
quote:Op maandag 4 maart 2024 17:30 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat is een sportbroekje ja. Dat hoort zo ja.
( is mij een keer verteld hier. Ik vind het ook net een onderbroek.
en hij stond er als eerste ook maar werd gewoon overgenomen door Glenn en Danny en toen ook karen en Ashleyquote:Op maandag 4 maart 2024 17:28 schreef lojanda het volgende:
[..]
Groot gelijk en Jimmy vindt koken ook leuk zegt hij altijd.
quote:
moooooooiquote:Op maandag 4 maart 2024 17:31 schreef mazaru het volgende:
[..]Ik dacht echt dat het een onderbroek was, je kunt erin liplezen
quote:Op maandag 4 maart 2024 17:32 schreef mario390 het volgende:
op haar tiktik lopt
zij veel in korte
brokjes
Klopt helemaalquote:Op maandag 4 maart 2024 17:33 schreef Clasientjuh het volgende:
Zo dus als ik de verslagen lees maakt Ashley Alice helemaal zwart omdat ze niet mee doet met hun clubje walgelijk mens zeg🤮
Jimmy is de admiraalquote:Op maandag 4 maart 2024 17:33 schreef Rhosyn het volgende:
Jimmy heeft dus nu zijn zin.
Hij staat alleen in keuken. Met Dilano zie ik.
Dus hij heeft ze allemaal de keuken uit gejaagd?
quote:Op maandag 4 maart 2024 17:34 schreef mario390 het volgende:
bij alice camelheuvel
kann mann lezen wat de
lip zegt
Dat valt wel mee. Hij heeft gezegd hoe hij erover dacht en toen waren ze meteen vertrokken.quote:Op maandag 4 maart 2024 17:33 schreef Rhosyn het volgende:
Jimmy heeft dus nu zijn zin.
Hij staat alleen in keuken. Met Dilano zie ik.
Dus hij heeft ze allemaal de keuken uit gejaagd?
Iedere dag 'n ander feestje, dus denk ook elke dag ander voedsel.quote:Op maandag 4 maart 2024 17:35 schreef lonneberga het volgende:
Wat staat er op het menu voor deze week?
Elke keer opnieuw....quote:Op maandag 4 maart 2024 17:24 schreef marky het volgende:
Ahhh klinkt spannendquote:Op maandag 4 maart 2024 17:36 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Iedere dag 'n ander feestje, dus denk ook elke dag ander voedsel.
ja naomi als blonde vampquote:Op maandag 4 maart 2024 17:39 schreef lonneberga het volgende:
Halloweenmoet gelijk aan utopia denken
alice en ashley zijn dochquote:Op maandag 4 maart 2024 17:44 schreef Lonneke1983 het volgende:
Ashley heeft overduidelijk haar pijlen gericht nu op Alice. Maar ze is hierbij vergeten dat Alice vrij goed ligt bij iedereen. Daarnaast nu Sabeau en Doriana weg zijn, merk je dat Ashley zich te zelfverzekerd voelt want haar ‘leger’ is sterk. Maar ook voor Ashley geld hoogmoed komt voor de val en er zullen zich ook uit haar ‘soldaten’ niet meer zomaar alles voor pikken.
Dus als je iets bij een ander in de boom hing was dat om degene te benadelen?quote:Op maandag 4 maart 2024 17:45 schreef Koos1958 het volgende:
Karen Glenn en Danny over de ballen in de kerstboom. Glenn zegt Alice 2x gestoken bij tom en tom bij Danny en glenn ook
Dan onderschat je haar leger en haar achterban....quote:Op maandag 4 maart 2024 17:44 schreef Lonneke1983 het volgende:
Ashley heeft overduidelijk haar pijlen gericht nu op Alice. Maar ze is hierbij vergeten dat Alice vrij goed ligt bij iedereen. Daarnaast nu Sabeau en Doriana weg zijn, merk je dat Ashley zich te zelfverzekerd voelt want haar ‘leger’ is sterk. Maar ook voor Ashley geld hoogmoed komt voor de val en er zullen zich ook uit haar ‘soldaten’ niet meer zomaar alles voor pikken.
waarin in ze egoistisch.....quote:Op maandag 4 maart 2024 17:47 schreef Clasientjuh het volgende:
Toch snap ik het niet Alice zegt dat ze niet veel kleren mee heeft alleen strakke broekjes dat tot haar naat zit en een zwart jurkje en een spijkerbroek. Bizar in een koffer kan zoveel in maar het liefst loopt ze met broekjes dat in haar naat zitten🙄
En zo egoïstisch is zij dit val me erg tegen van haar.
flesh pompoen kan je ook met sschil doenquote:Op maandag 4 maart 2024 17:47 schreef Kodiak100 het volgende:
![]()
Pompoen schillen en snijden
Het enige wat je nodig hebt om makkelijk en snel een pompoen te snijden is: een vork, dunschiller, scherp mes, magnetron en natúúrlijk een pompoen (wél een die in de magnetron past). Zo ga je aan de slag:
Prik met je vork gaatjes in de pompoen.
Plaats de pompoen twee minuten in de magnetron op de hoogste stand. Door de warmte wordt zowel de schil als de pompoen zacht, waardoor het schillen en snijden een stuk makkelijker gaat.
Laat de pompoen één minuut afkoelen.
Snijd met behulp van het mes de pompoen in stukken en verwijder de schil met de dunschiller.
Weet dat je de schil niet hoeft te verwijderen. De schil van de pompoen zit namelijk boordevol vitaminen. Voor kleine kinderen is het wel aan te raden om de pompoen te schillen.
Het wantrouwe is er al. Het is afwachten wie zich het eerst bij Randy en Ty gaat melden.quote:Op maandag 4 maart 2024 17:44 schreef Lonneke1983 het volgende:
Ze mochten 100 stuks meenemen en dat heeft Alice gedaan. Dus alle strings,topjes bh's sokken en schoenen voor 1 geteldquote:Op maandag 4 maart 2024 17:47 schreef Clasientjuh het volgende:
Toch snap ik het niet Alice zegt dat ze niet veel kleren mee heeft alleen strakke broekjes dat tot haar naat zit en een zwart jurkje en een spijkerbroek. Bizar in een koffer kan zoveel in maar het liefst loopt ze met broekjes dat in haar naat zitten🙄
En zo egoïstisch is zij dit val me erg tegen van haar.
Dat zie je vaak. Zodra ze weten dat ze populair zijn dan gaan ze het overdrijven en is de natuurlijkheid weg. Best wel jammer. Ik zie dat niet bij Tom, die blijft lekker zichzelf. Maar het kan ook zijn dat het zo lijkt omdat alles wat ze doet ontzettend uitvergroot wordt. Als er 10 op de tafel zitten te kakken en zij zit erbij dan lees je dat Ashley op de tafel zit te kakkenquote:Op maandag 4 maart 2024 17:44 schreef Lonneke1983 het volgende:
Het is eerder dat zij kakt 4 daar wat van zeggen en de rest eet haar stront nog op.quote:Op maandag 4 maart 2024 17:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zie je vaak. Zodra ze weten dat ze populair zijn dan gaan ze het overdrijven en is de natuurlijkheid weg. Best wel jammer. Ik zie dat niet bij Tom, die blijft lekker zichzelf. Maar het kan ook zijn dat het zo lijkt omdat alles wat ze doet ontzettend uitvergroot wordt. Als er 10 op de tafel zitten te kakken en zij zit erbij dan lees je dat Ashley op de tafel zit te kakken
Het wederkerend probleem in de keuken bij BB is dat de messen niet meer naar behoren snijden .quote:Op maandag 4 maart 2024 17:47 schreef Kodiak100 het volgende:
![]()
Het enige wat je nodig hebt om makkelijk en snel een pompoen te snijden is: een vork, dunschiller, scherp mes, magnetron en natúúrlijk een pompoen (wél een die in de magnetron past). Zo ga je aan de slag:
Plaats de pompoen twee minuten in de magnetron op de hoogste stand. Door de warmte wordt zowel de schil als de pompoen zacht, waardoor het schillen en snijden een stuk makkelijker gaat.
Snijd met behulp van het mes de pompoen in stukken en verwijder de schil met de dunschiller.
Weet dat je de schil niet hoeft te verwijderen. De schil van de pompoen zit namelijk boordevol vitaminen. Voor kleine kinderen is het wel aan te raden om de pompoen te schillen.
Er waren duo's dat wel een ander een etentje gunde aan zijn haar duo maar Alice gundequote:
Die ook voor de pot gaan....quote:Op maandag 4 maart 2024 17:48 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dan onderschat je haar leger en haar achterban....
Benieuwd wanneer Tom; Glenn; Danny en Karen gaan beseffen dat ze elkaars grootste vijand/concurrent zijn om in de finale te geraken. Want tot nu toe lijken ze zich nog altijd te laten meeslepen door Ashley om haar eigen concurrenten(Alice; Sabeau) weg te krijgen.quote:Op maandag 4 maart 2024 17:44 schreef Lonneke1983 het volgende:
Zo grappig dat BB niet een volledig recept meegeeft waardoor ze waanzinnig staan te klooienquote:Op maandag 4 maart 2024 17:47 schreef Kodiak100 het volgende:
![]()
Vergeet Tyron niet.....die staat er ook weer op haar .lijstje.quote:Op maandag 4 maart 2024 17:57 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Benieuwd wanneer Tom; Glenn; Danny en Karen gaan beseffen dat ze elkaars grootste vijand/concurrent zijn om in de finale te geraken. Want tot nu toe lijken ze zich nog altijd te laten meeslepen door Ashley om haar eigen concurrenten(Alice; Sabeau) weg te krijgen.
Ze zijn bot omdat ze niet gebruikt kunnen worden als wapen. Stel je voor dat er een ruzie ontstaat en iemand pakt zo'n mes dan wordt dat een probleemquote:Op maandag 4 maart 2024 17:53 schreef KangaP het volgende:
[..]
Het wederkerend probleem in de keuken bij BB is dat de messen niet meer naar behoren snijden .
Deze messen set is stukken beter dan die van vorig jaar maar niettemin geraken ze al bot.
Ik volg de live niet meer maar heb begrepen dat Danny PON heeft. Indien hij er Alice;Tyron en Randy opzet (en dus een gunst voor Ashley) in plaats van een bank met Karen; Tom en Glenn is hij de domste speler ooit.quote:Op maandag 4 maart 2024 17:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vergeet Tyron niet.....die staat er ook weer op haar .lijstje.
Ja dat keukengerei is niet bestquote:Op maandag 4 maart 2024 17:53 schreef KangaP het volgende:
[..]
Het wederkerend probleem in de keuken bij BB is dat de messen niet meer naar behoren snijden .
Deze messen set is stukken beter dan die van vorig jaar maar niettemin geraken ze al bot.
Glühwein (letterlijk: gloeiwijn) is een alcoholische drank, die in het midden van Europa vooral in de periode vlak voor de kerstmis wordt gedronken.quote:Op maandag 4 maart 2024 18:01 schreef Rhosyn het volgende:
Volgens Karen hoort Gluhwijn bij Halloween en Glenn zegt Jeneverkes ook.
![]()
Niet toch?
Zou kunnen, heb ik ook over nagedacht, maar denk het uiteindelijk niet. In het begin staan de messen scherp.dus..quote:Op maandag 4 maart 2024 18:01 schreef marky het volgende:
[..]
Ze zijn bot omdat ze niet gebruikt kunnen worden als wapen. Stel je voor dat er een ruzie ontstaat en iemand pakt zo'n mes dan wordt dat een probleem
Ben zo benieuwd wat het gaat worden.....weet niet of hij dat inzicht heeft. Of geen angsthaas is om nog even langer onder haar vleugels te zitten.quote:Op maandag 4 maart 2024 18:02 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ik volg de live niet meer maar heb begrepen dat Danny PON heeft. Indien hij er Alice;Tyron en Randy opzet (en dus een gunst voor Ashley) in plaats van een bank met Karen; Tom en Glenn is hij de domste speler ooit.
Ik weet niet wat jij doet als je ruzie hebt, maar ik pak meestal geen mes.quote:Op maandag 4 maart 2024 18:01 schreef marky het volgende:
[..]
Ze zijn bot omdat ze niet gebruikt kunnen worden als wapen. Stel je voor dat er een ruzie ontstaat en iemand pakt zo'n mes dan wordt dat een probleem
Danny heeft het volgens mij wel door. Het is nu de tijd van de groep Ty om te proberen in te breken kijken wie er gevoelig is.quote:Op maandag 4 maart 2024 17:57 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Benieuwd wanneer Tom; Glenn; Danny en Karen gaan beseffen dat ze elkaars grootste vijand/concurrent zijn om in de finale te geraken. Want tot nu toe lijken ze zich nog altijd te laten meeslepen door Ashley om haar eigen concurrenten(Alice; Sabeau) weg te krijgen.
Juist, en om die reden hebben ze ook geen vuurwapens binnen het huis.quote:Op maandag 4 maart 2024 18:01 schreef marky het volgende:
[..]
Nee ik ook niet maar je kan het risico wel voorkomen.quote:Op maandag 4 maart 2024 18:08 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij doet als je ruzie hebt, maar ik pak meestal geen mes.
Dat zou Ty kunnen zijn.....vorige week zag hij echt Danny als winnaar uit de bus komen....hij heeft wat met die man. Maar ik vertrouw Danny niet.quote:Op maandag 4 maart 2024 18:08 schreef marky het volgende:
[..]
Danny heeft het volgens mij wel door. Het is nu de tijd van de groep Ty om te proberen in te breken kijken wie er gevoelig is.
Nogmaals dat hadden ze samen afgesproken om niet te ruilen is duidelijk op de streams geweestquote:Op maandag 4 maart 2024 17:54 schreef Clasientjuh het volgende:
[..]
Er waren duo's dat wel een ander een etentje gunde aan zijn haar duo maar Alice gunde
Randy niks ook is het maar 1 ententje vorige week was het gunnen of niet en dat vond ik wel jammer van haar. En ze verloor van Randy om dat ze te hebzuchtig is.
Danny zet alice er niet opquote:Op maandag 4 maart 2024 18:02 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ik volg de live niet meer maar heb begrepen dat Danny PON heeft. Indien hij er Alice;Tyron en Randy opzet (en dus een gunst voor Ashley) in plaats van een bank met Karen; Tom en Glenn is hij de domste speler ooit.
Nee, zelfs zwart aan het maken....quote:Op maandag 4 maart 2024 18:12 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nou weet ik niet, ashley is goed op hem aan het inpraten en niet positief
Danny heeft ooit duidelijk gezet ik luister en hoor iedereen zodat men denkt dat ik aan hun kant sta, maar trek me eigen planquote:Op maandag 4 maart 2024 18:12 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nou weet ik niet, ashley is goed op hem aan het inpraten en niet positief
En het is nog afwachten wie de 2e PON krijgtquote:Op maandag 4 maart 2024 18:08 schreef marky het volgende:
[..]
Danny heeft het volgens mij wel door. Het is nu de tijd van de groep Ty om te proberen in te breken kijken wie er gevoelig is.
Deze mensen hebben een psychologische test gehad waaruit naar voren is gekomen dat het vrij onwaarschijnlijk is dat ze met messen gaan zwaaien. Sommige bewoners zijn misschien wat raar of bijzonder, maar het zijn geen TBS'ers en BB is ook geen TBS-kliniek.quote:Op maandag 4 maart 2024 18:09 schreef marky het volgende:
[..]
Nee ik ook niet maar je kan het risico wel voorkomen.
quote:Op maandag 4 maart 2024 18:14 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Deze mensen hebben een psychologische test gehad waaruit naar voren is gekomen dat het vrij onwaarschijnlijk is dat ze met messen gaan zwaaien. Sommige bewoners zijn misschien wat raar of bijzonder, maar het zijn geen TBS'ers en BB is ook geen TBS-kliniek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leef, alsof het je laatste dag is !!!
Het is BB, kan van moment tot moment weer anders zijn.quote:Op maandag 4 maart 2024 18:17 schreef mario390 het volgende:
kann me nu jemand vertelen?
is het uit met asli en alice?
Woont hij niet bij zijn vriendin??quote:Op maandag 4 maart 2024 18:17 schreef greysbones het volgende:
Randy kookt niet voor zichzelf
dan gooit hij wat in de frituur
Hadden die verkering dan?quote:Op maandag 4 maart 2024 18:17 schreef mario390 het volgende:
eerst kokenquote:
was nooit aan hoorquote:Op maandag 4 maart 2024 18:17 schreef mario390 het volgende:
ja misschienquote:Op maandag 4 maart 2024 18:18 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het is BB, kan van moment tot moment weer anders zijn.
Je kan zoveel testen als je wil... Betfer safe then sorry.quote:Op maandag 4 maart 2024 18:14 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Deze mensen hebben een psychologische test gehad waaruit naar voren is gekomen dat het vrij onwaarschijnlijk is dat ze met messen gaan zwaaien. Sommige bewoners zijn misschien wat raar of bijzonder, maar het zijn geen TBS'ers en BB is ook geen TBS-kliniek.
zijn de water vergeten hahahaquote:
je kunt toch pan voor pan makenquote:Op maandag 4 maart 2024 18:19 schreef Koos1958 het volgende:
Is toch niet slim om al de 1e pan al bijna klaar te hebben en de ander nog moet starten
Ach .. het is soep .. dat blijft wel even warm hoor als het klaar is.quote:Op maandag 4 maart 2024 18:19 schreef Koos1958 het volgende:
Is toch niet slim om al de 1e pan al bijna klaar te hebben en de ander nog moet starten
Ja .. nee....quote:Op maandag 4 maart 2024 18:19 schreef marky het volgende:
[..]
Je kan zoveel testen als je wil... Betfer safe then sorry.
Maakt bij soep niet uit. Hoe langer het staat hoe lekkerder.quote:Op maandag 4 maart 2024 18:19 schreef Koos1958 het volgende:
die ene is nog lang niet klaar hoor hahaquote:Op maandag 4 maart 2024 18:19 schreef Koos1958 het volgende:
Zal denk ik wel vaker gebeurt zijn in een rls waar ze iemand uit moeten halen.....quote:Op maandag 4 maart 2024 18:19 schreef marky het volgende:
[..]
is ook wel tijdquote:Op maandag 4 maart 2024 18:21 schreef Lovely het volgende:
Maar deze week dus elke avond een andere maaltijd.. zullen ze wel blij mee zijn
Zo eigenwijs.quote:Op maandag 4 maart 2024 18:23 schreef greysbones het volgende:
Jimmy verteld dat als je de kruiden in de pan doet voor de andere ingredienten ze meer smaak afgeven
Dyliie
zo staat het er niet
Haha.. wat een kind ook he.quote:Op maandag 4 maart 2024 18:23 schreef greysbones het volgende:
Jimmy verteld dat als je de kruiden in de pan doet voor de andere ingredienten ze meer smaak afgeven
Dyliie
zo staat het er niet
Nou echt wel.. ook al maakte ze er wel eerder keer weer iets van de dingen die ze hadden of over haddenquote:Op maandag 4 maart 2024 18:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
is ook wel tijd
om eens een beetje gevarieerd te eten
Bij mijn weten is dat slechts ooit 1x gebeurd in alle BB's die er wereldwijd bestaan, dus het risico is te verwaarlozen.quote:Op maandag 4 maart 2024 18:19 schreef marky het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wees in 't leven geen toeschouwer, wees een speler."
IG
eten al opquote:Op maandag 4 maart 2024 18:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik heb nu wel ontzettend zin in pompoensoep.
elk uurquote:Op maandag 4 maart 2024 18:26 schreef Lovely het volgende:
Vannacht dan ook maar het geluid afspelen haha
Denk dat ze met 1,5 liter water per pot wel weinig soep gaan hebben . 3 liter totaal is wat .. 6 porties.quote:
quote:Op maandag 4 maart 2024 18:25 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja spelcouple
maar alice is met
karen bijna lesbisch
ik denk dat het van die verspakketten zijnquote:Op maandag 4 maart 2024 18:27 schreef KangaP het volgende:
[..]
Denk dat ze met 1,5 liter water per pot wel weinig soep gaan hebben . 3 liter totaal is wat .. 6 porties.
Of de soep zal dik zijn en dan oplengen
Hij switchte net naar Alice en Ty anders even stream resfreshen als je Chrome hebt kan dat via muziek logo boven inquote:Op maandag 4 maart 2024 18:27 schreef zodeju het volgende:
[..]
He hoe kan dat nou, ik heb 2 streams l Jimmy en dylano????
viel me vorige week al opquote:Op maandag 4 maart 2024 18:28 schreef Li0nHeart het volgende:
En vlak voor het geluidje .. Alice trekt toch wel een beetje naar Tyron geloof ik.
[ afbeelding ]
Karen praat nauwelijks met Alice.quote:
Soms hangen die wel even bij elkaar om te kletsen etcquote:Op maandag 4 maart 2024 18:28 schreef Li0nHeart het volgende:
En vlak voor het geluidje .. Alice trekt toch wel een beetje naar Tyron geloof ik.
[ afbeelding ]
Ging me meer om de blik ...quote:Op maandag 4 maart 2024 18:29 schreef Lovely het volgende:
[..]
Soms hangen die wel even bij elkaar om te kletsen etc
Hah ... ja... maar wellicht niet hoor ... Alice heeft natuurlijk Haydor... en Tyron ook iemand. Maar dan kun je het nog steeds leuk hebben samen.quote:
Of hij laat iets bezorgen ...hoorde hem dat laatst zeggenquote:Op maandag 4 maart 2024 18:17 schreef greysbones het volgende:
Randy kookt niet voor zichzelf
dan gooit hij wat in de frituur
Ik doe de groenten en kruiden altijd in de oven en dan kun je zeker de pompoen en de bol knoflook gewoon uitknijpen en uitlepelen.quote:Op maandag 4 maart 2024 17:47 schreef Kodiak100 het volgende:
![]()
Dat was toen ze wantrouwend werd naar Ashley, ze hebben altijd goed met elkaar gekund maar doordat ze door zijn groepje erop is gezet was ze eigenlijk ook kwaad op Tyron....of zwaar teleurgesteld....quote:Op maandag 4 maart 2024 18:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
viel me vorige week al op
dat ze plots meer bij Ty zit
hij is wel iemand bij wie manana manana goed van toepassing isquote:Op maandag 4 maart 2024 18:31 schreef humpty het volgende:
[..]
Of hij laat iets bezorgen ...hoorde hem dat laatst zeggen
Tja je zou ook eens moe kunnen worden
Kan idd.. verbaast mij dat er nu geen stelletje in zit..meestal ontstaat er wel een stelletjequote:Op maandag 4 maart 2024 18:30 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hah ... ja... maar wellicht niet hoor ... Alice heeft natuurlijk Haydor... en Tyron ook iemand. Maar dan kun je het nog steeds leuk hebben samen.
Volgens mij ben je in de war net een ander.quote:Op maandag 4 maart 2024 18:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat zeien zij als laatste keer
alice in exitshow terugkwam
Zitten Rummicub te spelen met 4 personenquote:Op maandag 4 maart 2024 18:28 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb het idee dat ze dat al eerder deedquote:Op maandag 4 maart 2024 18:32 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat was toen ze wantrouwend werd naar Ashley, ze hebben altijd goed met elkaar gekund maar doordat ze door zijn groepje erop is gezet was ze eigenlijk ook kwaad op Tyron....of zwaar teleurgesteld....
Maar dat gevoel is ze weer kwijt.
nee was in uitzendingquote:Op maandag 4 maart 2024 18:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Volgens mij ben je in de war net een ander.
zoals jimmy zeiquote:Op maandag 4 maart 2024 18:35 schreef Koos1958 het volgende:
Heeft een van jullie gezien of jimmy wel bouillonblokjes en die kruiden uit dat pijpje erin heeft gedaan. Heb het wel dilano zien doen maar hem niet
Ja, dat nagels lakken was dacht ik ook al van na dat gebeuren van haar erop zetten.quote:Op maandag 4 maart 2024 18:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb het idee dat ze dat al eerder deed
Oh okequote:Op maandag 4 maart 2024 18:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
zoals jimmy zei
die kun je beter als eerst doen
omdat ze dan meer smaak afgeven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op maandag 4 maart 2024 18:36 schreef greysbones het volgende:
er is weer brood verdwenen
Aliceeeeeeee
Dilano was net ook brood aan het eten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zij snapt precies hoe het werkt en daarom is ze ook de logische kandidaat voor de winst.quote:Op maandag 4 maart 2024 17:24 schreef marky het volgende:
Alice staat er wel om bekend dat ze veel brood eetquote:Op maandag 4 maart 2024 18:37 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dilano was net ook brood aan het eten.
Nou, dan wordt het dus weer hoog tijd.quote:Op maandag 4 maart 2024 17:25 schreef engine het volgende:
[..]
Ja en daar heeft hij wel gelijk in. Ze hebben in al die weken 1x gekookt ofzo
chips, nootjes en muesliquote:Op maandag 4 maart 2024 18:37 schreef Koos1958 het volgende:
Beschuldigen ze nu mensen van brood eten. Als er mensen zijn die eten achterover drukken zijn het karen en ashley geweest.
Ja maar nu niet gezien. Ze eten allemaal brood er waren 2 broden voor 11 mensen gemaakt door ronahi vanmiddag.quote:Op maandag 4 maart 2024 18:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Alice staat er wel om bekend dat ze veel brood eet
en ook vaak savonds
Dat ze die pannenkoeken ff voor Ronahi hadden bewaard... die lust geen pompoensoep. Heeft ze tegen jimmy gezegd en die eet er ook gewoon 1. Nu zijn ze op.quote:
Ach, ze moeten toch iets hebben om over te pijpzeiken.quote:
ik denk dat ze daar wel meer eten wat mensen eigenlijk niet lustenquote:Op maandag 4 maart 2024 18:40 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Dat ze die pannenkoeken ff voor Ronahi hadden bewaard... die lust geen pompoensoep. Heeft ze tegen jimmy gezegd en die eet er ook gewoon 1. Nu zijn ze op.
En kauwen met haar mond dicht en niet smaktquote:Op maandag 4 maart 2024 18:40 schreef greysbones het volgende:
misschien helpt het als je de pannenkoek in stukjes snijdt
ipv die enorme happen te nemen
Dat moet natuurlijk niet.quote:
Ja klopt net als de andere....bij het kaarten net voor naar bed gaan of tussendoor doen ze ook heel vaak kwark met brood mee naar cocoon.....quote:Op maandag 4 maart 2024 18:40 schreef Verida het volgende:
[..]
chips, nootjes en muesli
maar Alice eet heel vaak tussendoor of 's avonds boterhammen.
Ik heb een paar weken geleden al hele monologen bespeurd.quote:Op maandag 4 maart 2024 17:31 schreef mazaru het volgende:
[..]Ik dacht echt dat het een onderbroek was, je kunt erin liplezen
Och arm kind, kom gauw naar BB-huis. kan je er weer ff tegen.quote:Op maandag 4 maart 2024 18:44 schreef spapaars het volgende:
Zojuist op Een Vandaag, schimmel in haar huis.
[ afbeelding ]
Zij heeft ook altijd wat.quote:Op maandag 4 maart 2024 18:44 schreef spapaars het volgende:
Zojuist op Een Vandaag, schimmel in haar huis.
[ afbeelding ]
Tja, en dat is nou precies de makke: de pest in hebben en dan tegen anderen gaan fulmineren, i.p.v. direct naar de betreffende personen gaan.quote:Op maandag 4 maart 2024 17:31 schreef KinKiJan het volgende:
Karen: "Moet je heel dat spul hebben daarin?"
Jimmy: "Ja, lees maar, ik weet het eigenlijk niet, jullie waren zo lekker bezig dus ik denk eh, doe 't lekker, ja!"
Danny: "En wat moet er dan gebeuren met dat?"
Karen: "Wil jij niet komen helpen?"
Jimmy: "Ja weet ik niet, geen idee. Ja nee ik hoef niet met z'n vieren in de keuken. Dat vind ik een beetje teveel sorry"
Ashley: "Jim, ik wil je werk niet uit handen nemen hoor?"
Karen: "Ja ik ook niet hoor!"
Danny: "Ik zeker niet, maar ik wil niet jij juist alles doet"
Karen: "Ah ja, dat is juist jij ging koken!"
Jimmy: "Ja, ik sta er helemaal klaar voor en dan rennen er vier mensen naar de keuken"
Alle 3 tegen Jimmy tegelijk dat ze wel weg gaan.
Jimmy staat nu gewoon in de keuken
Dat heet manipuleren 😅 Sneaky te werk gaan. De een vindt dat slim, de ander (waaronder ik) juist cheap, sneaky, vies en een onaantrekkelijke, irritante karaktertrek.quote:Op maandag 4 maart 2024 18:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zij snapt precies hoe het werkt en daarom is ze ook de logische kandidaat voor de winst.
Nou dat gaat hem niet worden.. die wordt ruim daarvoor nog uitgekotst. Zowel door haar medebewoners als de kijkers.quote:Op maandag 4 maart 2024 18:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zij snapt precies hoe het werkt en daarom is ze ook de logische kandidaat voor de winst.
Beetje... ze hebben elkaar al eens verteld dat Haydar getinte man is en Ty zijn "vriendin" een naturel blonde is dus dat.quote:Op maandag 4 maart 2024 18:28 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Van deze droom ik nog weleens als ik zwaar getafeld heb.quote:Op maandag 4 maart 2024 18:44 schreef spapaars het volgende:
Zojuist op Een Vandaag, schimmel binnen haar huis.
[ afbeelding ]
Haydar heeft een heel licht tintje maar lijkt totaal niet op Ty!!quote:Op maandag 4 maart 2024 18:50 schreef marky het volgende:
[..]
Beetje... ze hebben elkaar al eens verteld dat Haydar getinte man is en Ty zijn "vriendin" een naturel blonde is dus dat.
Psssst... Je hebt het niet van mij hoor...quote:Op maandag 4 maart 2024 18:48 schreef Willewa het volgende:
[..]
Dat heet manipuleren 😅 Sneaky te werk gaan. De een vindt dat slim, de ander (waaronder ik) juist cheap, sneaky, vies en een onaantrekkelijke, irritante karaktertrek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
net alsof Alice dan op iedere licht getinte man valtquote:Op maandag 4 maart 2024 18:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
Haydar heeft een heel licht tintje maar lijkt totaal niet op Ty!!
Veel te dominant en veel te aanwezig. Overal haantje de voorste bij zijn en als er iets wordt gezegd door een andere bewoner en het bevalt haar niet dan zit ze er meteen met die slabek van haar er bovenopquote:Op maandag 4 maart 2024 18:48 schreef Willewa het volgende:
[..]
Dat heet manipuleren 😅 Sneaky te werk gaan. De een vindt dat slim, de ander (waaronder ik) juist cheap, sneaky, vies en een onaantrekkelijke, irritante karaktertrek.
dat is en sportbroekquote:Op maandag 4 maart 2024 18:42 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat moet natuurlijk niet.
Ik zou zeggen: uit met dat ding!
quote:Op maandag 4 maart 2024 18:44 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
Dat laatste valt voorlopig nog wel mee. BB zoekt steevast haar leukste tv-momentjes voor de uitzending.quote:Op maandag 4 maart 2024 18:49 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nou dat gaat hem niet worden.. die wordt ruim daarvoor nog uitgekotst. Zowel door haar medebewoners als de kijkers.
Zal mij de bout hachelen.quote:
Dat is mooi.. maar ik ga me steeds meer ergeren aan haar gedrag.quote:Op maandag 4 maart 2024 18:55 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat laatste valt voorlopig nog wel mee. BB zoekt steevast haar leukste tv-momentjes voor de uitzending.
Valt mij als A-fan zelfs op
quote:Op maandag 4 maart 2024 18:44 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ty heeft dat wel gezegd dat hij daar een zwak voor heeft.quote:Op maandag 4 maart 2024 18:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
net alsof Alice dan op iedere licht getinte man valt
en Ty op elke blonde
quote:Op maandag 4 maart 2024 18:52 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Psssst... Je hebt het niet van mij hoor...Ja ik hoor wel meer mensen die dat gedrag leuk vinden ‘het is Big Brother’ als excuus geven, maar dat is alleen maar een excuus als je dat een excuus vindt, om sneaky te zijn en te manipuleren. Ik vind dat niet ;pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is niet 0 of 100, dus als je daar niet van houdt hoeft dat niet gelijk vergeleken te worden met Heel Holland Bakt, een totaal uiterste ;p Je kan ook heel leuk meedoen aan BB zonder zo te zijn.Leh-kùr
Bij mij juist het tegenovergestelde. Ik kan smakelijk lachen om haar bravoure en haar maffe gedrag.quote:Op maandag 4 maart 2024 18:56 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat is mooi.. maar ik ga me steeds meer ergeren aan haar gedrag.
en iedereen mag daar een andere mening over hebbenquote:Op maandag 4 maart 2024 18:59 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ja ik hoor wel meer mensen die dat gedrag leuk vinden ‘het is Big Brother’ als excuus geven, maar dat is alleen maar een excuus als je dat een excuus vindt, om sneaky te zijn en te manipuleren. Ik vind dat niet ;p
Het is niet 0 of 100, dus als je daar niet van houdt hoeft dat niet gelijk vergeleken te worden met Heel Holland Bakt, een totaal uiterste ;p Je kan ook heel leuk meedoen aan BB zonder zo te zijn.
Dat denk ik ook echt. En samequote:Op maandag 4 maart 2024 18:53 schreef lojanda het volgende:
[..]
Veel te dominant en veel te aanwezig. Overal haantje de voorste bij zijn en als er iets wordt gezegd door een andere bewoner en het bevalt haar niet dan zit ze er meteen met die slabek van haar er bovenop![]()
Kan ze zeggen dat dat het spel is maar zeker weten dat zij zo in de buitenwereld ook zo is.
Neen dat soort mensen zijn niet mijn types
Zekers. Ik gaf zojuist de mijnequote:Op maandag 4 maart 2024 19:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
en iedereen mag daar een andere mening over hebben
ik ben voor ze mag ook de put uit komenquote:Op maandag 4 maart 2024 19:01 schreef greysbones het volgende:
joehoeeee BB
iemand had een enorm goed idee
[ x ]
Ze is in ieder geval spraakmakendquote:Op maandag 4 maart 2024 18:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Bij mij juist het tegenovergestelde. Ik kan smakelijk lachen om haar bravoure en haar maffe gedrag.
Vis volgens mijquote:Op maandag 4 maart 2024 19:06 schreef Kissingbird het volgende:
Iemand heeft een bak vlees van gister wat over was opgegeten![]()
![]()
er is een vleesdief
Nee moesten ze inleveren van BBquote:Op maandag 4 maart 2024 19:06 schreef Kissingbird het volgende:
![]()
er is een vleesdief
Vis was hetquote:Op maandag 4 maart 2024 19:06 schreef Kissingbird het volgende:
![]()
er is een vleesdief
nee 2 die andere moet nog even koken hahaquote:
Als je zo kan spelen moet het in je zitten.....kan er bij mij niet in inderdaad, zo van nee zo ben ik niet maar zit nu in een spel.....en maar roepen ik ben eerlijk.quote:Op maandag 4 maart 2024 18:53 schreef lojanda het volgende:
[..]
Veel te dominant en veel te aanwezig. Overal haantje de voorste bij zijn en als er iets wordt gezegd door een andere bewoner en het bevalt haar niet dan zit ze er meteen met die slabek van haar er bovenop![]()
Kan ze zeggen dat dat het spel is maar zeker weten dat zij zo in de buitenwereld ook zo is.
Neen dat soort mensen zijn niet mijn types
Precies.quote:Op maandag 4 maart 2024 19:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
en iedereen mag daar een andere mening over hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
niet zeurenquote:Op maandag 4 maart 2024 19:10 schreef Ireth het volgende:
Ik voel Ronahi trouwens in deze... ik lust dit ook niet
Niet mijn ding.. ik vind het eerder kleuter gedrag en totaal niet grappigquote:Op maandag 4 maart 2024 18:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Bij mij juist het tegenovergestelde. Ik kan smakelijk lachen om haar bravoure en haar maffe gedrag.
Volgens ty en Al stonden en 2 bakjes waarvan 1 van hun. Volgens Jim stond er 1 bakje van hem en Dil...quote:Op maandag 4 maart 2024 19:11 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
De andere dingen vis is vandaag gegeten was op de streams
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |