Het is toch 1 grote ergernis..quote:Op zondag 3 maart 2024 19:04 schreef lojanda het volgende:
Wat me nog het meeste irriteert is dat die twee denken dat ze erg grappig zijn
Wat mij nog meer irriteert is dat er kijkers zijn die dit grappig vinden.quote:Op zondag 3 maart 2024 19:04 schreef lojanda het volgende:
Wat me nog het meeste irriteert is dat die twee denken dat ze erg grappig zijn
En roepen even een goede tip van mij een apart vorkje gebruiken.quote:Op zondag 3 maart 2024 19:04 schreef Frummelie het volgende:
Ook lekker met die jatten in die potten te graaien...
Ze doet het alleen met het rechtervorkje gelukkigquote:Op zondag 3 maart 2024 19:04 schreef Frummelie het volgende:
wat zit daar in?quote:Op zondag 3 maart 2024 19:04 schreef Frummelie het volgende:
ze zitten toch voor iedereen nu appels te schillen?quote:Op zondag 3 maart 2024 19:06 schreef engine het volgende:
En wie zitten er weer vooraan?
[ afbeelding ]
Ze is ook continu op stream. Snaaien uit de musli pot die voor de appelcrumble is.quote:Op zondag 3 maart 2024 19:01 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Heel de tijd overal bovenuit kraaien, heb de streams nog niet zo lang aan, maar neig alweer naar een exit
Rechterklauwtje...quote:Op zondag 3 maart 2024 19:06 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ze doet het alleen met het rechtervorkje gelukkig
Die bek van Ashley is zo misvormd door die filler dat ze constant vies kijkt alsof er strontquote:Op zondag 3 maart 2024 19:06 schreef engine het volgende:
En wie zitten er weer vooraan?
[ afbeelding ]
Klopt.quote:Op zondag 3 maart 2024 19:07 schreef marky het volgende:
[..]
Ze is ook continu oo stream. Snaaien uit de musli pot die voor de appelcrumble is.
Ze laat Karen ook weer wat jatten. Dit noemen ze zeker TV maken.
Ja zekerquote:Op zondag 3 maart 2024 19:07 schreef Verida het volgende:
[..]
ze zitten toch voor iedereen nu appels te schillen?
Maar als iemand de boel wil verdelen zodat iedereen wat kan hebben noemt uitgerekend zij het kleutergedrag.quote:Op zondag 3 maart 2024 19:07 schreef marky het volgende:
[..]
Ze is ook continu oo stream. Snaaien uit de musli pot die voor de appelcrumble is.
Ze laat Karen ook weer wat jatten. Dit noemen ze zeker TV maken.
ja je weet dat er niet veel wijn is...dan doe je beetje zuinig ermee...zij drinken meer en snel en dan nog bietsen bij een ander...kleuter gedragquote:Op zondag 3 maart 2024 18:59 schreef humpty het volgende:
Jeetje dat geschooi om de wijn....ik erger mij nu ook aan haar
Haha ja echt hé... onvoorstelbaar..quote:Op zondag 3 maart 2024 19:05 schreef zodeju het volgende:
[..]
En roepen even een goede tip van mij een apart vorkje gebruiken.
Worden ze morgenochtend wakker, gaan naar de kast om de muesli te pakken.... is het wegquote:Op zondag 3 maart 2024 19:08 schreef humpty het volgende:
We zijn altijd aan het pikken he zegt Ashley
Ooh ze letten niet eens op ons we pakken nog wat
Ja ze laten zich nu niet goed zien.quote:Op zondag 3 maart 2024 19:08 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Maar als iemand de boel wil verdelen zodat iedereen wat kan hebben noemt uitgerekend zij het kleutergedrag.
Lekker man, gesneden appel met voorgekauwde muesli eropquote:
Dus dat.......quote:Op zondag 3 maart 2024 19:08 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Maar als iemand de boel wil verdelen zodat iedereen wat kan hebben noemt uitgerekend zij het kleutergedrag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |