fo·rum (het; o; meervoud: forums, fora)quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:01 schreef Jane het volgende:
Oké, ik zeg het maar vast ff voor degenen die het nog niet doorhebben:
Verstappen gaat weer domineren dit seizoen.
Mocht je dat niet leuk vinden en/of alleen van een race kunt genieten als er gevochten wordt om P1, dan is het echt niet nodig om dat elk raceweekend (meerdere malen) te komen melden in dit topic. Zet het gewoon uit. Ga een andere sport kijken die je wel spannend vindt. Ga zelf sporten, whatever.
Alvast bedankt.
Hierna nog maar een jaar en daarna gaat alles weer op de kop en is Red Bull denk ik 3e of 4e team. Ik heb weinig vertrouwen in hun Powertrain geneuzel.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:00 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Klopt, maar na jaren van Red bull vettel/Lewis Mercedes dominatie zit ik persoonlijk niet te wachten op jaren red bull max dominantie
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:01 schreef Jane het volgende:
Mocht je dat niet leuk vinden en/of alleen van een race kunt genieten als er gevochten wordt om P1, dan is het echt niet nodig om dat elk raceweekend (meerdere malen) te komen melden in dit topic. Zet het gewoon uit. Ga een andere sport kijken die je wel spannend vindt. Ga zelf sporten, whatever.
Alvast bedankt.
P.S. Hopelijk heb je een maandabbo afgesloten bij F1tv/Viaplay, dan ben je er over een kleine maand vanaf.
Tot in den treure komen melden dat je het saai vindt, is niet bepaald voer voor discussie.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:02 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
fo·rum (het; o; meervoud: forums, fora)
1
groep deskundigen die met het publiek discussiëren over een bep. kwestie
Daar gaat het al mis...quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:02 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
fo·rum (het; o; meervoud: forums, fora)
1
groep deskundigen die met het publiek discussiëren over een bep. kwestie
Toch is dat uiteindelijk wel een goede stap, ook al is het misschien moeilijker dan ze nu denken. Je hebt het dan ten minste zelf in de hand, in plaats van dat je elk jaar moet hopen dat je motorleverancier er nog zin in heeft.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:04 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Hierna nog maar een jaar en daarna gaat alles weer op de kop en is Red Bull denk ik 3e of 4e team. Ik heb weinig vertrouwen in hun Powertrain geneuzel.
en de Hamilton fannon-binaries?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:08 schreef Questular het volgende:
Ik hoop dat Max elke race met 35 seconden voorsprong wint. Alleen al om mij te voeden met de tranen van Hamilton fanboys en girls.
Ik hoop voor de drama van DtS dat Sainz en Russel een aantal keren op P1 staan.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:08 schreef Questular het volgende:
Ik hoop dat Max elke race met 35 seconden voorsprong wint. Alleen al om mij te voeden met de tranen van Hamilton fanboys en girls.
schandequote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
F1tv liep vast tijdens de interviews.
zie editquote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, daar betaal ik niet voor.
Idd. Ik ga volgende week een klacht indienen.quote:
Hamgod rijdt anders wel eventjes een nette 7e en heeft er dus 2 ingehaald. Hoeveel heeft Max er vandaag ingehaald? Lewis is op dat vlak overduidelijk de betere.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:08 schreef Questular het volgende:
nou ja ergens klopt het wel. de auto heeft die snelheid. Max kan het er uit halen. Perez nietquote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:11 schreef Weltschmerz het volgende:
Hill is ook een meeprater geworden, zegt dat Red Bull een halve seconde heeft op racepace terwijl Sainz minder dan 3 seconden achter Perez eindigde.
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:11 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Hamgod rijdt anders wel eventjes een nette 7e en heeft er dus 2 ingehaald. Hoeveel heeft Max er vandaag ingehaald? Lewis is op dat vlak overduidelijk de betere.
Moeten die mensen zelf wetenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:01 schreef Jane het volgende:
Alvast bedankt.
P.S. Hopelijk heb je een maandabbo afgesloten bij F1tv/Viaplay, dan ben je er over een kleine maand vanaf.
Dat is al even. Hill is erg chauvinistisch kennelijk.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:11 schreef Weltschmerz het volgende:
Hill is ook een meeprater geworden, zegt dat Red Bull een halve seconde heeft op racepace terwijl Sainz minder dan 3 seconden achter Perez eindigde.
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:11 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Hamgod rijdt anders wel eventjes een nette 7e en heeft er dus 2 ingehaald. Hoeveel heeft Max er vandaag ingehaald? Lewis is op dat vlak overduidelijk de betere.
oiquote:
En dit is waarom Yuki nooit voor RBR zal rijden.quote:
Perez is geen Leclerc of Sainz en een matig qualifier, maar een behoorlijk racer.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
nou ja ergens klopt het wel. de auto heeft die snelheid. Max kan het er uit halen. Perez niet
Schuld vh team. Sloeg ook echt nergens opquote:
Ik zeg niet dat Perez geen behoorlijke racer is, alleen Max kan veel meer uit een gelijke afstelling halenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:14 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Perez is geen Leclerc of Sainz en een matig qualifier, maar een behoorlijk racer.
Was al nooit een optie, mee met Honda is zijn enige kans.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:14 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
En dit is waarom Yuki nooit voor RBR zal rijden.
Mja, vooral een behoorlijke rondjes rijder.... Als ie rustig z'n rondjes kan rijden gaat het prima (vandaar ook z'n reputatie als 'bandenfluisteraar' in het verleden'), maar als het er echt om gaat ben ik niet onder de indruk....quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:14 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Perez is geen Leclerc of Sainz en een matig qualifier, maar een behoorlijk racer.
Ja klopt, was een rare actie... was nergens voor nodig, zo ver buiten de punten...quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Schuld vh team. Sloeg ook echt nergens op
Klopt, maar de vraag is hoeveel Verstappen uit een Ferrari zou kunnen halen en hoe groot het gat zou zijn als je Sainz in de RB zou zetten en Verstappen in de Ferrari.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat Perez geen behoorlijke racer is, alleen Max kan veel meer uit een gelijke afstelling halen
Waarom is dat de vraag?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:18 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Klopt, maar de vraag is hoeveel Verstappen uit een Ferrari zou kunnen halen en hoe groot het gat zou zijn als je Sainz in de RB zou zetten en Verstappen in de Ferrari.
Verstappen is een eind zoek en de rest ligt heel dicht bij elkaar. Als je dan doet alsof Perez ook 25 seconden op het veld heeft ipv 2.5 seconden dan geef je Verstappen onsportief weinig eer.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
nou ja ergens klopt het wel. de auto heeft die snelheid. Max kan het er uit halen. Perez niet
Ik denk, maar dat is puur mijn beeld van hem, dat als je hem in een auto met gelijke afstelling zet als een andere coureur.. en hem 3 testdagen geeft en de instellingen niet aangepast mogen worden hij elke andere coureur verslaat. Ongeacht welke auto het wordt.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:18 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Klopt, maar de vraag is hoeveel Verstappen uit een Ferrari zou kunnen halen en hoe groot het gat zou zijn als je Sainz in de RB zou zetten en Verstappen in de Ferrari.
Omdat je niet zomaar de conclusie kunt trekken uit deze race dat de RB een halve seconde op racepace voor heeft.quote:
Hij geeft aan hoe de auto is ten opzichte van de rest toch.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:19 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Verstappen is een eind zoek en de rest ligt heel dicht bij elkaar. Als je dan doet alsof Perez ook 25 seconden op het veld heeft ipv 2.5 seconden dan geef je Verstappen onsportief weinig eer.
Schuld van het team dat die zo raar rijdt in een cool down? Nou niet echtquote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Schuld vh team. Sloeg ook echt nergens op
Klopt. Max maakt het verschil.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:20 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Omdat je niet zomaar de conclusie kunt trekken uit deze race dat de RB een halve seconde op racepace voor heeft.
Ik denk dat Yuki de snelheid wel heeft.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:15 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Was al nooit een optie, mee met Honda is zijn enige kans.
Dit.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik denk, maar dat is puur mijn beeld van hem, dat als je hem in een auto met gelijke afstelling zet als een andere coureur.. en hem 3 testdagen geeft en de instellingen niet aangepast mogen worden hij elke andere coureur verslaat. Ongeacht welke auto het wordt.
tis de schuld van yuki dat hij een heethoofd is inderdaadquote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Schuld van het team dat die zo raar rijdt in een cool down? Nou niet echt
Ik sla Yuki hoger aan dan RIC..quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:15 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Was al nooit een optie, mee met Honda is zijn enige kans.
dat doen we dus wel op basis van historische extrapolatiequote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:20 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Omdat je niet zomaar de conclusie kunt trekken uit deze race dat de RB een halve seconde op racepace voor heeft.
Dat niet, maar het is ook niet slim om buiten de punten dit zo op de spits te drijven. Ze weten bij VACRB ook wel dat een swap gevoelig ligt, doe dat dan niet meteen al in de eerste race.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet de vraag. Het is nog niet eens misschien relevant.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:18 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Nee, maar wel dat hij terecht boos is.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Pure racistische haat van Meredith tegen Oost-aziatische mensen.quote:
Esto se debe a que el coche está construido en torno a Verstappen.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dus voor de race was al afgesproken dat Yuki de mindere strategie zou krijgen?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:26 schreef Nizno het volgende:
Ric noemt de actie van Yuki onvolwassen.
Terwijl dit blijkbaar vooraf was afgesproken omdat Ric op zacht de race zou eindigen
Dat Ric nog een kans kon krijgen om naar p10 te komen.
Maar deze race was er echt geen kans dat de p10 gehaald zou worden dus nog steeds domme wissel
Meredith Grey?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:27 schreef PirE het volgende:
[..]
Pure racistische haat van Meredith tegen Oost-aziatische mensen.
Nee, dat doet hij niet. Hij neemt hoe Verstappen is tov de rest en schrijft dat valselijk aan de auto toe.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
Hij geeft aan hoe de auto is ten opzichte van de rest toch.
Je kan switchen maar normaal switch je weer terug als je te slecht bent om er voorbij te komen. Dat moet Ricciardo weten, rijdt al lang(zaam) genoeg mee.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:26 schreef Nizno het volgende:
Ric noemt de actie van Yuki onvolwassen.
Terwijl dit blijkbaar vooraf was afgesproken omdat Ric op zacht de race zou eindigen
Dat Ric nog een kans kon krijgen om naar p10 te komen.
Maar deze race was er echt geen kans dat de p10 gehaald zou worden dus nog steeds domme wissel
vind het een erg domme actie van VCARBquote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:27 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dus voor de race was al afgesproken dat Yuki de mindere strategie zou krijgen?
De voorkeursbehandeling is dus nu al begonnen
Bahrain is nooit een leuke wedstrijd.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:29 schreef Haags het volgende:
Het mag allemaal wel wat spannender, hier is ook geen hol aan zo. Het maakt me echt geen fluit uit wie wint maar op dit moment is het zien drogen van verf spannender.
Ferrari strategyquote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
vind het een erg domme actie van VCARB
dit klinkt bijna alsof ze Yuki zelf laten vertrekken
Max kan geen 30sec voorsprong krijgen als de auto niet snel genoeg is.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:28 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee, dat doet hij niet. Hij neemt hoe Verstappen is tov de rest en schrijft dat valselijk aan de auto toe.
Deze race was gewoon een klap in het gezicht van de formule 1 fanquote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:29 schreef Haags het volgende:
Het mag allemaal wel wat spannender, hier is ook geen hol aan zo. Het maakt me echt geen fluit uit wie wint maar op dit moment is het zien drogen van verf spannender.
Eens, Mercedes heeft weer een knakenbak gebouwd, en dat noemt zich constructeur.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Deze race was gewoon een klap in het gezicht van de formule 1 fan
Heb je Spa 2021 zitten kijken?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nope. Niet meer dan 7 jaar Merc-dominantie.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Max rijdt gewoon extreem constantquote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
Max heeft gewoon bovennatuurlijke krachten
Ze haalden hem ook veel te laat binnen, waardoor hij al die plekken verloor aan Magnussen, Stroll en Zhou.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
vind het een erg domme actie van VCARB
dit klinkt bijna alsof ze Yuki zelf laten vertrekken
Dat zekerquote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Max rijdt gewoon extreem constant
Mercedes was niet dominant, Vettel had gewoon kans in 2017 en 2018. En Red Bull was ook veel dictherbij.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nope. Niet meer dan 7 jaar Merc-dominantie.
Als je alleen kijkt om te zien wie er wint wel ja. Maar achter de nr. 1 gebeurde er echt wel het eea. Best wat aardige acties gezien. Het was geen top race nee, maar dat is Bahrein zelden.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:29 schreef Haags het volgende:
Right..quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Mercedes was niet dominant, Vettel had gewoon kans in 2017 en 2018. En Red Bull was ook veel dictherbij.
Dominantie zoals dit hebben we sinds Ferrari niet gezien.
Mercedes was vreselijk dominant, ze hadden alleen niet echt een goede coureur.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Mercedes was niet dominant, Vettel had gewoon kans in 2017 en 2018. En Red Bull was ook veel dictherbij.
Het hele veld weet dat ze een stukje snellere auto nodig hebben om Verstappen te pakken en dat ze met een ietsje langzamere auto Perez kunnen hebben. Het verschil tussen Verstappen en Perez is tien keer zo groot als tussen Perez en Ferrari. Eén foutje van Perez en het hele RB dominant verhaal kon de prullenbak in, dan is het geen goed verhaal.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
Max kan geen 30sec voorsprong krijgen als de auto niet snel genoeg is.
Wees eerlijk als een coureur weet dat hij 300KM/u kan rijden maar de auto maar 275KM/u kan krijg je die coureur echt niet in een uur van A naar B als de afstand 300KM is
P11 of P12 kan ook uitmaken voor de plaats in de eindstand. Dus voor VCARB is het misschien geen probleem, voor de coureur wel.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:34 schreef Questular het volgende:
Ik vind het gedrag van Tsunoda een perfect voorbeeld van de ego die je als F1 coureur hebt en moet hebben. 0 punten op p11 of p12 ik zie het probleem niet, lekker aan de kant gaan en kijken hoe het Daniël ook niet lukt.
Pertinente onzin.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
nogmaals als de auto niet zo snel is kan de rijder ook niet zo snelquote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:36 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het hele veld weet dat ze een stukje snellere auto nodig hebben om Verstappen te pakken en dat ze met een ietsje langzamere auto Perez kunnen hebben. Het verschil tussen Verstappen en Perez is tien keer zo groot als tussen Perez en Ferrari. Eén foutje van Perez en het hele RB dominant verhaal kon de prullenbak in, dan is het geen goed verhaal.
Auto is zeker snel. Perez kon gewoon weer simpelweg terugrijden naar waar die thuishoort.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
nogmaals als de auto niet zo snel is kan de rijder ook niet zo snel
Dus het klopt gewoon dat de auto zo snel is.
We are checking.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:40 schreef Rianne84 het volgende:
[ x ]
Viel me ook al op dat Ferrari niet in de hekken hing bij de finish
Dit is toch wel een heel sneu beeld.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:40 schreef Rianne84 het volgende:
[ x ]
Nee, afgesproken dat Daniel hoe dan ook voor Yuki moest eindigen, Daniels ego kan het niet aan om weer een flinke tik te krijgen, gaat ie weer zielig zitten doen, zeggen dat hij stopt, tenzij RB hem weer een kans geeft, terwijl hij er zelf geen klap van baktquote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:27 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dus voor de race was al afgesproken dat Yuki de mindere strategie zou krijgen?
De voorkeursbehandeling is dus nu al begonnen
Mercedes had de eerste jaren van het hybride tijdperk de (cheat) motor op 80% lopen en wonnen races met 20/30 seconden verschil.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Beetje George Russell gevoel dit, bij dat team hangt ook altijd een grafsfeer in dit soort situatiesquote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:40 schreef Rianne84 het volgende:
[ x ]
Die actie in de uitloopronde is wel kansloos hoor. Daar maak je geen goede sier mee.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:34 schreef Questular het volgende:
Ik vind het gedrag van Tsunoda een perfect voorbeeld van de ego die je als F1 coureur hebt en moet hebben. 0 punten op p11 of p12 ik zie het probleem niet, lekker aan de kant gaan en kijken hoe het Daniël ook niet lukt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |