Dan had hij vast zn hand niet zo op haar heup mogen hebbenquote:
Max kan er ook niks aan doen dat de rest er niks van kanquote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:51 schreef Kickinalfa het volgende:
Gefeliciteerd max en RB.
Wat een ellende verder.
Kan ook door de PR afdeling geregisseerd zijn hèquote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dan had hij vast zn hand niet zo op haar heup mogen hebben
niet op die manier, dit was geen PR aanrakingquote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:52 schreef Sabata het volgende:
[..]
Kan ook door de PR afdeling geregisseerd zijn hè
En ook geen PA aanrakingquote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
niet op die manier, dit was geen PR aanraking
Dit. En trots en blijdschap in de ogen van Geri was ook echt niet fake. Laat die mensen gewoon met rust mensen ....quote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
Flinke slok!quote:
Eens.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:51 schreef Kickinalfa het volgende:
Gefeliciteerd max en RB.
Wat een ellende verder.
Mooi, dat gedonder moet maar eens afgelopen zijn. Een cancel poging die faalt, dat moet meer gebeuren.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
GroenLinks meltdown incoming.quote:
ah issie vandaag al begonnen? mooiquote:
Hoe vaak heeft ie al fuck gezegd?quote:
Een grotequote:
Nog niet gehoord.quote:
Deze en de volgende, vanwege de ramadan.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:55 schreef StateOfMind het volgende:
De race op zaterdag ipv zondag
Is dat nieuw of alleen deze race?
Oh hoi.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:55 schreef StateOfMind het volgende:
3 stuksquote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:55 schreef StateOfMind het volgende:
Volgende week ook (en Vegas, maart da's op zondag bij onsquote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:55 schreef StateOfMind het volgende:
Eens hoor, geen enkel punt van kritiek naar RB.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:51 schreef Tijn het volgende:
[..]
Max kan er ook niks aan doen dat de rest er niks van kan
dan pak je een postit en doe je die over de p1 en p2quote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:57 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Eens hoor, geen enkel punt van kritiek naar RB.
Maar ik wil gewoon een keer strijd zien om p1.
Perez moet achterom kijken iig, dat kan nog wat opleveren.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:54 schreef Evenstar het volgende:
Eerlijk is eerlijk, ben Max fan, ben RB fan, kan genieten van hun dominantie, maar dit was vandaag wel Mercedes-dynasty dominantie.Tikkie saai en gevecht achter Max vond ik ook tegenvallen.
Dat was er in 2021. De jaren daarvoor ook niet.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:57 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Eens hoor, geen enkel punt van kritiek naar RB.
Maar ik wil gewoon een keer strijd zien om p1.
1e helft van 22 ook nog.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:58 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat was er in 2021. De jaren daarvoor ook niet.
Klopt, maar na jaren van Red bull vettel/Lewis Mercedes dominatie zit ik persoonlijk niet te wachten op jaren red bull max dominantiequote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:58 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat was er in 2021. De jaren daarvoor ook niet.
Zeker. Stroll en Alonso in de punten ook. Heel netjes.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:58 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Stroll trouwens een erg goede race gezien waar die na ronde 1 lag.
Toch gaat het gebeurenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:00 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Klopt, maar na jaren van Red bull vettel/Lewis Mercedes dominatie zit ik persoonlijk niet te wachten op jaren red bull max dominantie
fo·rum (het; o; meervoud: forums, fora)quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:01 schreef Jane het volgende:
Oké, ik zeg het maar vast ff voor degenen die het nog niet doorhebben:
Verstappen gaat weer domineren dit seizoen.
Mocht je dat niet leuk vinden en/of alleen van een race kunt genieten als er gevochten wordt om P1, dan is het echt niet nodig om dat elk raceweekend (meerdere malen) te komen melden in dit topic. Zet het gewoon uit. Ga een andere sport kijken die je wel spannend vindt. Ga zelf sporten, whatever.
Alvast bedankt.
Hierna nog maar een jaar en daarna gaat alles weer op de kop en is Red Bull denk ik 3e of 4e team. Ik heb weinig vertrouwen in hun Powertrain geneuzel.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:00 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Klopt, maar na jaren van Red bull vettel/Lewis Mercedes dominatie zit ik persoonlijk niet te wachten op jaren red bull max dominantie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |