quote:Op zondag 3 maart 2024 19:08 schreef zodeju het volgende:
En weer jatten zo grappig.......zelfs wat verstoppen....
Zo ontzettend eerlijk zijn die twee.
Ook zo leuk voor haar kinderen die liggen natuurlijk dubbel om mama die andere egoisten noemt en stiekemerds maar zelf zo grappig is....
En afgebeten appelsquote:Op zondag 3 maart 2024 19:10 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Lekker man, gesneden appel met voorgekauwde muesli erop
zegt bijna weer wat over de aanhang..quote:Op zondag 3 maart 2024 19:11 schreef marky het volgende:
[..]
Haar aanhang vindt dit geweldige tv. Als een ander het zou doen was de BB wereld te klein.
die had haar goed op haar plek gezet, enige die beetje iets durft te zeggen is Ty..verder niemand die zijn bek durft/wil opentrekken tegen haarquote:
Denk het niet hoor..Ze had nooit gedacht zover te komen..Dus als ze moet gaan is het ook oke. Vanmiddag nog horen zeggenquote:
Zo is dat, BB heeft dat graag zo.quote:Op zondag 3 maart 2024 19:11 schreef Hznootje het volgende:
Ashley doet het goed, het gaat hier alleen maar over haar..
Ik ben er ook wel klaar mee..quote:Op zondag 3 maart 2024 19:10 schreef kiki2024 het volgende:
van mij mogen die 2 op de bank, hele huis loopt op hun tenen door die 2
Glen doet het ook hoorquote:Op zondag 3 maart 2024 19:15 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
die had haar goed op haar plek gezet, enige die beetje iets durft te zeggen is Ty..verder niemand die zijn bek durft/wil opentrekken tegen haar
ik ook nietquote:Op zondag 3 maart 2024 19:14 schreef lojanda het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik begrijp ook niet dat er mensen zijn die dit leuk vinden en hier om kunnen lachen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |