Het is toch 1 grote ergernis..quote:Op zondag 3 maart 2024 19:04 schreef lojanda het volgende:
Wat me nog het meeste irriteert is dat die twee denken dat ze erg grappig zijn
Wat mij nog meer irriteert is dat er kijkers zijn die dit grappig vinden.quote:Op zondag 3 maart 2024 19:04 schreef lojanda het volgende:
Wat me nog het meeste irriteert is dat die twee denken dat ze erg grappig zijn
En roepen even een goede tip van mij een apart vorkje gebruiken.quote:Op zondag 3 maart 2024 19:04 schreef Frummelie het volgende:
Ook lekker met die jatten in die potten te graaien...
Ze doet het alleen met het rechtervorkje gelukkigquote:Op zondag 3 maart 2024 19:04 schreef Frummelie het volgende:
wat zit daar in?quote:Op zondag 3 maart 2024 19:04 schreef Frummelie het volgende:
ze zitten toch voor iedereen nu appels te schillen?quote:Op zondag 3 maart 2024 19:06 schreef engine het volgende:
En wie zitten er weer vooraan?
[ afbeelding ]
Ze is ook continu op stream. Snaaien uit de musli pot die voor de appelcrumble is.quote:Op zondag 3 maart 2024 19:01 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Heel de tijd overal bovenuit kraaien, heb de streams nog niet zo lang aan, maar neig alweer naar een exit
Rechterklauwtje...quote:Op zondag 3 maart 2024 19:06 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ze doet het alleen met het rechtervorkje gelukkig
Die bek van Ashley is zo misvormd door die filler dat ze constant vies kijkt alsof er strontquote:Op zondag 3 maart 2024 19:06 schreef engine het volgende:
En wie zitten er weer vooraan?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |