Ik begrijp dat ook niet.. en je ziet dat bijna iedereen zich aan haar irriteert.quote:Op zondag 3 maart 2024 18:53 schreef happyme28 het volgende:
En die camera staat ook continue op Assley. Heel irritant.
Snap niet dat mensen daar niet wat meer tegengas bieden aan haar. Opzouten met je ….
Ik zie dat helemaal niet, maar zal aan mij liggenquote:Op zondag 3 maart 2024 18:55 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik begrijp dat ook niet.. en je ziet dat bijna iedereen zich aan haar irriteert.
Hunter?quote:Op zondag 3 maart 2024 18:54 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ach ashley heeft een acteeropleiding in Amsterdam. Las net een artikel van haar uit 2017. Toen met dat Hunter gedoe.
Dat zegt meer iets over die gasten dan over Ashley.quote:Op zondag 3 maart 2024 18:59 schreef lojanda het volgende:
Ashley doet even een proost momentje.. of eerder een camera momentjeIedereen proost mee maar je ziet sommige denken.. [ afbeelding ]
ik snap nooit dat iedereen moet vertellen hoe het bij hun thuis gaat, maar thats mequote:Op zondag 3 maart 2024 18:37 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik heb echt nog nooit zoveel gemeut over gourmetten en aparte vorkjes gehoord als vanavond.![]()
Aparte vorkjes, vlees en vis samen![]()
Iedereen zijn voorkeuren, maar ik ben nog wat gelukkiger met mijn vrienden en familie
Heel de tijd overal bovenuit kraaien, heb de streams nog niet zo lang aan, maar neig alweer naar een exitquote:Op zondag 3 maart 2024 19:00 schreef zodeju het volgende:
\Kan zijn omdat ik haar niet moet het volgens mij erger en erger wordt terwijl je denkt het kan niet erger.
Ja vastquote:Op zondag 3 maart 2024 19:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat zegt meer iets over die gasten dan over Ashley.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |