Nee, verder dan leugenaars komt Glenn ook niet......quote:Op zondag 3 maart 2024 19:15 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
die had haar goed op haar plek gezet, enige die beetje iets durft te zeggen is Ty..verder niemand die zijn bek durft/wil opentrekken tegen haar
misschien een vliegtuigje regelen met een quote van Lenie !!quote:Op zondag 3 maart 2024 19:17 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
subtiel een beetje...lenie was iets feller en directer
Ja ik ook..maar het gaat om nu toch?quote:Op zondag 3 maart 2024 19:18 schreef marky het volgende:
[..]
Ik kan ne de voorlaatste keer nog herinneren dat zwaar jankend die draaideur niet door wilde.
Ik ook niet.quote:Op zondag 3 maart 2024 19:16 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Jee. Hebben die nooit een crumble gemaakt. Wat een klunzen.
aan alles komt een eindquote:Op zondag 3 maart 2024 19:18 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee hoor. Ze owned de boel als een malle
Idd en ze is zo vies aan het eten de stukjes vallen ook weer uit haar mondquote:Op zondag 3 maart 2024 19:20 schreef kiki2024 het volgende:
Sorry maar dit is echt super aso, ze blijft maar eten en eten uit die pot....het is voor iedereen
ik vraag me soms zelfs af of het geen TV 'script' is.quote:Op zondag 3 maart 2024 19:11 schreef Ebinas het volgende:
BB vindt het allemaal nogal leuk en blijft er lekker bij hangen.
quote:
Van mij mag ze samen met Karen op de bank en derde die op de bank zit mag het populairste zijn en die twee dombo’s door de draaideur en dan mag Karen terug komen.. kan die de week er op uitzwaaien. Lijkt wel een kleuterprogramma te worden zo.quote:Op zondag 3 maart 2024 19:11 schreef Giggio het volgende:
[..]
al een paar dagen aan de gang - vervelende blagen zijn het
meende dat wannabiekwien ooit zei dat ze niet of nauwelijks dronk?
gilt het hardst om drank miss IK IK IK
altijd haantje de voorste zijn zoals weer bij de ballonnenopdracht en gelukkig had ze niets nada niente
verheug mij zo op een bank wannabiekwien, immitatie wannabiekwien en Tom
Tom populairst en duo zwaan kleef aan uit elkaar![]()
![]()
komt doordat ze d'r lippen niet voeltquote:Op zondag 3 maart 2024 19:21 schreef humpty het volgende:
[..]
Idd en ze is zo vies aan het eten de stukjes vallen ook weer uit haar mond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |