SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Randy en Tyron hadden de homp kaas gekocht.quote:Op zondag 3 maart 2024 17:58 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hij moest bij jimmy zitten vanwege de gezamelijk gekochte kaas
quote:Op zondag 3 maart 2024 18:04 schreef Kissingbird het volgende:
iets is sterk en kietelt de hersens van randy?
zei hij dat nou echt
quote:Op zondag 3 maart 2024 18:05 schreef Kodiak100 het volgende:
Arme Sabeau die mist dit nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smile, it's free therapy.
Saus telefoon wijzigt af en toe automatisch is zo waardeloosquote:Op zondag 3 maart 2024 18:05 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Randy en Tyron hadden de homp kaas gekocht.
Jimmy en Dilano ook?
Zijn er mensen die met een 'rauwe kip', vork 'rauw vlees' vork en een 'overig vork' gourmetten?quote:Op zondag 3 maart 2024 18:03 schreef lojanda het volgende:
Ohh Jimmy prikt de hele tijd met zijn vork een rauw stuk en legt het op de plaat en vervolgens gaat hij met die vork gewoon eten.. lijkt me niet echt gezond
Hier idemquote:Op zondag 3 maart 2024 18:06 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Zijn er mensen die met een 'rauwe kip', vork 'rauw vlees' vork en een 'overig vork' gourmetten?
Ik doe het niet heel veel, maar al die jaren heb ik het gewoon met 1 vork gedaan en leef nog en nooit ziek geweest van gourmetten. Dus bespaar je veel gedoe en afwas
En iedereen prikt met eigen vork in het vlees van een anderquote:
Dat is mooi maar mij niet bellenquote:Op zondag 3 maart 2024 18:06 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Zijn er mensen die met een 'rauwe kip', vork 'rauw vlees' vork en een 'overig vork' gourmetten?
Ik doe het niet heel veel, maar al die jaren heb ik het gewoon met 1 vork gedaan en leef nog en nooit ziek geweest van gourmetten. Dus bespaar je veel gedoe en afwas
Goed voor de weerstandquote:Op zondag 3 maart 2024 18:07 schreef lojanda het volgende:
[..]
En iedereen prikt met eigen vork in het vlees van een ander
Ik gourmet wel een paar keer per jaar. Heb altijd 1 vork voor het rauwe vlees en de rest doe ik met zo'n knijpertje.quote:Op zondag 3 maart 2024 18:06 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Wij hebben altijd een kleine vork (dessertvork) om vlees op en af de plaat te doen. Dit vorkje wordt dus niet gebruikt om mee te eten.quote:Op zondag 3 maart 2024 18:06 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik doe dat altijd, vlees bovenop en in het pannetje ui, paprika, champignon of garnaaltjes en daaroverheen ei, lekker hoor. tipje van een lekker sausje er ook nog bij en pruttelen maar.quote:Op zondag 3 maart 2024 18:02 schreef Kissingbird het volgende:
Jaa Tom goed plan
alles in pannetje en daar ei overheen
en dan nog wat kaas om het af te maken
Zolang een ander niet met z'n snaaivork in mijn vlees zit te porren zit ik er ook niet meequote:Op zondag 3 maart 2024 18:06 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dus vork voor rauw vlees, knijpertje EN vork en mes bij je bord?quote:Op zondag 3 maart 2024 18:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik gourmet wel een paar keer per jaar. Heb altijd 1 vork voor het rauwe vlees en de rest doe ik met zo'n knijpertje.
Kan ook prima. Tussendoor even op de plaat houden zijn alle bacterie doodquote:Op zondag 3 maart 2024 18:09 schreef Gerrie_55 het volgende:
Hier wordt ook gewoon alles met 1 vork gedaan hoor
Je zal er niet dood van gaan want anders hadden ze daar allemaal al tegen de grond gelegen maar ik moet er echt niet aan denkenquote:Op zondag 3 maart 2024 18:10 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dat is prima, maar ze gaan er vast niet dood van, En zowel scheelt het een weekje stemmen
Ik had 1 regel aan tafel... haar langer dan schouders vast aan tafelquote:Op zondag 3 maart 2024 18:12 schreef Koos1958 het volgende:
Dat gezwiep elke keer met dat fake haar vind ik zo vies. Vliegt alle kanten dan op
Ze zitten apart dus dat scheelt dan ziet ze niet zo goed wat anderen doen en gaat het niet van hun eten afquote:Op zondag 3 maart 2024 18:13 schreef lojanda het volgende:
Ze genieten wel weer van al het eten en het ziet er allemaal heel gemoedelijk uit. Benieuwd hoe het verder gaat als ze gaan opruimen. Waarschijnlijk beginnen ze dan weer over hoe veel een ander heeft gegeten en hoe onbeschoft sommigen waren
Haartjes vast maar met je eetvork prikken geen probleemquote:Op zondag 3 maart 2024 18:13 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ik had 1 regel aan tafel... haar langer dan schouders vast aan tafel
En wie gaat die vreselijk vette afwas doenquote:Op zondag 3 maart 2024 18:13 schreef lojanda het volgende:
Ze genieten wel weer van al het eten en het ziet er allemaal heel gemoedelijk uit. Benieuwd hoe het verder gaat als ze gaan opruimen. Waarschijnlijk beginnen ze dan weer over hoe veel een ander heeft gegeten en hoe onbeschoft sommigen waren
Snoep!!!!quote:Op zondag 3 maart 2024 18:15 schreef ledn81 het volgende:
Morgen Halloween waarschijnlijk![]()
Sinterklaas gaat BB zich niet aan wagen met een eventuele foute piet die in beeld komt
Ashley want die is overal de eerste in dus die staat zo meteen op en gaat gelijk aan de slagquote:Op zondag 3 maart 2024 18:16 schreef Ireth het volgende:
[..]
En wie gaat die vreselijk vette afwas doen
Weer hengelenquote:Op zondag 3 maart 2024 18:17 schreef Koos1958 het volgende:
Ashley zegt misschien krijg ik wel een liefdevol bericht van thuis.
* Kodiak100 wijst naar Irethquote:Op zondag 3 maart 2024 18:16 schreef Ireth het volgende:
[..]
Jammer hoor. Als dat feest niet zo verziekt was dan hadden ze geschminkte oud deelnemers als Pieten naar binnen kunnen sturen.quote:Op zondag 3 maart 2024 18:15 schreef ledn81 het volgende:
Morgen Halloween waarschijnlijk![]()
Sinterklaas gaat BB zich niet aan wagen met een eventuele foute piet die in beeld komt
Nee Ashley, jij hebt kansen genoeg gehad!quote:Op zondag 3 maart 2024 18:17 schreef Koos1958 het volgende:
Ashley zegt misschien krijg ik wel een liefdevol bericht van thuis.
Hoe moet dat aan de tafel vast gemaakt worden? Met nietjes? Lijkt me wel pijnlijk als je even je hoofd draait.quote:Op zondag 3 maart 2024 18:13 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ik had 1 regel aan tafel... haar langer dan schouders vast aan tafel
Ja he die blijft erop gooien. Doet me denken aan mijn schoonvader de allereerste keer dat die bij ons kwam gourmetten. Doe gooide alles in 1 keer erop haha. Anders duurde het te langquote:
Echt hé, ik zit met verbazing te kijken...quote:Op zondag 3 maart 2024 18:20 schreef lojanda het volgende:
Het lijkt er op dat het om 18.30 op moet zijnhet kan niet snel genoeg gaan..
Je zou echt denken dat ze nauwelijks te eten krijgen..quote:Op zondag 3 maart 2024 18:22 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Echt hé, ik zit met verbazing te kijken...
Die klodder filler is vaak aan de wandel. Die tong maakt overuren.quote:
Een paar uur geleden gingen er nog pannenkoeken in die giegeltjes...quote:Op zondag 3 maart 2024 18:24 schreef lojanda het volgende:
[..]
Je zou echt denken dat ze nauwelijks te eten krijgen..
Prima idee !quote:Op zondag 3 maart 2024 18:13 schreef ledn81 het volgende:
Kunnen Ashley en Karen streams als ze alcohol op hebben onder Videoland+ of Goplay+ abonnement ofzo
Alice kan um ook lekker raken hoor...quote:Op zondag 3 maart 2024 18:28 schreef Ebinas het volgende:
Die Glenn kan idd wel bunkeren zeg he.
Mijn hemel, die is al die weken flink tekort gekomen
Valt deze keer meer. Maar normaal knalt ze ook met eten. Glenn heeft er nu 6 hamburgers opleggen zag ikquote:Op zondag 3 maart 2024 18:30 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Alice kan um ook lekker raken hoor...
Wat asoquote:Op zondag 3 maart 2024 18:34 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Valt deze keer meer. Maar normaal knalt ze ook met eten. Glenn heeft er nu 6 hamburgers opleggen zag ik
Eerder koken zoveel olie/boter ligt er opquote:Op zondag 3 maart 2024 18:34 schreef Koos1958 het volgende:
Bah ze hebben de garnalen tussen het vlees liggen om te bakken
Dan kan je het goed uit elkaar houden, maar met vorken gaat het meestal fout.quote:Op zondag 3 maart 2024 18:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik gourmet wel een paar keer per jaar. Heb altijd 1 vork voor het rauwe vlees en de rest doe ik met zo'n knijpertje.
Ik blijf hier altijd als laatste over als de rest al is afgehaakt en gooi dan de hele plaat vol (plaat van een meterquote:Op zondag 3 maart 2024 18:34 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Valt deze keer meer. Maar normaal knalt ze ook met eten. Glenn heeft er nu 6 hamburgers opleggen zag ik
Ik heb echt nog nooit zoveel gemeut over gourmetten en aparte vorkjes gehoord als vanavond.quote:Op zondag 3 maart 2024 18:34 schreef Koos1958 het volgende:
Dat vind ik ook erger....een haar in je eten......quote:Op zondag 3 maart 2024 18:12 schreef Koos1958 het volgende:
Dat gezwiep elke keer met dat fake haar vind ik zo vies. Vliegt alle kanten dan op
Wat overblijft zullen ze wel weer terug moeten gevenquote:Op zondag 3 maart 2024 18:38 schreef Ireth het volgende:
Volgens mij hebben ze morgen geen kliekjesdag, blijft weinig over
Als het goed is Ashley die was net ook als eerste in de keuken.......of toch niet.....quote:Op zondag 3 maart 2024 18:16 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dan zou ik ook zorgen dat er niks overblijftquote:Op zondag 3 maart 2024 18:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat overblijft zullen ze wel weer terug moeten geven
quote:Op zondag 3 maart 2024 18:40 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wat zeg je ik hoor je niet door al het lawaai
Daar zijn ze goed mee bezigquote:Op zondag 3 maart 2024 18:39 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dan zou ik ook zorgen dat er niks overblijft
Typ eens in hoofdletters, joh. Dan kom je boven het lawaai uitquote:Op zondag 3 maart 2024 18:40 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wat zeg je ik hoor je niet door al het lawaai
Moeten ze wel op tijd aan lurken, anders is het verdampt voordat ze er aan komen, en meer krijgen ze niet, BB kennendequote:
paella is toch ook met garnalen en kip....dus vlees en vis??quote:Op zondag 3 maart 2024 18:34 schreef Koos1958 het volgende:
Dat mag nietquote:Op zondag 3 maart 2024 18:42 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Typ eens in hoofdletters, joh. Dan kom je boven het lawaai uit
Volgens mij waren er al twee flessen leegquote:Op zondag 3 maart 2024 18:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Moeten ze wel op tijd aan lurken, anders is het verdampt voordat ze er aan komen, en meer krijgen ze niet, BB kennende
Als familie zijnde weet je toch wie wat lust en houd daar rekening mee.quote:Op zondag 3 maart 2024 18:42 schreef Chanel5 het volgende:
Als je garnalen wilt doe dat dan lekker in je pannetje, is niet zo fijn voor de mensen die ze echt niet lusten.
Jaquote:
met 11 man is dat amper een glasquote:Op zondag 3 maart 2024 18:46 schreef Lovely het volgende:
[..]
Volgens mij waren er al twee flessen leeg
Net zoals die vriendschaps ringquote:Op zondag 3 maart 2024 18:51 schreef Kissingbird het volgende:
Ashley heeft een leuk idee
Samen met Karen een brief schrijven, die in een fles stoppen en in de zee gooien![]()
iets wat kinderen ook doen
Ach ashley heeft een acteeropleiding in Amsterdam. Las net een artikel van haar uit 2017. Toen met dat Hunter gedoe.quote:Op zondag 3 maart 2024 18:53 schreef happyme28 het volgende:
En die camera staat ook continue op Assley. Heel irritant.
Snap niet dat mensen daar niet wat meer tegengas bieden aan haar. Opzouten met je ….
Ik begrijp dat ook niet.. en je ziet dat bijna iedereen zich aan haar irriteert.quote:Op zondag 3 maart 2024 18:53 schreef happyme28 het volgende:
En die camera staat ook continue op Assley. Heel irritant.
Snap niet dat mensen daar niet wat meer tegengas bieden aan haar. Opzouten met je ….
Ik zie dat helemaal niet, maar zal aan mij liggenquote:Op zondag 3 maart 2024 18:55 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik begrijp dat ook niet.. en je ziet dat bijna iedereen zich aan haar irriteert.
Hunter?quote:Op zondag 3 maart 2024 18:54 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ach ashley heeft een acteeropleiding in Amsterdam. Las net een artikel van haar uit 2017. Toen met dat Hunter gedoe.
Dat zegt meer iets over die gasten dan over Ashley.quote:Op zondag 3 maart 2024 18:59 schreef lojanda het volgende:
Ashley doet even een proost momentje.. of eerder een camera momentjeIedereen proost mee maar je ziet sommige denken.. [ afbeelding ]
ik snap nooit dat iedereen moet vertellen hoe het bij hun thuis gaat, maar thats mequote:Op zondag 3 maart 2024 18:37 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik heb echt nog nooit zoveel gemeut over gourmetten en aparte vorkjes gehoord als vanavond.![]()
Aparte vorkjes, vlees en vis samen![]()
Iedereen zijn voorkeuren, maar ik ben nog wat gelukkiger met mijn vrienden en familie
Heel de tijd overal bovenuit kraaien, heb de streams nog niet zo lang aan, maar neig alweer naar een exitquote:Op zondag 3 maart 2024 19:00 schreef zodeju het volgende:
\Kan zijn omdat ik haar niet moet het volgens mij erger en erger wordt terwijl je denkt het kan niet erger.
Ja vastquote:Op zondag 3 maart 2024 19:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat zegt meer iets over die gasten dan over Ashley.
Het is toch 1 grote ergernis..quote:Op zondag 3 maart 2024 19:04 schreef lojanda het volgende:
Wat me nog het meeste irriteert is dat die twee denken dat ze erg grappig zijn
Wat mij nog meer irriteert is dat er kijkers zijn die dit grappig vinden.quote:Op zondag 3 maart 2024 19:04 schreef lojanda het volgende:
Wat me nog het meeste irriteert is dat die twee denken dat ze erg grappig zijn
En roepen even een goede tip van mij een apart vorkje gebruiken.quote:Op zondag 3 maart 2024 19:04 schreef Frummelie het volgende:
Ook lekker met die jatten in die potten te graaien...
Ze doet het alleen met het rechtervorkje gelukkigquote:Op zondag 3 maart 2024 19:04 schreef Frummelie het volgende:
wat zit daar in?quote:Op zondag 3 maart 2024 19:04 schreef Frummelie het volgende:
ze zitten toch voor iedereen nu appels te schillen?quote:Op zondag 3 maart 2024 19:06 schreef engine het volgende:
En wie zitten er weer vooraan?
[ afbeelding ]
Ze is ook continu op stream. Snaaien uit de musli pot die voor de appelcrumble is.quote:Op zondag 3 maart 2024 19:01 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Heel de tijd overal bovenuit kraaien, heb de streams nog niet zo lang aan, maar neig alweer naar een exit
Rechterklauwtje...quote:Op zondag 3 maart 2024 19:06 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ze doet het alleen met het rechtervorkje gelukkig
Die bek van Ashley is zo misvormd door die filler dat ze constant vies kijkt alsof er strontquote:Op zondag 3 maart 2024 19:06 schreef engine het volgende:
En wie zitten er weer vooraan?
[ afbeelding ]
Klopt.quote:Op zondag 3 maart 2024 19:07 schreef marky het volgende:
[..]
Ze is ook continu oo stream. Snaaien uit de musli pot die voor de appelcrumble is.
Ze laat Karen ook weer wat jatten. Dit noemen ze zeker TV maken.
Ja zekerquote:Op zondag 3 maart 2024 19:07 schreef Verida het volgende:
[..]
ze zitten toch voor iedereen nu appels te schillen?
Maar als iemand de boel wil verdelen zodat iedereen wat kan hebben noemt uitgerekend zij het kleutergedrag.quote:Op zondag 3 maart 2024 19:07 schreef marky het volgende:
[..]
Ze is ook continu oo stream. Snaaien uit de musli pot die voor de appelcrumble is.
Ze laat Karen ook weer wat jatten. Dit noemen ze zeker TV maken.
ja je weet dat er niet veel wijn is...dan doe je beetje zuinig ermee...zij drinken meer en snel en dan nog bietsen bij een ander...kleuter gedragquote:Op zondag 3 maart 2024 18:59 schreef humpty het volgende:
Jeetje dat geschooi om de wijn....ik erger mij nu ook aan haar
Haha ja echt hé... onvoorstelbaar..quote:Op zondag 3 maart 2024 19:05 schreef zodeju het volgende:
[..]
En roepen even een goede tip van mij een apart vorkje gebruiken.
Worden ze morgenochtend wakker, gaan naar de kast om de muesli te pakken.... is het wegquote:Op zondag 3 maart 2024 19:08 schreef humpty het volgende:
We zijn altijd aan het pikken he zegt Ashley
Ooh ze letten niet eens op ons we pakken nog wat
Ja ze laten zich nu niet goed zien.quote:Op zondag 3 maart 2024 19:08 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Maar als iemand de boel wil verdelen zodat iedereen wat kan hebben noemt uitgerekend zij het kleutergedrag.
Lekker man, gesneden appel met voorgekauwde muesli eropquote:
Dus dat.......quote:Op zondag 3 maart 2024 19:08 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Maar als iemand de boel wil verdelen zodat iedereen wat kan hebben noemt uitgerekend zij het kleutergedrag.
Graag jimmy karin en Ashleyquote:Op zondag 3 maart 2024 19:10 schreef kiki2024 het volgende:
van mij mogen die 2 op de bank, hele huis loopt op hun tenen door die 2
al een paar dagen aan de gang - vervelende blagen zijn hetquote:Op zondag 3 maart 2024 19:07 schreef lojanda het volgende:
We are the world.. we are the children blèren de twee gillers.. het zijn idd kinderen
peroxide naar binnen geslagenquote:Op zondag 3 maart 2024 19:08 schreef IkFok het volgende:
Jatten van eten Ahsley en Karin zijn er druk mee bezig. Vruchtvlees kende Ashly niet. Ze is niet voor niks blond laten we maar zeggen
Van irritatie. BB laat ook niets anders zien.quote:Op zondag 3 maart 2024 19:11 schreef Hznootje het volgende:
Ashley doet het goed, het gaat hier alleen maar over haar..
pffffffffffffquote:Op zondag 3 maart 2024 19:11 schreef marky het volgende:
[..]
Haar aanhang vindt dit geweldige tv. Als een ander het zou doen was de BB wereld te klein.
Nu pas?quote:Op zondag 3 maart 2024 19:12 schreef humpty het volgende:
Soms denk ik dat Karen niet helemaal goed is
zou bijna Lenie terugwensenquote:Op zondag 3 maart 2024 19:10 schreef woxxel2 het volgende:
Kleutergedrag met dat gegiechel erbij.
En dat liedje wat ze al dagen zing mag ook wel klaar zijn.
Dan mogen ze van mij nog liever sjoe zeggen.
En de hut bij elkaar schreeuwen als er een potloodje van d'r is geleendquote:Op zondag 3 maart 2024 19:08 schreef humpty het volgende:
We zijn altijd aan het pikken he zegt Ashley
Ooh ze letten niet eens op ons we pakken nog wat
Ik denk vaak dat ze voor altijd zes jaar oud is ofzo.quote:Op zondag 3 maart 2024 19:12 schreef humpty het volgende:
Soms denk ik dat Karen niet helemaal goed is
Dat dus..quote:Op zondag 3 maart 2024 19:08 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
hoogmoed komt uiteindelijk ....quote:Op zondag 3 maart 2024 19:11 schreef Hznootje het volgende:
quote:Op zondag 3 maart 2024 19:08 schreef zodeju het volgende:
En weer jatten zo grappig.......zelfs wat verstoppen....
Zo ontzettend eerlijk zijn die twee.
Ook zo leuk voor haar kinderen die liggen natuurlijk dubbel om mama die andere egoisten noemt en stiekemerds maar zelf zo grappig is....
En afgebeten appelsquote:Op zondag 3 maart 2024 19:10 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Lekker man, gesneden appel met voorgekauwde muesli erop
zegt bijna weer wat over de aanhang..quote:Op zondag 3 maart 2024 19:11 schreef marky het volgende:
[..]
Haar aanhang vindt dit geweldige tv. Als een ander het zou doen was de BB wereld te klein.
die had haar goed op haar plek gezet, enige die beetje iets durft te zeggen is Ty..verder niemand die zijn bek durft/wil opentrekken tegen haarquote:
Denk het niet hoor..Ze had nooit gedacht zover te komen..Dus als ze moet gaan is het ook oke. Vanmiddag nog horen zeggenquote:
Zo is dat, BB heeft dat graag zo.quote:Op zondag 3 maart 2024 19:11 schreef Hznootje het volgende:
Ik ben er ook wel klaar mee..quote:Op zondag 3 maart 2024 19:10 schreef kiki2024 het volgende:
van mij mogen die 2 op de bank, hele huis loopt op hun tenen door die 2
Glen doet het ook hoorquote:Op zondag 3 maart 2024 19:15 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
die had haar goed op haar plek gezet, enige die beetje iets durft te zeggen is Ty..verder niemand die zijn bek durft/wil opentrekken tegen haar
ik ook nietquote:Op zondag 3 maart 2024 19:14 schreef lojanda het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik begrijp ook niet dat er mensen zijn die dit leuk vinden en hier om kunnen lachen
helaas welquote:Op zondag 3 maart 2024 19:15 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
die had haar goed op haar plek gezet, enige die beetje iets durft te zeggen is Ty..verder niemand die zijn bek durft/wil opentrekken tegen haar
Zonde leuk koppie mooi figuur maar is niet helemaal in orde.quote:Op zondag 3 maart 2024 19:13 schreef engine het volgende:
[..]
Ik denk vaak dat ze voor altijd zes jaar oud is ofzo.
Ik zie dat ze het allemaal lekker vonden en vinden.quote:Op zondag 3 maart 2024 19:17 schreef Koos1958 het volgende:
Ze kloot met eten van anderen. Had een van de.andere bewoners moeten doen dan werden ze helemaal afgemaakt door haar
en vooral zo doorgaan haken de kijkers vanzelf wel af bij de wannebiekwien sjowquote:
Nee hoor. Ze owned de boel als een mallequote:Op zondag 3 maart 2024 19:17 schreef Giggio het volgende:
[..]
en vooral zo doorgaan haken de kijkers vanzelf wel af bij de wannebiekwien sjow
Ik kan ne de voorlaatste keer nog herinneren dat zwaar jankend die draaideur niet door wilde.quote:Op zondag 3 maart 2024 19:15 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Denk het niet hoor..Ze had nooit gedacht zover te komen..Dus als ze moet gaan is het ook oke. Vanmiddag nog horen zeggen
Zij mag dat he ze heeft zichzelf tot generaal benoemd.quote:Op zondag 3 maart 2024 19:17 schreef Koos1958 het volgende:
Ze kloot met eten van anderen. Had een van de.andere bewoners moeten doen dan werden ze helemaal afgemaakt door haar
Nee, verder dan leugenaars komt Glenn ook niet......quote:Op zondag 3 maart 2024 19:15 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
misschien een vliegtuigje regelen met een quote van Lenie !!quote:Op zondag 3 maart 2024 19:17 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
subtiel een beetje...lenie was iets feller en directer
Ja ik ook..maar het gaat om nu toch?quote:Op zondag 3 maart 2024 19:18 schreef marky het volgende:
[..]
Ik kan ne de voorlaatste keer nog herinneren dat zwaar jankend die draaideur niet door wilde.
Ik ook niet.quote:Op zondag 3 maart 2024 19:16 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Jee. Hebben die nooit een crumble gemaakt. Wat een klunzen.
aan alles komt een eindquote:Op zondag 3 maart 2024 19:18 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee hoor. Ze owned de boel als een malle
Idd en ze is zo vies aan het eten de stukjes vallen ook weer uit haar mondquote:Op zondag 3 maart 2024 19:20 schreef kiki2024 het volgende:
Sorry maar dit is echt super aso, ze blijft maar eten en eten uit die pot....het is voor iedereen
ik vraag me soms zelfs af of het geen TV 'script' is.quote:Op zondag 3 maart 2024 19:11 schreef Ebinas het volgende:
BB vindt het allemaal nogal leuk en blijft er lekker bij hangen.
quote:
Van mij mag ze samen met Karen op de bank en derde die op de bank zit mag het populairste zijn en die twee dombo’s door de draaideur en dan mag Karen terug komen.. kan die de week er op uitzwaaien. Lijkt wel een kleuterprogramma te worden zo.quote:Op zondag 3 maart 2024 19:11 schreef Giggio het volgende:
[..]
al een paar dagen aan de gang - vervelende blagen zijn het
meende dat wannabiekwien ooit zei dat ze niet of nauwelijks dronk?
gilt het hardst om drank miss IK IK IK
altijd haantje de voorste zijn zoals weer bij de ballonnenopdracht en gelukkig had ze niets nada niente
verheug mij zo op een bank wannabiekwien, immitatie wannabiekwien en Tom
Tom populairst en duo zwaan kleef aan uit elkaar![]()
![]()
komt doordat ze d'r lippen niet voeltquote:Op zondag 3 maart 2024 19:21 schreef humpty het volgende:
[..]
Idd en ze is zo vies aan het eten de stukjes vallen ook weer uit haar mond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |