Graag jimmy karin en Ashleyquote:Op zondag 3 maart 2024 19:10 schreef kiki2024 het volgende:
van mij mogen die 2 op de bank, hele huis loopt op hun tenen door die 2
al een paar dagen aan de gang - vervelende blagen zijn hetquote:Op zondag 3 maart 2024 19:07 schreef lojanda het volgende:
We are the world.. we are the children blèren de twee gillers.. het zijn idd kinderen
peroxide naar binnen geslagenquote:Op zondag 3 maart 2024 19:08 schreef IkFok het volgende:
Jatten van eten Ahsley en Karin zijn er druk mee bezig. Vruchtvlees kende Ashly niet. Ze is niet voor niks blond laten we maar zeggen
Van irritatie. BB laat ook niets anders zien.quote:Op zondag 3 maart 2024 19:11 schreef Hznootje het volgende:
Ashley doet het goed, het gaat hier alleen maar over haar..
pffffffffffffquote:Op zondag 3 maart 2024 19:11 schreef marky het volgende:
[..]
Haar aanhang vindt dit geweldige tv. Als een ander het zou doen was de BB wereld te klein.
Nu pas?quote:Op zondag 3 maart 2024 19:12 schreef humpty het volgende:
Soms denk ik dat Karen niet helemaal goed is
zou bijna Lenie terugwensenquote:Op zondag 3 maart 2024 19:10 schreef woxxel2 het volgende:
Kleutergedrag met dat gegiechel erbij.
En dat liedje wat ze al dagen zing mag ook wel klaar zijn.
Dan mogen ze van mij nog liever sjoe zeggen.
En de hut bij elkaar schreeuwen als er een potloodje van d'r is geleendquote:Op zondag 3 maart 2024 19:08 schreef humpty het volgende:
We zijn altijd aan het pikken he zegt Ashley
Ooh ze letten niet eens op ons we pakken nog wat
Ik denk vaak dat ze voor altijd zes jaar oud is ofzo.quote:Op zondag 3 maart 2024 19:12 schreef humpty het volgende:
Soms denk ik dat Karen niet helemaal goed is
Dat dus..quote:Op zondag 3 maart 2024 19:08 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Maar als iemand de boel wil verdelen zodat iedereen wat kan hebben noemt uitgerekend zij het kleutergedrag.
hoogmoed komt uiteindelijk ....quote:Op zondag 3 maart 2024 19:11 schreef Hznootje het volgende:
Ashley doet het goed, het gaat hier alleen maar over haar..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |