Nog langquote:Op zondag 3 maart 2024 17:57 schreef Hznootje het volgende:
Ik geef het tot 18.30, dan zijn ze klaar..kunnen we weer hangen
zijn geen schalen van de supermarkt zo te zienquote:
Ik was ook verbaasdquote:Op zondag 3 maart 2024 17:55 schreef ledn81 het volgende:
Ashley "OH MAG IK FF EEN TIP GEFUH : voor de kip een apart vorrukje."![]()
sinds 1981 nog nooit gedaan en ik leef nog![]()
quote:Op zondag 3 maart 2024 17:58 schreef lojanda het volgende:
Het
[..]
zijn geen schalen van de supermarkt zo te zien
De dubbele moraal is megaquote:Op zondag 3 maart 2024 17:49 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Je hoort die twee weer overal boven uit
En uitbuiken met een kerstfilmquote:Op zondag 3 maart 2024 17:57 schreef Hznootje het volgende:
Ik geef het tot 18.30, dan zijn ze klaar..kunnen we weer hangen
Dat is eigenlijk altijd al zo.quote:Op zondag 3 maart 2024 17:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Die tafel verdeling is wel tekenend, Dilano kiest het andere kamp en Alice bij de anderen ...
Je zoekt er teveel achter.quote:Op zondag 3 maart 2024 17:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Die tafel verdeling is wel tekenend, Dilano kiest het andere kamp en Alice bij de anderen ...
Hij sluit zich aan bij de winnaars, niet bij de verliezers. Strategisch slim dus.quote:
Dat is toch ook heerlijk.. echt Kerstquote:
Pinksteren hebben wij, en mijn vriendenkring fam nog nooit gevierd , Halloween ook niet trouwens, pasen alleen kleine kinderen eieren zoeken in de tuin.quote:
Uit de wallquote:Op zondag 3 maart 2024 18:02 schreef b_engeltje het volgende:
Er zijn wel sausen
Mayo, cocktail zag ik in beeld
Volgens mij hebben ze die uit de muur gehaaldquote:Op zondag 3 maart 2024 18:02 schreef b_engeltje het volgende:
Er zijn wel sausen
Mayo, cocktail zag ik in beeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |