Een Nederlander die een groot sportevenement wint, ja echt belachelijk dat de staatsomroep daar aandacht voor heeft.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Beetje belachelijk een push daarvoor
Blij dat jij hebt kunnen genieten van deze spetterende race. Puntje van de bank wel heel gebleven hoop ik?quote:
Ja, heeft die nog maar 50 keer eerder gedaan, en iedereen had het al voorspeld, hoe nieuwswaardigquote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:42 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Een Nederlander die een groot sportevenement wint, ja echt belachelijk dat de staatsomroep daar aandacht voor heeft.
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:43 schreef Tijn het volgende:
Sainz gaat nog wel een wedstrijdje winnen dit jaar
Perez ookquote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:43 schreef LTVDK het volgende:
De belichting is een beetje raar, Max zijn gezicht lijkt wel groen uitgeslagen
Ik ben wakker gebleven, dus kon erger. Scheelde niet veel, daar niet van.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:43 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Blij dat jij hebt kunnen genieten van deze spetterende race. Puntje van de bank wel heel gebleven hoop ik?
30 is ook mooiquote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:43 schreef Nizno het volgende:
[..]Neeeheeee Max gaat voor 31 winsstreak
Dan is het dus de belichtingquote:
Sainz ookquote:
Maak een dev fix en mail het naar Dannyquote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:44 schreef Managarm het volgende:
Ik word wel moe van het maximum van 300 posts.
Man gooit ff truthbomb 💥🔥quote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:43 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Blij dat jij hebt kunnen genieten van deze spetterende race. Puntje van de bank wel heel gebleven hoop ik?
*301quote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:44 schreef Managarm het volgende:
Ik word wel moe van het maximum van 300 posts.
Einde tijdperk Verstappen.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:45 schreef Montov het volgende:
Verstappen pakt 26 punten dit raceweekend. Dat is lager dan zijn gemiddelde per raceweekend van vorig jaar.
vanaf 280 is het altijd een run naar de LaPo en valt er inhoudelijk weinig meer te genieten.quote:
Sainz gaat dit jaar het onderste uit de kan halenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:46 schreef Weltschmerz het volgende:
Perez is te pakken voor Ferrari, geflatteerd door remprobleem Leclerc. Ook voor Russell en Norris is het niet uitgesloten.
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:45 schreef Montov het volgende:
Verstappen pakt 26 punten dit raceweekend. Dat is lager dan zijn gemiddelde per raceweekend van vorig jaar.
samequote:
Dat was 26,1 ja.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:45 schreef Montov het volgende:
Nee #cancelmaxquote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:44 schreef Remco het volgende:
"It's a great place to be in the world anyways."
Kan dit?
als we dit echt 24 keer krijgen dit jaar ga ik genieten van alle reels en tweets er overquote:
Nou brand los!quote:Op zaterdag 2 maart 2024 12:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
Ik spreek jullie twee vanmiddag wel
Dan had hij vast zn hand niet zo op haar heup mogen hebbenquote:
Max kan er ook niks aan doen dat de rest er niks van kanquote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:51 schreef Kickinalfa het volgende:
Gefeliciteerd max en RB.
Wat een ellende verder.
Kan ook door de PR afdeling geregisseerd zijn hèquote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dan had hij vast zn hand niet zo op haar heup mogen hebben
niet op die manier, dit was geen PR aanrakingquote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:52 schreef Sabata het volgende:
[..]
Kan ook door de PR afdeling geregisseerd zijn hè
En ook geen PA aanrakingquote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
niet op die manier, dit was geen PR aanraking
Dit. En trots en blijdschap in de ogen van Geri was ook echt niet fake. Laat die mensen gewoon met rust mensen ....quote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
Flinke slok!quote:
Eens.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:51 schreef Kickinalfa het volgende:
Gefeliciteerd max en RB.
Wat een ellende verder.
Mooi, dat gedonder moet maar eens afgelopen zijn. Een cancel poging die faalt, dat moet meer gebeuren.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
GroenLinks meltdown incoming.quote:
ah issie vandaag al begonnen? mooiquote:
Hoe vaak heeft ie al fuck gezegd?quote:
Een grotequote:
Nog niet gehoord.quote:
Deze en de volgende, vanwege de ramadan.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:55 schreef StateOfMind het volgende:
De race op zaterdag ipv zondag
Is dat nieuw of alleen deze race?
Oh hoi.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:55 schreef StateOfMind het volgende:
3 stuksquote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:55 schreef StateOfMind het volgende:
Volgende week ook (en Vegas, maart da's op zondag bij onsquote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:55 schreef StateOfMind het volgende:
Eens hoor, geen enkel punt van kritiek naar RB.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:51 schreef Tijn het volgende:
[..]
Max kan er ook niks aan doen dat de rest er niks van kan
dan pak je een postit en doe je die over de p1 en p2quote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:57 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Eens hoor, geen enkel punt van kritiek naar RB.
Maar ik wil gewoon een keer strijd zien om p1.
Perez moet achterom kijken iig, dat kan nog wat opleveren.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:54 schreef Evenstar het volgende:
Eerlijk is eerlijk, ben Max fan, ben RB fan, kan genieten van hun dominantie, maar dit was vandaag wel Mercedes-dynasty dominantie.Tikkie saai en gevecht achter Max vond ik ook tegenvallen.
Dat was er in 2021. De jaren daarvoor ook niet.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:57 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Eens hoor, geen enkel punt van kritiek naar RB.
Maar ik wil gewoon een keer strijd zien om p1.
1e helft van 22 ook nog.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:58 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat was er in 2021. De jaren daarvoor ook niet.
Klopt, maar na jaren van Red bull vettel/Lewis Mercedes dominatie zit ik persoonlijk niet te wachten op jaren red bull max dominantiequote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:58 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat was er in 2021. De jaren daarvoor ook niet.
Zeker. Stroll en Alonso in de punten ook. Heel netjes.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:58 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Stroll trouwens een erg goede race gezien waar die na ronde 1 lag.
Toch gaat het gebeurenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:00 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Klopt, maar na jaren van Red bull vettel/Lewis Mercedes dominatie zit ik persoonlijk niet te wachten op jaren red bull max dominantie
fo·rum (het; o; meervoud: forums, fora)quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:01 schreef Jane het volgende:
Oké, ik zeg het maar vast ff voor degenen die het nog niet doorhebben:
Verstappen gaat weer domineren dit seizoen.
Mocht je dat niet leuk vinden en/of alleen van een race kunt genieten als er gevochten wordt om P1, dan is het echt niet nodig om dat elk raceweekend (meerdere malen) te komen melden in dit topic. Zet het gewoon uit. Ga een andere sport kijken die je wel spannend vindt. Ga zelf sporten, whatever.
Alvast bedankt.
Hierna nog maar een jaar en daarna gaat alles weer op de kop en is Red Bull denk ik 3e of 4e team. Ik heb weinig vertrouwen in hun Powertrain geneuzel.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:00 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Klopt, maar na jaren van Red bull vettel/Lewis Mercedes dominatie zit ik persoonlijk niet te wachten op jaren red bull max dominantie
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:01 schreef Jane het volgende:
Mocht je dat niet leuk vinden en/of alleen van een race kunt genieten als er gevochten wordt om P1, dan is het echt niet nodig om dat elk raceweekend (meerdere malen) te komen melden in dit topic. Zet het gewoon uit. Ga een andere sport kijken die je wel spannend vindt. Ga zelf sporten, whatever.
Alvast bedankt.
P.S. Hopelijk heb je een maandabbo afgesloten bij F1tv/Viaplay, dan ben je er over een kleine maand vanaf.
Tot in den treure komen melden dat je het saai vindt, is niet bepaald voer voor discussie.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:02 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
fo·rum (het; o; meervoud: forums, fora)
1
groep deskundigen die met het publiek discussiëren over een bep. kwestie
Daar gaat het al mis...quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:02 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
fo·rum (het; o; meervoud: forums, fora)
1
groep deskundigen die met het publiek discussiëren over een bep. kwestie
Toch is dat uiteindelijk wel een goede stap, ook al is het misschien moeilijker dan ze nu denken. Je hebt het dan ten minste zelf in de hand, in plaats van dat je elk jaar moet hopen dat je motorleverancier er nog zin in heeft.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:04 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Hierna nog maar een jaar en daarna gaat alles weer op de kop en is Red Bull denk ik 3e of 4e team. Ik heb weinig vertrouwen in hun Powertrain geneuzel.
en de Hamilton fannon-binaries?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:08 schreef Questular het volgende:
Ik hoop dat Max elke race met 35 seconden voorsprong wint. Alleen al om mij te voeden met de tranen van Hamilton fanboys en girls.
Ik hoop voor de drama van DtS dat Sainz en Russel een aantal keren op P1 staan.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:08 schreef Questular het volgende:
Ik hoop dat Max elke race met 35 seconden voorsprong wint. Alleen al om mij te voeden met de tranen van Hamilton fanboys en girls.
schandequote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
F1tv liep vast tijdens de interviews.
zie editquote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, daar betaal ik niet voor.
Idd. Ik ga volgende week een klacht indienen.quote:
Hamgod rijdt anders wel eventjes een nette 7e en heeft er dus 2 ingehaald. Hoeveel heeft Max er vandaag ingehaald? Lewis is op dat vlak overduidelijk de betere.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:08 schreef Questular het volgende:
nou ja ergens klopt het wel. de auto heeft die snelheid. Max kan het er uit halen. Perez nietquote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:11 schreef Weltschmerz het volgende:
Hill is ook een meeprater geworden, zegt dat Red Bull een halve seconde heeft op racepace terwijl Sainz minder dan 3 seconden achter Perez eindigde.
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:11 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Hamgod rijdt anders wel eventjes een nette 7e en heeft er dus 2 ingehaald. Hoeveel heeft Max er vandaag ingehaald? Lewis is op dat vlak overduidelijk de betere.
Moeten die mensen zelf wetenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:01 schreef Jane het volgende:
Alvast bedankt.
P.S. Hopelijk heb je een maandabbo afgesloten bij F1tv/Viaplay, dan ben je er over een kleine maand vanaf.
Dat is al even. Hill is erg chauvinistisch kennelijk.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:11 schreef Weltschmerz het volgende:
Hill is ook een meeprater geworden, zegt dat Red Bull een halve seconde heeft op racepace terwijl Sainz minder dan 3 seconden achter Perez eindigde.
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:11 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Hamgod rijdt anders wel eventjes een nette 7e en heeft er dus 2 ingehaald. Hoeveel heeft Max er vandaag ingehaald? Lewis is op dat vlak overduidelijk de betere.
oiquote:
En dit is waarom Yuki nooit voor RBR zal rijden.quote:
Perez is geen Leclerc of Sainz en een matig qualifier, maar een behoorlijk racer.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
nou ja ergens klopt het wel. de auto heeft die snelheid. Max kan het er uit halen. Perez niet
Schuld vh team. Sloeg ook echt nergens opquote:
Ik zeg niet dat Perez geen behoorlijke racer is, alleen Max kan veel meer uit een gelijke afstelling halenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:14 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Perez is geen Leclerc of Sainz en een matig qualifier, maar een behoorlijk racer.
Was al nooit een optie, mee met Honda is zijn enige kans.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:14 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
En dit is waarom Yuki nooit voor RBR zal rijden.
Mja, vooral een behoorlijke rondjes rijder.... Als ie rustig z'n rondjes kan rijden gaat het prima (vandaar ook z'n reputatie als 'bandenfluisteraar' in het verleden'), maar als het er echt om gaat ben ik niet onder de indruk....quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:14 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Perez is geen Leclerc of Sainz en een matig qualifier, maar een behoorlijk racer.
Ja klopt, was een rare actie... was nergens voor nodig, zo ver buiten de punten...quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Schuld vh team. Sloeg ook echt nergens op
Klopt, maar de vraag is hoeveel Verstappen uit een Ferrari zou kunnen halen en hoe groot het gat zou zijn als je Sainz in de RB zou zetten en Verstappen in de Ferrari.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat Perez geen behoorlijke racer is, alleen Max kan veel meer uit een gelijke afstelling halen
Waarom is dat de vraag?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:18 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Klopt, maar de vraag is hoeveel Verstappen uit een Ferrari zou kunnen halen en hoe groot het gat zou zijn als je Sainz in de RB zou zetten en Verstappen in de Ferrari.
Verstappen is een eind zoek en de rest ligt heel dicht bij elkaar. Als je dan doet alsof Perez ook 25 seconden op het veld heeft ipv 2.5 seconden dan geef je Verstappen onsportief weinig eer.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
nou ja ergens klopt het wel. de auto heeft die snelheid. Max kan het er uit halen. Perez niet
Ik denk, maar dat is puur mijn beeld van hem, dat als je hem in een auto met gelijke afstelling zet als een andere coureur.. en hem 3 testdagen geeft en de instellingen niet aangepast mogen worden hij elke andere coureur verslaat. Ongeacht welke auto het wordt.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:18 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Klopt, maar de vraag is hoeveel Verstappen uit een Ferrari zou kunnen halen en hoe groot het gat zou zijn als je Sainz in de RB zou zetten en Verstappen in de Ferrari.
Omdat je niet zomaar de conclusie kunt trekken uit deze race dat de RB een halve seconde op racepace voor heeft.quote:
Hij geeft aan hoe de auto is ten opzichte van de rest toch.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:19 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Verstappen is een eind zoek en de rest ligt heel dicht bij elkaar. Als je dan doet alsof Perez ook 25 seconden op het veld heeft ipv 2.5 seconden dan geef je Verstappen onsportief weinig eer.
Schuld van het team dat die zo raar rijdt in een cool down? Nou niet echtquote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Schuld vh team. Sloeg ook echt nergens op
Klopt. Max maakt het verschil.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:20 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Omdat je niet zomaar de conclusie kunt trekken uit deze race dat de RB een halve seconde op racepace voor heeft.
Ik denk dat Yuki de snelheid wel heeft.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:15 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Was al nooit een optie, mee met Honda is zijn enige kans.
Dit.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik denk, maar dat is puur mijn beeld van hem, dat als je hem in een auto met gelijke afstelling zet als een andere coureur.. en hem 3 testdagen geeft en de instellingen niet aangepast mogen worden hij elke andere coureur verslaat. Ongeacht welke auto het wordt.
tis de schuld van yuki dat hij een heethoofd is inderdaadquote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Schuld van het team dat die zo raar rijdt in een cool down? Nou niet echt
Ik sla Yuki hoger aan dan RIC..quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:15 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Was al nooit een optie, mee met Honda is zijn enige kans.
dat doen we dus wel op basis van historische extrapolatiequote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:20 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Omdat je niet zomaar de conclusie kunt trekken uit deze race dat de RB een halve seconde op racepace voor heeft.
Dat niet, maar het is ook niet slim om buiten de punten dit zo op de spits te drijven. Ze weten bij VACRB ook wel dat een swap gevoelig ligt, doe dat dan niet meteen al in de eerste race.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet de vraag. Het is nog niet eens misschien relevant.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:18 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Nee, maar wel dat hij terecht boos is.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Pure racistische haat van Meredith tegen Oost-aziatische mensen.quote:
Esto se debe a que el coche está construido en torno a Verstappen.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dus voor de race was al afgesproken dat Yuki de mindere strategie zou krijgen?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:26 schreef Nizno het volgende:
Ric noemt de actie van Yuki onvolwassen.
Terwijl dit blijkbaar vooraf was afgesproken omdat Ric op zacht de race zou eindigen
Dat Ric nog een kans kon krijgen om naar p10 te komen.
Maar deze race was er echt geen kans dat de p10 gehaald zou worden dus nog steeds domme wissel
Meredith Grey?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:27 schreef PirE het volgende:
[..]
Pure racistische haat van Meredith tegen Oost-aziatische mensen.
Nee, dat doet hij niet. Hij neemt hoe Verstappen is tov de rest en schrijft dat valselijk aan de auto toe.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
Hij geeft aan hoe de auto is ten opzichte van de rest toch.
Je kan switchen maar normaal switch je weer terug als je te slecht bent om er voorbij te komen. Dat moet Ricciardo weten, rijdt al lang(zaam) genoeg mee.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:26 schreef Nizno het volgende:
Ric noemt de actie van Yuki onvolwassen.
Terwijl dit blijkbaar vooraf was afgesproken omdat Ric op zacht de race zou eindigen
Dat Ric nog een kans kon krijgen om naar p10 te komen.
Maar deze race was er echt geen kans dat de p10 gehaald zou worden dus nog steeds domme wissel
vind het een erg domme actie van VCARBquote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:27 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dus voor de race was al afgesproken dat Yuki de mindere strategie zou krijgen?
De voorkeursbehandeling is dus nu al begonnen
Bahrain is nooit een leuke wedstrijd.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:29 schreef Haags het volgende:
Het mag allemaal wel wat spannender, hier is ook geen hol aan zo. Het maakt me echt geen fluit uit wie wint maar op dit moment is het zien drogen van verf spannender.
Ferrari strategyquote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
vind het een erg domme actie van VCARB
dit klinkt bijna alsof ze Yuki zelf laten vertrekken
Max kan geen 30sec voorsprong krijgen als de auto niet snel genoeg is.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:28 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee, dat doet hij niet. Hij neemt hoe Verstappen is tov de rest en schrijft dat valselijk aan de auto toe.
Deze race was gewoon een klap in het gezicht van de formule 1 fanquote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:29 schreef Haags het volgende:
Het mag allemaal wel wat spannender, hier is ook geen hol aan zo. Het maakt me echt geen fluit uit wie wint maar op dit moment is het zien drogen van verf spannender.
Eens, Mercedes heeft weer een knakenbak gebouwd, en dat noemt zich constructeur.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Deze race was gewoon een klap in het gezicht van de formule 1 fan
Heb je Spa 2021 zitten kijken?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nope. Niet meer dan 7 jaar Merc-dominantie.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Max rijdt gewoon extreem constantquote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
Max heeft gewoon bovennatuurlijke krachten
Ze haalden hem ook veel te laat binnen, waardoor hij al die plekken verloor aan Magnussen, Stroll en Zhou.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
vind het een erg domme actie van VCARB
dit klinkt bijna alsof ze Yuki zelf laten vertrekken
Dat zekerquote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Max rijdt gewoon extreem constant
Mercedes was niet dominant, Vettel had gewoon kans in 2017 en 2018. En Red Bull was ook veel dictherbij.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nope. Niet meer dan 7 jaar Merc-dominantie.
Als je alleen kijkt om te zien wie er wint wel ja. Maar achter de nr. 1 gebeurde er echt wel het eea. Best wat aardige acties gezien. Het was geen top race nee, maar dat is Bahrein zelden.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:29 schreef Haags het volgende:
Right..quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Mercedes was niet dominant, Vettel had gewoon kans in 2017 en 2018. En Red Bull was ook veel dictherbij.
Dominantie zoals dit hebben we sinds Ferrari niet gezien.
Mercedes was vreselijk dominant, ze hadden alleen niet echt een goede coureur.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Mercedes was niet dominant, Vettel had gewoon kans in 2017 en 2018. En Red Bull was ook veel dictherbij.
Het hele veld weet dat ze een stukje snellere auto nodig hebben om Verstappen te pakken en dat ze met een ietsje langzamere auto Perez kunnen hebben. Het verschil tussen Verstappen en Perez is tien keer zo groot als tussen Perez en Ferrari. Eén foutje van Perez en het hele RB dominant verhaal kon de prullenbak in, dan is het geen goed verhaal.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
Max kan geen 30sec voorsprong krijgen als de auto niet snel genoeg is.
Wees eerlijk als een coureur weet dat hij 300KM/u kan rijden maar de auto maar 275KM/u kan krijg je die coureur echt niet in een uur van A naar B als de afstand 300KM is
P11 of P12 kan ook uitmaken voor de plaats in de eindstand. Dus voor VCARB is het misschien geen probleem, voor de coureur wel.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:34 schreef Questular het volgende:
Ik vind het gedrag van Tsunoda een perfect voorbeeld van de ego die je als F1 coureur hebt en moet hebben. 0 punten op p11 of p12 ik zie het probleem niet, lekker aan de kant gaan en kijken hoe het Daniël ook niet lukt.
Pertinente onzin.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
nogmaals als de auto niet zo snel is kan de rijder ook niet zo snelquote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:36 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het hele veld weet dat ze een stukje snellere auto nodig hebben om Verstappen te pakken en dat ze met een ietsje langzamere auto Perez kunnen hebben. Het verschil tussen Verstappen en Perez is tien keer zo groot als tussen Perez en Ferrari. Eén foutje van Perez en het hele RB dominant verhaal kon de prullenbak in, dan is het geen goed verhaal.
Auto is zeker snel. Perez kon gewoon weer simpelweg terugrijden naar waar die thuishoort.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
nogmaals als de auto niet zo snel is kan de rijder ook niet zo snel
Dus het klopt gewoon dat de auto zo snel is.
We are checking.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:40 schreef Rianne84 het volgende:
[ x ]
Viel me ook al op dat Ferrari niet in de hekken hing bij de finish
Dit is toch wel een heel sneu beeld.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:40 schreef Rianne84 het volgende:
[ x ]
Nee, afgesproken dat Daniel hoe dan ook voor Yuki moest eindigen, Daniels ego kan het niet aan om weer een flinke tik te krijgen, gaat ie weer zielig zitten doen, zeggen dat hij stopt, tenzij RB hem weer een kans geeft, terwijl hij er zelf geen klap van baktquote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:27 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dus voor de race was al afgesproken dat Yuki de mindere strategie zou krijgen?
De voorkeursbehandeling is dus nu al begonnen
Mercedes had de eerste jaren van het hybride tijdperk de (cheat) motor op 80% lopen en wonnen races met 20/30 seconden verschil.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Beetje George Russell gevoel dit, bij dat team hangt ook altijd een grafsfeer in dit soort situatiesquote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:40 schreef Rianne84 het volgende:
[ x ]
Die actie in de uitloopronde is wel kansloos hoor. Daar maak je geen goede sier mee.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:34 schreef Questular het volgende:
Ik vind het gedrag van Tsunoda een perfect voorbeeld van de ego die je als F1 coureur hebt en moet hebben. 0 punten op p11 of p12 ik zie het probleem niet, lekker aan de kant gaan en kijken hoe het Daniël ook niet lukt.
Max die zijn team maat nog steeds compleet owned met toch wel een "andere" auto. en op cruise mode ook nog eens.quote:
#BREAKINGquote:Op zaterdag 2 maart 2024 19:08 schreef TweedeKlum het volgende:
Al beelden van de zogenaamde gebroken stoel van HAM?
Als je nog meer poep gaat praten kunnen we hier beter een mobiel toilet neerzettenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Danny, egoquote:Op zaterdag 2 maart 2024 19:08 schreef Montov het volgende:
Ik snap niet waarom Tsunoda de plek niet terug kreeg, net voor de finish.
Ik vrees dat t Yuki wordt die door Lawson vervangen gaat worden, als ik de beslissingen van vandaag zag.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:54 schreef THEFXR het volgende:
Wordt RIC voor of na de vakantie vervangen door Lawson?
Er valt natuurlijk wel iets voor te zeggen dat RIC in de resterende ronden vermoedelijk toch wel voorbij Tsunoda was gegaan op betere banden, maar had ze dat lekker op de baan laten uitvechten.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 19:08 schreef Montov het volgende:
Ik snap niet waarom Tsunoda de plek niet terug kreeg, net voor de finish.
Je weet toch dat dit op F1 sites breaking news oplevert?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 19:08 schreef TweedeKlum het volgende:
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 19:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je weet toch dat dit op F1 sites breaking news oplevert?
quote:
Ja helaas wel.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 19:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je weet toch dat dit op F1 sites breaking news oplevert?
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 19:08 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik post integraal mee op zondagquote:Op zaterdag 2 maart 2024 19:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
Volgende week 18u start zie ik. Dan ga ik weer proberen live mee te posten
Feiten zijn nu eenmaal feiten.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 19:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je nog meer poep gaat praten kunnen we hier beter een mobiel toilet neerzetten
als je de feiten niet kentquote:
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 19:28 schreef R-woud93 het volgende:
Het gaat hard tegen hard hier in het livetopic!
Jij komt niet eens met feiten, alleen met grove beledigingen.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 19:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
als je de feiten niet kent
kun je beter niks zeggen
ik zie nogmaals een gelijke actie als Yuki die ineens Daniel gaat breaktestenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 19:28 schreef R-woud93 het volgende:
Het gaat hard tegen hard hier in het livetopic!
dat zijn ook feitenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 19:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Jij komt niet eens met feiten, alleen met grove beledigingen.
Inderdaad. Dus je hoeft een ander niet te beledigen.quote:
wat jij beweerde is geen feitquote:Op zaterdag 2 maart 2024 19:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Inderdaad. Dus je hoeft een ander niet te beledigen.
heb je weer lange tenen? nog stuurtjes gezien die scheef stonden?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 19:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Inderdaad. Dus je hoeft een ander niet te beledigen.
race nummer 1 en je vraagt alweer om een ban met je getrolquote:Op zaterdag 2 maart 2024 19:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dani heeft wel ervaring met achterin andere autos rijden toch? Of was het nu andersom?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 19:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zie nogmaals een gelijke actie als Yuki die ineens Daniel gaat breaktesten
Ja mamaquote:
Heb je de race wel gezien?quote:
* greysbones gooit stoepkrijt op de grond en loopt wegquote:
ik had er gewoon niet op in moeten gaanquote:Op zaterdag 2 maart 2024 19:41 schreef rotaderp44 het volgende:
[..]
snap niet waarom die clown hier nog mag posten na zoveel bullshit de hele tijd.
waarom verval je altijd in trollen en zuigen?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 19:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
We maken allemaal wel eens een foutjequote:Op zaterdag 2 maart 2024 19:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik had er gewoon niet op in moeten gaan
my bad
Mama wou ook effe rustig etenquote:
Kapotte stoel=diskwalificatie.quote:
Mag ik een toetje?quote:
Pro tip: bij het starten van je motor na de winterstop, je tank even ontluchtenquote:
Dus even openen?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 19:50 schreef fietsie het volgende:
[..]
Pro tip: bij het starten van je motor na de winterstop, je tank even ontluchten
Correct.quote:
De Mercedes dealers kunnen aan de bak met alle klantenvragen over de betrouwbaarheid van de stoelen. Gelukkig kunnen ze niet allemaal kiezen voor een Ferrari als alternatief.quote:
Zal het onthouden, thanks!quote:Op zaterdag 2 maart 2024 19:52 schreef fietsie het volgende:
[..]
Correct.
Ik kreeg 'm dus niet gestart vanmorgen, terwijl ik ingepakt als een Siberisce IJsbeer klaar stond
Bij ieder team behalve Merc en Fer. Want die zijn ultraspesjaalquote:
Max had ook de beste kart en heeft altijd de beste SIM geïnstalleerdquote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:28 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee, dat doet hij niet. Hij neemt hoe Verstappen is tov de rest en schrijft dat valselijk aan de auto toe.
Goede tip, binnenkort weer eens toeren als de temperaturen wat aangenamer zijn.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 19:52 schreef fietsie het volgende:
[..]
Correct.
Ik kreeg 'm dus niet gestart vanmorgen, terwijl ik ingepakt als een Siberisce IJsbeer klaar stond
Ik start mijn motor vrijwel dagelijks.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 19:50 schreef fietsie het volgende:
[..]
Pro tip: bij het starten van je motor na de winterstop, je tank even ontluchten
Dat was wel het eerste wat ik dacht. Is dat dan nog wel veilig rijden? Als de stoel in een personenwagen niet goed is kom je niet door de keuring.quote:
Daarom is het een act, de zoveelste.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:02 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat was wel het eerste wat ik dacht. Is dat dan nog wel veilig rijden? Als de stoel in een personenwagen niet goed is kom je niet door de keuring.
er waren er meer met hetzelfde materiaal en er zijn er meer met dezelfde sim....quote:Op zaterdag 2 maart 2024 19:59 schreef Managarm het volgende:
[..]
Max had ook de beste kart en heeft altijd de beste SIM geïnstalleerd![]()
duh, ik zal voortaan een sarcasme bordje posten.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:10 schreef rotaderp44 het volgende:
[..]
er waren er meer met hetzelfde materiaal en er zijn er meer met dezelfde sim....
perez rijd ook met precies hetzelfde materiaal en dan gemiddeld 0.4 sec sneller zijn op cruise mode ......max is inmiddels een van de GOATS naast shumacher en senna.
Dit kan echt niet.quote:
ik snap het maar anderen niet, en waarschijnlijk nog steed niet.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:16 schreef Managarm het volgende:
[..]
duh, ik zal voortaan een sarcasme bordje posten.
quote:I don’t think I’ve ever had such a pathological hatred of any team or driver, more than I do for Red Bull and Verstappen. Dislike the entire Red Bull model, across all their divisions (especially sport), their team principle makes my skin crawl every time I see him, or hear him speak; and Verstappen, I couldn’t stand him since he broke through, with his reckless driving endangering other people. Now he has this hyper dominant car and team built around him, and I have to look at his disgustingly smug, stupid face.
I can already see this season will be boring and unbearable. I’m out.
quote:It's weird as another season of this does nothing to cement his legacy despite him likely going on to break records, again.
quote:Feels as hollow as City winning back to back titles.
quote:Lewis never had it this easy, he had 2 team mates that took it to him, made him fight for it.
quote:Hamilton was kept on his toes for majority of his titles, bar his first title Max has had no real rival which is why this will go down as one the greatest but boring winning streaks.
quote:Just checked the results... Max wins by 20-odd seconds and laps half the field.
See you in 2025, lads. Have fun.
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:31 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Wat een feest om allemaal die Engelse internetfora te lezen! Liters en liters azijnzuur
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Blijft toch bizar wat die mensen zichzelf wijsmaken.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:31 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Wat een feest om allemaal die Engelse internetfora te lezen! Liters en liters azijnzuur
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Maar dan kijk je alleen naar de eerste rijders. Neem je de positie van de tweede rijders daarin mee dan krijg je een heel ander beeld. Wat de theorie ondersteunt dat Mercedes wel degelijk extreem dominant was in die jaren, maar ze gewoon geen coureur hadden die daar iets mee kon. Zoals Verstappen dat nu wel doet.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:31 schreef opgebaarde het volgende:
Af en toe heeft ChevyCaprice gewoon een punt. In 2017 en 2018 was Ferrari behoorlijk aan Mercedes gewaagd. Later leerden wij dat dit kwam doordat de Ferrari met een illegale motor racete.
Vettel stond bij de zomerbreak van 2017 gewoon bovenaan en in 2018 stond hij tweede binnen 25 punten van Hamilton. Dat kunnen we niet zeggen van de redbull 2022, 2023 en zeer waarschijnlijk ook niet van 2024.
Ik begrijp wel dat hij iedereen triggered met zijn gedrag en verdraaiingen, maar deze keer klopt zijn bewering toch vrij aardig.
Ik heb echt geen seconde in 2017 of 2018 gedacht dat Ferrari een kans op de titel had.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:31 schreef opgebaarde het volgende:
Af en toe heeft ChevyCaprice gewoon een punt. In 2017 en 2018 was Ferrari behoorlijk aan Mercedes gewaagd.
Hij zegt dat Mercedes helemaal niet dominant was in die periode en dan pikt hij die seizoenen eruit waar andere teams wat dichter bij stonden, de andere jaren was de Mercedes dominantie overduidelijk daar.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:31 schreef opgebaarde het volgende:
Af en toe heeft ChevyCaprice gewoon een punt. In 2017 en 2018 was Ferrari behoorlijk aan Mercedes gewaagd. Later leerden wij dat dit kwam doordat de Ferrari met een illegale motor racete.
Vettel stond bij de zomerbreak van 2017 gewoon bovenaan en in 2018 stond hij tweede binnen 25 punten van Hamilton. Dat kunnen we niet zeggen van de redbull 2022, 2023 en zeer waarschijnlijk ook niet van 2024.
Ik begrijp wel dat hij iedereen triggered met zijn gedrag en verdraaiingen, maar deze keer klopt zijn bewering toch vrij aardig.
2014 - 2016 was Mercedes superdominant. En de jaren erna wisten ze het na de zomerstop wel recht te trekken door er miljoenen extra tegenaan te gooien.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:31 schreef opgebaarde het volgende:
Omdat het bij een superieure motor vooral een kwestie is van het gaspedaal indrukken en dat kunnen de meeste coureurs wel.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:39 schreef fietsie het volgende:
Waarbij in de Mercedes dominante periodes beide rijders diezelfde snelheid kregen van de auto, en er nu toch echt een fundamenteel kunde- verschil te zien is
Was dat omdat Rosberg en Bottas zo goed waren of Hamilton juist niet zo goed?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:39 schreef fietsie het volgende:
Waarbij in de Mercedes dominante periodes beide rijders diezelfde snelheid kregen van de auto, en er nu toch echt een fundamenteel kunde- verschil te zien is
quote:The plank thickness was checked on car numbers 01 and 55.
Sowieso een beetje raar om Rosberg en Bottas op een hoop te gooien. Bottas bedreigde op geen enkel moment de titelkansen van Lewis, terwijl Rosberg 'm een keer verslagen heeft.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:43 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Was dat omdat Rosberg en Bottas zo goed waren of Hamilton juist niet zo goed?
Britney haalde gewoon het kampioenschap binnen door Sir Lewis eerlijk te verslaan.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:31 schreef opgebaarde het volgende:
Dat is imho meer een mentale kwestie, want aan het begin van het seizoen had Hamilton er moeite genoeg mee. Nadat het een keer (of wat) tegenzat liet Bottas het kopje hangen en kon hij Hamilton niet meer bijbenen. Bottas 2.0, 3.0 etc kon dat niet keren.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:08 schreef Tijn het volgende:
[..]
Sowieso een beetje raar om Rosberg en Bottas op een hoop te gooien. Bottas bedreigde op geen enkel moment de titelkansen van Lewis, terwijl Rosberg 'm een keer verslagen heeft.
quote:I’ve got an idea to prevent Max from winning. Every other team takes turns sacrificing one of their cars just pushing Max off the track (as safely as possible ofc). This means 8 teams/16 drivers each take 1 race to get Max DNF’d - so 16 DNFs. It makes sense for the other teams, as RB will plummet in standings and everyone else will move up a place or so getting more prize money.
I’ve also got another more radical idea…hmu MBS
ik heb ook wel een idee.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:15 schreef AgnesGru het volgende:
Ook op Reddit kunnen ze er wat van:
[..]
kijk de on board beelden maar eens van lewis en nico en bottas in die jaren, zo strak reden ze niet en elk foutje konden ze oplossen met het vermogen van de motor.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:43 schreef Jane het volgende:
[..]
Omdat het bij een superieure motor vooral een kwestie is van het gaspedaal indrukken en dat kunnen de meeste coureurs wel.
Oftewel Hamilton was beter.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:14 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat is imho meer een mentale kwestie, want aan het begin van het seizoen had Hamilton er moeite genoeg mee. Nadat het een keer (of wat) tegenzat liet Bottas het kopje hangen en kon hij Hamilton niet meer bijbenen. Bottas 2.0, 3.0 etc kon dat niet keren.
Het was ook niet zomaar dat ze niet op vol vermogen reden. En dat de zogenaamde partymode gebruikt kon worden.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:19 schreef rotaderp44 het volgende:
[..]
kijk de on board beelden maar eens van lewis en nico en bottas in die jaren, zo strak reden ze niet en elk foutje konden ze oplossen met het vermogen van de motor.
Zeker. De strijd om P2 is echt losgebarsten!quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:19 schreef Peterselieman het volgende:
Maar goed, ik verwacht eerlijk gezegd dit jaar nog best veel spannende races
Vallteri, it's James en dat zei alles.quote:
Ja man, 2 teamorders vertellen het hele verhaalquote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:25 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Vallteri, it's James en dat zei alles.
Arme F1 fans ookquote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:29 schreef rotaderp44 het volgende:
die snelste ronde van max 2 seconden sneller dan de rest sloeg ook helemaal nergens op, deze auto kan nog weleens dominanter zijn dan vorig jaar.
arme @:chevycaprice
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |