Ze is in ieder geval spraakmakendquote:Op maandag 4 maart 2024 18:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Bij mij juist het tegenovergestelde. Ik kan smakelijk lachen om haar bravoure en haar maffe gedrag.
Vis volgens mijquote:Op maandag 4 maart 2024 19:06 schreef Kissingbird het volgende:
Iemand heeft een bak vlees van gister wat over was opgegeten![]()
![]()
er is een vleesdief
Nee moesten ze inleveren van BBquote:Op maandag 4 maart 2024 19:06 schreef Kissingbird het volgende:
![]()
er is een vleesdief
Vis was hetquote:Op maandag 4 maart 2024 19:06 schreef Kissingbird het volgende:
![]()
er is een vleesdief
nee 2 die andere moet nog even koken hahaquote:
Als je zo kan spelen moet het in je zitten.....kan er bij mij niet in inderdaad, zo van nee zo ben ik niet maar zit nu in een spel.....en maar roepen ik ben eerlijk.quote:Op maandag 4 maart 2024 18:53 schreef lojanda het volgende:
[..]
Veel te dominant en veel te aanwezig. Overal haantje de voorste bij zijn en als er iets wordt gezegd door een andere bewoner en het bevalt haar niet dan zit ze er meteen met die slabek van haar er bovenop![]()
Kan ze zeggen dat dat het spel is maar zeker weten dat zij zo in de buitenwereld ook zo is.
Neen dat soort mensen zijn niet mijn types
Precies.quote:Op maandag 4 maart 2024 19:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
en iedereen mag daar een andere mening over hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
niet zeurenquote:Op maandag 4 maart 2024 19:10 schreef Ireth het volgende:
Ik voel Ronahi trouwens in deze... ik lust dit ook niet
Niet mijn ding.. ik vind het eerder kleuter gedrag en totaal niet grappigquote:Op maandag 4 maart 2024 18:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Bij mij juist het tegenovergestelde. Ik kan smakelijk lachen om haar bravoure en haar maffe gedrag.
Volgens ty en Al stonden en 2 bakjes waarvan 1 van hun. Volgens Jim stond er 1 bakje van hem en Dil...quote:Op maandag 4 maart 2024 19:11 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
De andere dingen vis is vandaag gegeten was op de streams
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |