Echt hé, ik zit met verbazing te kijken...quote:Op zondag 3 maart 2024 18:20 schreef lojanda het volgende:
Het lijkt er op dat het om 18.30 op moet zijnhet kan niet snel genoeg gaan..
Je zou echt denken dat ze nauwelijks te eten krijgen..quote:Op zondag 3 maart 2024 18:22 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Echt hé, ik zit met verbazing te kijken...
Die klodder filler is vaak aan de wandel. Die tong maakt overuren.quote:
Een paar uur geleden gingen er nog pannenkoeken in die giegeltjes...quote:Op zondag 3 maart 2024 18:24 schreef lojanda het volgende:
[..]
Je zou echt denken dat ze nauwelijks te eten krijgen..
Prima idee !quote:Op zondag 3 maart 2024 18:13 schreef ledn81 het volgende:
Kunnen Ashley en Karen streams als ze alcohol op hebben onder Videoland+ of Goplay+ abonnement ofzo
Alice kan um ook lekker raken hoor...quote:Op zondag 3 maart 2024 18:28 schreef Ebinas het volgende:
Die Glenn kan idd wel bunkeren zeg he.
Mijn hemel, die is al die weken flink tekort gekomen
Valt deze keer meer. Maar normaal knalt ze ook met eten. Glenn heeft er nu 6 hamburgers opleggen zag ikquote:Op zondag 3 maart 2024 18:30 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Alice kan um ook lekker raken hoor...
Wat asoquote:Op zondag 3 maart 2024 18:34 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Valt deze keer meer. Maar normaal knalt ze ook met eten. Glenn heeft er nu 6 hamburgers opleggen zag ik
Eerder koken zoveel olie/boter ligt er opquote:Op zondag 3 maart 2024 18:34 schreef Koos1958 het volgende:
Bah ze hebben de garnalen tussen het vlees liggen om te bakken
Dan kan je het goed uit elkaar houden, maar met vorken gaat het meestal fout.quote:Op zondag 3 maart 2024 18:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik gourmet wel een paar keer per jaar. Heb altijd 1 vork voor het rauwe vlees en de rest doe ik met zo'n knijpertje.
Ik blijf hier altijd als laatste over als de rest al is afgehaakt en gooi dan de hele plaat vol (plaat van een meterquote:Op zondag 3 maart 2024 18:34 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Valt deze keer meer. Maar normaal knalt ze ook met eten. Glenn heeft er nu 6 hamburgers opleggen zag ik
Ik heb echt nog nooit zoveel gemeut over gourmetten en aparte vorkjes gehoord als vanavond.quote:Op zondag 3 maart 2024 18:34 schreef Koos1958 het volgende:
Bah ze hebben de garnalen tussen het vlees liggen om te bakken
Dat vind ik ook erger....een haar in je eten......quote:Op zondag 3 maart 2024 18:12 schreef Koos1958 het volgende:
Dat gezwiep elke keer met dat fake haar vind ik zo vies. Vliegt alle kanten dan op
Wat overblijft zullen ze wel weer terug moeten gevenquote:Op zondag 3 maart 2024 18:38 schreef Ireth het volgende:
Volgens mij hebben ze morgen geen kliekjesdag, blijft weinig over
Als het goed is Ashley die was net ook als eerste in de keuken.......of toch niet.....quote:Op zondag 3 maart 2024 18:16 schreef Ireth het volgende:
[..]
En wie gaat die vreselijk vette afwas doen
Dan zou ik ook zorgen dat er niks overblijftquote:Op zondag 3 maart 2024 18:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat overblijft zullen ze wel weer terug moeten geven
Wat zeg je ik hoor je niet door al het lawaaiquote:
quote:Op zondag 3 maart 2024 18:40 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wat zeg je ik hoor je niet door al het lawaai
Daar zijn ze goed mee bezigquote:Op zondag 3 maart 2024 18:39 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dan zou ik ook zorgen dat er niks overblijft
Typ eens in hoofdletters, joh. Dan kom je boven het lawaai uitquote:Op zondag 3 maart 2024 18:40 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wat zeg je ik hoor je niet door al het lawaai
Moeten ze wel op tijd aan lurken, anders is het verdampt voordat ze er aan komen, en meer krijgen ze niet, BB kennendequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |