SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Is elke keer zo als er iets anders is dan weekly basics.. Heel die keuken vol met lui die er normaal niet/nauwelijks te vinden zijn.quote:Op maandag 4 maart 2024 17:20 schreef Joyce-43 het volgende:
het us toch ongelovelijk Jimmy wilt koken iedereen is bezig al behalve Jimmy en hij zei nog hij en dilano moesten koken e=echt sneu voor jimmy
Dannyquote:Op maandag 4 maart 2024 17:21 schreef engine het volgende:
Jimmy is geirriteerd dat zijn kookpositie is ingepikt.
3x raden door wie?
nou door iedereen die daar nu staatquote:
ja hij staat recept te lezen en alles word ingepikt snap wel dat die pissig isquote:Op maandag 4 maart 2024 17:22 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Is elke keer zo als er iets anders is dan weekly basics.. Heel die keuken vol met lui die er normaal niet/nauwelijks te vinden zijn.
Ja hij zei ik zou koken maar nu er camera op staat moeten zij ineens hun momentje pakken. Gaat om ashley en karen.quote:Op maandag 4 maart 2024 17:21 schreef engine het volgende:
Jimmy is geirriteerd dat zijn kookpositie is ingepikt.
3x raden door wie?
Ja en daar heeft hij wel gelijk in. Ze hebben in al die weken 1x gekookt ofzo maar Ashley staat iedere keer vooraan als het om iets bijzonders gaat. Waarom moet ze nou ineens ook weer koken.quote:Op maandag 4 maart 2024 17:24 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja hij zei ik zou koken maar nu er camera op staat moeten zij ineens hun momentje pakken. Gaat om ashley en karen.
Ze kan ook niet eens koken en ze zei laatst dat ze er ook nog een hekel aan heeft. Maarja het is toch weer een tv moment natuurlijk.quote:Op maandag 4 maart 2024 17:24 schreef marky het volgende:
Ze kookt bijna nooit maar als er iets speciaals is dan hoopt Ashley een TV momentje te scoren.
Na wat ik gisteren heb gezien zou ik geen hap meer door mijn keel krijgen als die twee het hebben klaargemaaktquote:Op maandag 4 maart 2024 17:24 schreef marky het volgende:
Ze kookt bijna nooit maar als er iets speciaals is dan hoopt Ashley een TV momentje te scoren.
Er staat toch altijd een camera op?quote:Op maandag 4 maart 2024 17:24 schreef ledn81 het volgende:
Jimmy : "Dan weten ze dat de camera er is en dan staan ze er allemaal met hun bek voor"![]()
Ashley en Karan en Danny vermoedelijk
En ze wil de heel graag overkomen als de mama van de groep hequote:Op maandag 4 maart 2024 17:26 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze kan ook niet eens koken en ze zei laatst dat ze er ook nog een hekel aan heeft. Maarja het is toch weer een tv moment natuurlijk.
En daar zit niemand op te wachten daarquote:Op maandag 4 maart 2024 17:27 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
En ze wil de heel graag overkomen als de mama van de groep he
Groot gelijk en Jimmy vindt koken ook leuk zegt hij altijd.quote:Op maandag 4 maart 2024 17:27 schreef engine het volgende:
Hij gaat het toch zeggennu mag hij weer koken
Die heb ik al een paar keer met heel weinig iets leuks zien maken dus dat geloof ik wel.quote:Op maandag 4 maart 2024 17:28 schreef lojanda het volgende:
[..]
Groot gelijk en Jimmy vindt koken ook leuk zegt hij altijd.
Ja en.ashley met karen erover.pratenquote:Op maandag 4 maart 2024 17:29 schreef Snoozey het volgende:
huhu, it's ok
ja idd zeg gewoon dat je het alleen wil doen jimmie!
lekker de boel uitmelken. straks huilie huil bij oa dylan
Yesss hij durft tegen Ashley in te gaanquote:Op maandag 4 maart 2024 17:27 schreef engine het volgende:
Hij gaat het toch zeggennu mag hij weer koken
Dat is een sportbroekje ja. Dat hoort zo ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |