Man gooit ff truthbomb 💥🔥quote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:43 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Blij dat jij hebt kunnen genieten van deze spetterende race. Puntje van de bank wel heel gebleven hoop ik?
*301quote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:44 schreef Managarm het volgende:
Ik word wel moe van het maximum van 300 posts.
Einde tijdperk Verstappen.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:45 schreef Montov het volgende:
Verstappen pakt 26 punten dit raceweekend. Dat is lager dan zijn gemiddelde per raceweekend van vorig jaar.
vanaf 280 is het altijd een run naar de LaPo en valt er inhoudelijk weinig meer te genieten.quote:
Sainz gaat dit jaar het onderste uit de kan halenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:46 schreef Weltschmerz het volgende:
Perez is te pakken voor Ferrari, geflatteerd door remprobleem Leclerc. Ook voor Russell en Norris is het niet uitgesloten.
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:45 schreef Montov het volgende:
Verstappen pakt 26 punten dit raceweekend. Dat is lager dan zijn gemiddelde per raceweekend van vorig jaar.
samequote:
Dat was 26,1 ja.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:45 schreef Montov het volgende:
Nee #cancelmaxquote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:44 schreef Remco het volgende:
"It's a great place to be in the world anyways."
Kan dit?
als we dit echt 24 keer krijgen dit jaar ga ik genieten van alle reels en tweets er overquote:
Nou brand los!quote:Op zaterdag 2 maart 2024 12:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
Ik spreek jullie twee vanmiddag wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |