ik had er gewoon niet op in moeten gaanquote:Op zaterdag 2 maart 2024 19:41 schreef rotaderp44 het volgende:
[..]
snap niet waarom die clown hier nog mag posten na zoveel bullshit de hele tijd.
waarom verval je altijd in trollen en zuigen?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 19:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Jij komt niet eens met feiten, alleen met grove beledigingen.
We maken allemaal wel eens een foutjequote:Op zaterdag 2 maart 2024 19:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik had er gewoon niet op in moeten gaan
my bad
Mama wou ook effe rustig etenquote:
Kapotte stoel=diskwalificatie.quote:
Mag ik een toetje?quote:
Pro tip: bij het starten van je motor na de winterstop, je tank even ontluchtenquote:
Dus even openen?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 19:50 schreef fietsie het volgende:
[..]
Pro tip: bij het starten van je motor na de winterstop, je tank even ontluchten
Correct.quote:
De Mercedes dealers kunnen aan de bak met alle klantenvragen over de betrouwbaarheid van de stoelen. Gelukkig kunnen ze niet allemaal kiezen voor een Ferrari als alternatief.quote:
Zal het onthouden, thanks!quote:Op zaterdag 2 maart 2024 19:52 schreef fietsie het volgende:
[..]
Correct.
Ik kreeg 'm dus niet gestart vanmorgen, terwijl ik ingepakt als een Siberisce IJsbeer klaar stond
Bij ieder team behalve Merc en Fer. Want die zijn ultraspesjaalquote:
Max had ook de beste kart en heeft altijd de beste SIM geïnstalleerdquote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:28 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee, dat doet hij niet. Hij neemt hoe Verstappen is tov de rest en schrijft dat valselijk aan de auto toe.
Goede tip, binnenkort weer eens toeren als de temperaturen wat aangenamer zijn.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 19:52 schreef fietsie het volgende:
[..]
Correct.
Ik kreeg 'm dus niet gestart vanmorgen, terwijl ik ingepakt als een Siberisce IJsbeer klaar stond
Ik start mijn motor vrijwel dagelijks.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 19:50 schreef fietsie het volgende:
[..]
Pro tip: bij het starten van je motor na de winterstop, je tank even ontluchten
Dat was wel het eerste wat ik dacht. Is dat dan nog wel veilig rijden? Als de stoel in een personenwagen niet goed is kom je niet door de keuring.quote:
Daarom is het een act, de zoveelste.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:02 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat was wel het eerste wat ik dacht. Is dat dan nog wel veilig rijden? Als de stoel in een personenwagen niet goed is kom je niet door de keuring.
er waren er meer met hetzelfde materiaal en er zijn er meer met dezelfde sim....quote:Op zaterdag 2 maart 2024 19:59 schreef Managarm het volgende:
[..]
Max had ook de beste kart en heeft altijd de beste SIM geïnstalleerd![]()
duh, ik zal voortaan een sarcasme bordje posten.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:10 schreef rotaderp44 het volgende:
[..]
er waren er meer met hetzelfde materiaal en er zijn er meer met dezelfde sim....
perez rijd ook met precies hetzelfde materiaal en dan gemiddeld 0.4 sec sneller zijn op cruise mode ......max is inmiddels een van de GOATS naast shumacher en senna.
Dit kan echt niet.quote:
ik snap het maar anderen niet, en waarschijnlijk nog steed niet.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:16 schreef Managarm het volgende:
[..]
duh, ik zal voortaan een sarcasme bordje posten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |