en rohan appen naar dori!quote:Op maandag 4 maart 2024 17:30 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja en.ashley met karen erover.praten
quote:Op maandag 4 maart 2024 17:30 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat is een sportbroekje ja. Dat hoort zo ja.
( is mij een keer verteld hier. Ik vind het ook net een onderbroek.
en hij stond er als eerste ook maar werd gewoon overgenomen door Glenn en Danny en toen ook karen en Ashleyquote:Op maandag 4 maart 2024 17:28 schreef lojanda het volgende:
[..]
Groot gelijk en Jimmy vindt koken ook leuk zegt hij altijd.
quote:
moooooooiquote:Op maandag 4 maart 2024 17:31 schreef mazaru het volgende:
[..]Ik dacht echt dat het een onderbroek was, je kunt erin liplezen
quote:Op maandag 4 maart 2024 17:32 schreef mario390 het volgende:
op haar tiktik lopt
zij veel in korte
brokjes
Klopt helemaalquote:Op maandag 4 maart 2024 17:33 schreef Clasientjuh het volgende:
Zo dus als ik de verslagen lees maakt Ashley Alice helemaal zwart omdat ze niet mee doet met hun clubje walgelijk mens zeg🤮
Jimmy is de admiraalquote:Op maandag 4 maart 2024 17:33 schreef Rhosyn het volgende:
Jimmy heeft dus nu zijn zin.
Hij staat alleen in keuken. Met Dilano zie ik.
Dus hij heeft ze allemaal de keuken uit gejaagd?
quote:Op maandag 4 maart 2024 17:34 schreef mario390 het volgende:
bij alice camelheuvel
kann mann lezen wat de
lip zegt
Dat valt wel mee. Hij heeft gezegd hoe hij erover dacht en toen waren ze meteen vertrokken.quote:Op maandag 4 maart 2024 17:33 schreef Rhosyn het volgende:
Jimmy heeft dus nu zijn zin.
Hij staat alleen in keuken. Met Dilano zie ik.
Dus hij heeft ze allemaal de keuken uit gejaagd?
Iedere dag 'n ander feestje, dus denk ook elke dag ander voedsel.quote:Op maandag 4 maart 2024 17:35 schreef lonneberga het volgende:
Wat staat er op het menu voor deze week?
Elke keer opnieuw....quote:Op maandag 4 maart 2024 17:24 schreef marky het volgende:
Ze kookt bijna nooit maar als er iets speciaals is dan hoopt Ashley een TV momentje te scoren.
Ahhh klinkt spannendquote:Op maandag 4 maart 2024 17:36 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Iedere dag 'n ander feestje, dus denk ook elke dag ander voedsel.
ja naomi als blonde vampquote:Op maandag 4 maart 2024 17:39 schreef lonneberga het volgende:
Halloweenmoet gelijk aan utopia denken
alice en ashley zijn dochquote:Op maandag 4 maart 2024 17:44 schreef Lonneke1983 het volgende:
Ashley heeft overduidelijk haar pijlen gericht nu op Alice. Maar ze is hierbij vergeten dat Alice vrij goed ligt bij iedereen. Daarnaast nu Sabeau en Doriana weg zijn, merk je dat Ashley zich te zelfverzekerd voelt want haar ‘leger’ is sterk. Maar ook voor Ashley geld hoogmoed komt voor de val en er zullen zich ook uit haar ‘soldaten’ niet meer zomaar alles voor pikken.
Dus als je iets bij een ander in de boom hing was dat om degene te benadelen?quote:Op maandag 4 maart 2024 17:45 schreef Koos1958 het volgende:
Karen Glenn en Danny over de ballen in de kerstboom. Glenn zegt Alice 2x gestoken bij tom en tom bij Danny en glenn ook
Dan onderschat je haar leger en haar achterban....quote:Op maandag 4 maart 2024 17:44 schreef Lonneke1983 het volgende:
Ashley heeft overduidelijk haar pijlen gericht nu op Alice. Maar ze is hierbij vergeten dat Alice vrij goed ligt bij iedereen. Daarnaast nu Sabeau en Doriana weg zijn, merk je dat Ashley zich te zelfverzekerd voelt want haar ‘leger’ is sterk. Maar ook voor Ashley geld hoogmoed komt voor de val en er zullen zich ook uit haar ‘soldaten’ niet meer zomaar alles voor pikken.
waarin in ze egoistisch.....quote:Op maandag 4 maart 2024 17:47 schreef Clasientjuh het volgende:
Toch snap ik het niet Alice zegt dat ze niet veel kleren mee heeft alleen strakke broekjes dat tot haar naat zit en een zwart jurkje en een spijkerbroek. Bizar in een koffer kan zoveel in maar het liefst loopt ze met broekjes dat in haar naat zitten🙄
En zo egoïstisch is zij dit val me erg tegen van haar.
flesh pompoen kan je ook met sschil doenquote:Op maandag 4 maart 2024 17:47 schreef Kodiak100 het volgende:
![]()
Pompoen schillen en snijden
Het enige wat je nodig hebt om makkelijk en snel een pompoen te snijden is: een vork, dunschiller, scherp mes, magnetron en natúúrlijk een pompoen (wél een die in de magnetron past). Zo ga je aan de slag:
Prik met je vork gaatjes in de pompoen.
Plaats de pompoen twee minuten in de magnetron op de hoogste stand. Door de warmte wordt zowel de schil als de pompoen zacht, waardoor het schillen en snijden een stuk makkelijker gaat.
Laat de pompoen één minuut afkoelen.
Snijd met behulp van het mes de pompoen in stukken en verwijder de schil met de dunschiller.
Weet dat je de schil niet hoeft te verwijderen. De schil van de pompoen zit namelijk boordevol vitaminen. Voor kleine kinderen is het wel aan te raden om de pompoen te schillen.
Het wantrouwe is er al. Het is afwachten wie zich het eerst bij Randy en Ty gaat melden.quote:Op maandag 4 maart 2024 17:44 schreef Lonneke1983 het volgende:
Ze mochten 100 stuks meenemen en dat heeft Alice gedaan. Dus alle strings,topjes bh's sokken en schoenen voor 1 geteldquote:Op maandag 4 maart 2024 17:47 schreef Clasientjuh het volgende:
Toch snap ik het niet Alice zegt dat ze niet veel kleren mee heeft alleen strakke broekjes dat tot haar naat zit en een zwart jurkje en een spijkerbroek. Bizar in een koffer kan zoveel in maar het liefst loopt ze met broekjes dat in haar naat zitten🙄
En zo egoïstisch is zij dit val me erg tegen van haar.
Dat zie je vaak. Zodra ze weten dat ze populair zijn dan gaan ze het overdrijven en is de natuurlijkheid weg. Best wel jammer. Ik zie dat niet bij Tom, die blijft lekker zichzelf. Maar het kan ook zijn dat het zo lijkt omdat alles wat ze doet ontzettend uitvergroot wordt. Als er 10 op de tafel zitten te kakken en zij zit erbij dan lees je dat Ashley op de tafel zit te kakkenquote:Op maandag 4 maart 2024 17:44 schreef Lonneke1983 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |