GroenLinks meltdown incoming.quote:
ah issie vandaag al begonnen? mooiquote:
Hoe vaak heeft ie al fuck gezegd?quote:
Een grotequote:
Nog niet gehoord.quote:
Deze en de volgende, vanwege de ramadan.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:55 schreef StateOfMind het volgende:
De race op zaterdag ipv zondag
Is dat nieuw of alleen deze race?
Oh hoi.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:55 schreef StateOfMind het volgende:
3 stuksquote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:55 schreef StateOfMind het volgende:
Volgende week ook (en Vegas, maart da's op zondag bij onsquote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:55 schreef StateOfMind het volgende:
Eens hoor, geen enkel punt van kritiek naar RB.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:51 schreef Tijn het volgende:
[..]
Max kan er ook niks aan doen dat de rest er niks van kan
dan pak je een postit en doe je die over de p1 en p2quote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:57 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Eens hoor, geen enkel punt van kritiek naar RB.
Maar ik wil gewoon een keer strijd zien om p1.
Perez moet achterom kijken iig, dat kan nog wat opleveren.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:54 schreef Evenstar het volgende:
Eerlijk is eerlijk, ben Max fan, ben RB fan, kan genieten van hun dominantie, maar dit was vandaag wel Mercedes-dynasty dominantie.Tikkie saai en gevecht achter Max vond ik ook tegenvallen.
Dat was er in 2021. De jaren daarvoor ook niet.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:57 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Eens hoor, geen enkel punt van kritiek naar RB.
Maar ik wil gewoon een keer strijd zien om p1.
1e helft van 22 ook nog.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:58 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat was er in 2021. De jaren daarvoor ook niet.
Klopt, maar na jaren van Red bull vettel/Lewis Mercedes dominatie zit ik persoonlijk niet te wachten op jaren red bull max dominantiequote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:58 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat was er in 2021. De jaren daarvoor ook niet.
Zeker. Stroll en Alonso in de punten ook. Heel netjes.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:58 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Stroll trouwens een erg goede race gezien waar die na ronde 1 lag.
Toch gaat het gebeurenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:00 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Klopt, maar na jaren van Red bull vettel/Lewis Mercedes dominatie zit ik persoonlijk niet te wachten op jaren red bull max dominantie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |