Ze ligt al sinds vorige week zondag naast ronahi daar is ze een duo .eequote:Op zaterdag 2 maart 2024 08:41 schreef rinardo het volgende:
De liefde is over, ze wil geen zwevende handjes meer die per ongeluk express op haar helft komen.
[ link | afbeelding ]
oh hahaha dan is dit dus wel haar bed, ik dacht al er ligt iemand naast haar met vrouwelijk haar, dus ze is dat niet, maar toch wel dus, ja sinds @ledn81 is gestopt met plaatjes maken weet ik de indeling niet meer, gebruikte die heel veel, mn korte termijn geheugen is weg door mn ziekte, dus moet alles onthouden met hulp, vandaar ook de vele foto's die ik heb. Maar heb dus geen kamer indeling meer .quote:Op zaterdag 2 maart 2024 08:44 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze ligt al sinds vorige week zondag naast ronahi daar is ze een duo .ee
Het ziet er voor ons donkerder uit dan het daadwerkelijk isquote:Op zaterdag 2 maart 2024 08:50 schreef Ireth het volgende:
Mijn god, doe die lampen aan in de keuken, voor dat Glenn zo een vinger mist
Zelfs met die plaatjes van @ledn81 erbij wist ik vaak niet naar welk bed ik nou aan het kijken was.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 08:51 schreef rinardo het volgende:
[..]
oh hahaha dan is dit dus wel haar bed, ik dacht al er ligt iemand naast haar met vrouwelijk haar, dus ze is dat niet, maar toch wel dus, ja sinds @:ledn81 is gestopt met plaatjes maken weet ik de indeling niet meer, gebruikte die heel veel, mn korte termijn geheugen is weg door mn ziekte, dus moet alles onthouden met hulp, vandaar ook de vele foto's die ik heb. Maar heb dus geen kamer indeling meer .
Groot gelijk, lekker smikkelen.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:27 schreef rinardo het volgende:
Jimmy heeft een enorme chocolade reep uit de wall gekocht , was te laat voor print screeen
Die krijgen toch rust genoegquote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:30 schreef humpty het volgende:
Ashley heeft last van haar benen
vraagt of Jimmy haar batterijen ook mee wil nemen
ook die van Karen moet hij meenemen
Lekker naar huis gaanquote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:33 schreef humpty het volgende:
Ashley wil graag zaterdags een kop thee op bed
thuis krijgt ze elke dag koffie op bed
Daarom wil ik haar wel eens zien zonder Karen. Ze zijn bijna 1 die 2quote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:34 schreef Koos1958 het volgende:
Ashley zegt nu zelf dat karen en zij een zijn. Ze was daar toch niet om vrienden te maken want haar vrienden zaten toch in schagen
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:35 schreef Ireth het volgende:
[..]
Lekker naar huis gaan![]()
Ow, zij en Karen zijn 1, dus die moet dan ook zegt ze nu![]()
Mag ik wat zeggen, mag ik wat zeggen, mag ik wat zeggen![]()
Ze wil nu vitamine c in een glas met verticale streepjes![]()
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daarom wil ik haar wel eens zien zonder Karen. Ze zijn bijna 1 die 2
Ja erg he. Lijkt wel een peuter van ik wil ik wil en ga maar zo door.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:35 schreef humpty het volgende:
ik ben jullie steun en toeverlaat zegt ze
ze wil er iets voor terug
Vitamine C mag ook op bed in een groot glas
met verticale streepjes
Mag ik wat zeggen mag ik wat zeggen mag ik wat zeggen
tjonge begin er nu wel zat van te worden
Ja want de andere deden nep en ook dat ze de pizza van een ander er goed uit vonden zien mochten ze ook niet zeggen. En kon niet meer tegen de straattaal van tyron en randy (dat snap ik dan wel) haha. Zelf heel veel herrie maken met haar zwaan kleef aan en als anderen ook lol maken gelijk zo reageren en om half 9 naar bed gaan.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:40 schreef humpty het volgende:
Hou er van als mensen recht voor de raap zijn maar Ashley slaat door
ook gisteren met dat de anderen zo moesten lachen en zij zich daar
aan ergerde...zelf heeft ze altijd het meeste lawaai
Dat is ook wat een koningin toekomt.quote:
Geen onredelijke eisen, dunkt me.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:36 schreef rinardo het volgende:
Ashley en karen liggen nog in bed Ashley heeft last van haar benen
vraagt of Jimmy haar batterijen ook mee wil nemen
ook die van Karen moet hij meenemen. En Ashley wil graag elke Zaterdag een kop Thee op bed. En omdat Karen en ik 1 zijn, willen we dat allebei, oh en mag ik wat zeggen, mag ik wat zeggen, in een glas met verticale streepjes graag.
[ link | afbeelding ]
Omdat ze nu te vaak doorslaat. Soms is ze leuk en gezellig dat zie ik ook wel. Maar gaat de laatste tijd alleen maar over tactiek, andere inwoners en mensen proberen te manipuleren. Hoe vaak ze nu al niet aan tom, jimmy dilano heeft gevraagd om daar te komen slapen zijn niet meer op 1.hand te tellen. Hoop dat ze snel weer gezelliger wordt.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:41 schreef yvondenise het volgende:
Man o man er is ook niks meer goed aan Ashley,zelfs als ze geintjes maakt deugd ze niet.
Dat heb ik net zo heb nog nooit iets vervelends over haar gezegdquote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:45 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Omdat ze nu te vaak doorslaat. Soms is ze leuk en gezellig dat zie ik ook wel. Maar gaat de laatste tijd alleen maar over tactiek, andere inwoners en mensen proberen te manipuleren. Hoe vaak ze nu al niet aan tom, jimmy dilano heeft gevraagd om daar te komen slapen zijn niet meer op 1.hand te tellen. Hoop dat ze snel weer gezelliger wordt.
Dat is toch ook waarvoor we kijken?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:45 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Omdat ze nu te vaak doorslaat. Soms is ze leuk en gezellig dat zie ik ook wel. Maar gaat de laatste tijd alleen maar over tactiek, andere inwoners en mensen proberen te manipuleren. Hoe vaak ze nu al niet aan tom, jimmy dilano heeft gevraagd om daar te komen slapen zijn niet meer op 1.hand te tellen. Hoop dat ze snel weer gezelliger wordt.
Nee ik niet. Tuurlijk hoort het erbij maar nu is het alleen daarover De gezelligheid is weg in het huis en dat is jammer vind ik. Ik ergerde met er kapot aan met doriana en ronahi en die mannen en nu dus bij ashley en karen en jimmy. Maak er gewoon een leuke tijd van zonder al dat gedoe.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:49 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat is toch ook waarvoor we kijken?
Als we naar een groep vegeterende individuen willen kijken, kunnen ze net zo goed een webcam plaatsen in Huize Avondrood Maar Nog Niet Dood.
Zonder Jimmy, Tom en Ashley is het een dooie boel.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:49 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat is toch ook waarvoor we kijken?
Als we naar een groep vegeterende individuen willen kijken, kunnen ze net zo goed een webcam plaatsen in Huize Avondrood Maar Nog Niet Dood.
Nou, dan zijn ze mij als kijker kwijt. Als ik gezelligheid wil zien, maak ik die zelf wel.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:52 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee ik niet. Tuurlijk hoort het erbij maar nu is het alleen daarover De gezelligheid is weg in het huis en dat is jammer vind ik. Ik ergerde met er kapot aan met doriana en ronahi en die mannen en nu dus bij ashley en karen en jimmy. Maak er gewoon een leuke tijd van zonder al dat gedoe.
Schat hij prima in.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:52 schreef Kissingbird het volgende:
ty denkt dat Jimmy favoriet is en sabo en hij door de deur gaan.
Shoe is belgisch voor schatje of lieverdquote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:54 schreef rinardo het volgende:
Wat betekend sjoel dat zeggen ze vaak net weer, geen idee
Tot haar vliegtuigje komt, dan krijgt ze een boost en gaat ze de hele dag tuttenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:54 schreef Kissingbird het volgende:
Ashley wil een badjas dag houden.
Lekker chill
Precies dat.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:54 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
Zonder Jimmy, Tom en Ashley is het een dooie boel.
Schatjequote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:54 schreef rinardo het volgende:
ow ja dat komt zometeen al... staan ze daar lekker in de badjassenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:55 schreef Ireth het volgende:
[..]
Tot haar vliegtuigje komt, dan krijgt ze een boost en gaat ze de hele dag tutten
Gisteren op tv hoorde ik haar zeggen dat 'haar leger' compleet moest blijven ( woorden van die strekking, maar wel Haar leger)quote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:40 schreef Koos1958 het volgende:
Glenn is toch wel een van de sympathiekste bewoners daar. Geen geroddel geen slechte praatjes achter mensen hun rug. Laat zich niet beïnvloeden door de generaal en doet gewoon wat hij zelf wil.
Die mening mogen mensen gewoon hebbenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:41 schreef yvondenise het volgende:
Man o man er is ook niks meer goed aan Ashley,zelfs als ze geintjes maakt deugd ze niet.
Knauf zeker.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:02 schreef Kissingbird het volgende:
Alice gaat in de db vragen of ze make up willen geven.
Hoe laat komt dat vliegtuig eigenlijk?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:55 schreef Ireth het volgende:
[..]
Tot haar vliegtuigje komt, dan krijgt ze een boost en gaat ze de hele dag tutten
11 uurquote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:03 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Hoe laat komt dat vliegtuig eigenlijk?
Ze doet dat goed,want ze trappen er zelf in,ik moet er niet aan denken de hele tijd naar een Alice te kijken,alleen omdat ze een dikke reet heeft,of een Danny en Glenn die saai zijn,om over Randy maar te zwijgen.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:59 schreef marky het volgende:
Ashley is altijd al zo geweest maar omdat ze haar legertje moest paaien hield ze zich in maar het mag ik wat zeggen en Ik big brother heeft ze altijd gedaan. Alles bij haar draait om Ik. En dan andere verwijten dat ze iets uit de pot kopen en zelf 500 euro over de balk smijten omdat je een dutje doet. Het is gewoon een schreeuwlelijk met een hele dikke ik.
Dat heb je wel met alle bewoners, soms doen ze iets leuk, soms zijn ze niet leuk.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:45 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zo zie ik dat niet, er is dan altijd wel weer iemand die opstaatquote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:54 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
Zonder Jimmy, Tom en Ashley is het een dooie boel.
Mod Edit: Bericht verwijderd staan persoonlijke gegevens opquote:
Ik las dikke lipquote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:59 schreef marky het volgende:
Ashley is altijd al zo geweest maar omdat ze haar legertje moest paaien hield ze zich in maar het mag ik wat zeggen en Ik big brother heeft ze altijd gedaan. Alles bij haar draait om Ik. En dan andere verwijten dat ze iets uit de pot kopen en zelf 500 euro over de balk smijten omdat je een dutje doet. Het is gewoon een schreeuwlelijk met een hele dikke ik.
Ty is heel opmerkzaam die weet prima hoe de hazen daar lopen.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:53 schreef humpty het volgende:
Ashley denkt wel dat er twee gaan..ze vraagt waarom hij denkt dat Jimmy favo is
Omdat hij Delano van de bank heeft gehaald en om hoe hij is zegt Ty
Ook dan zie ik ze met crèmes en watjes in de weerquote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:03 schreef woxxel2 het volgende:
Ik zie ze wel steeds smeren, maar wassen ze hun gezicht wel normaal met water als ze wakker worden.
Niet 1 keer gezien bij iemand
hij is nog niet onderweg, dus 11u wordt krap denk ik.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:05 schreef rinardo het volgende:
[..]
Mod Edit bericht verwijderd staan persoonlijke gegeven op
Ik moet om 11.35 de trein hebben, moet werken van 12 tot 5quote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:07 schreef ledn81 het volgende:
[..]
hij is nog niet onderweg, dus 11u wordt krap denk ik.
Helemaal mee eens. Alice wordt wel steeds minder neutraal.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:03 schreef yvondenise het volgende:
[..]
Ze doet dat goed,want ze trappen er zelf in,ik moet er niet aan denken de hele tijd naar een Alice te kijken,alleen omdat ze een dikke reet heeft,of een Danny en Glenn die saai zijn,om over Randy maar te zwijgen.
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik moet om 11.35 de trein hebben, moet werken van 12 tot 5![]()
Dus tempo met dat ding graag
Leugen na leugen bij Sabeau en niemand die haar er op aanspreektquote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:09 schreef Kissingbird het volgende:
Sabo heeft nooit uitkomsten gezien van die polls want dan is ze bevooroordeeld als ze het huis in ging.
net had ze ze nog niet gezien , had ze het van oma gehoord![]()
![]()
Dat is dan nog altijd een dikke WIJ.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:59 schreef marky het volgende:
quote:
Vorig jaar zat ik serieus in de wachtkamer van de tandarts te kijkenquote:
Oma had haar toch ook gewaarschuwd voor medebewoners?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:09 schreef Kissingbird het volgende:
Sabo heeft nooit uitkomsten gezien van die polls want dan is ze bevooroordeeld als ze het huis in ging.
net had ze ze nog niet gezien , had ze het van oma gehoord![]()
![]()
Ja hoor Alice en karen zekerquote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:03 schreef woxxel2 het volgende:
Ik zie ze wel steeds smeren, maar wassen ze hun gezicht wel normaal met water als ze wakker worden.
Ja, ze zijn allemaal heel schoon op zich zelfquote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:03 schreef woxxel2 het volgende:
Ik heb het Sorbo ook zien doen..quote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:12 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja hoor Alice en karen zeker
Elke ochtend met koud water
Onderweg.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:15 schreef LonesomeFairy het volgende:
Gm cos!
Kan vandaag ff de streams aan
Vliegtuigje is nog niet geweest zie ik
Alice is boos op Jimmy, omdat hij haar op de vingers heeft getikt wegens egoïstische houding bij de gun spelletjesquote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:14 schreef Koos1958 het volgende:
Alice zegt hebben jullie die chocola gezien. Heeft jimmy gelijk eruit gepakt. Mega lekker.
Die gaat nooit uit en ziet de wasmachine nietquote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:36 schreef Koos1958 het volgende:
Die grijze trainingsbroek van dilano is een beetje smoezelig om te zien
Zou leuk zijn als er een pakje wordt gedropt voor die 2 😁quote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:15 schreef Dotteke het volgende:
Worden ze zo weer allemaal naar buiten geroepen
Vind het niet meer zo bijzonder dat er een vliegtuigje overkomt het is zo standaard
Hoiquote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:15 schreef LonesomeFairy het volgende:
Gm cos!
Kan vandaag ff de streams aan
Vliegtuigje is nog niet geweest zie ik
Kijk nu al uit naar hoe de gerenaal nog meer naast haar glazen muiltjes gaat schreeuwen lopen.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:15 schreef Dotteke het volgende:
Worden ze zo weer allemaal naar buiten geroepen
Vind het niet meer zo bijzonder dat er een vliegtuigje overkomt het is zo standaard
heeft hij inderdaad al eerder gezegd dat hij met de taxi naar huis zal moeten gaan.. vond ik ook sneu klinken. Wat je zegt ; denken dat niemand er dan voor hem is.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:16 schreef Ireth het volgende:
Ah Jim heeft geen rijbewijs, is met een taxi gekomen, hij hoopt dat iemand een taxi terug kan regelen als ie er vanavond uit gaat...
Vind dat best sneu klinken...alsof ie er dus van uit gaat dat er niemand zal zijn om hem op te halen?
Dilano vind ik een zielige jongen, heb er medelijden mee.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:16 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Die gaat nooit uit en ziet de wasmachine niet
Osso betekend huisquote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:54 schreef rinardo het volgende:
Ja vind dat echt iets om verdrietig over te zijn...quote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
heeft hij inderdaad al eerder gezegd dat hij met de taxi naar huis zal moeten gaan.. vond ik ook sneu klinken. Wat je zegt ; denken dat niemand er dan voor hem is.
Oja goed dat je het zegt wilde al boodschappen doen haha wacht wel ffquote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:55 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mooi, ff gassen graag!quote:
Ik zit vooral te wachten op de reactie van anderenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:21 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mooi, ff gassen graag!![]()
Wil de reactie van de qeeun-in-badjas-met-vogelnest zien!
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Op tijd voor de koninklijke fly-by zie ik. En zelfs het weer is koninklijk vandaag.
Ik nietquote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:24 schreef Ireth het volgende:
[..]![]()
We vergeten gewoon voor het gemak dat ie ook voor Tom is
Dit is wel weer een bijzondere, het is voor tom en Ashley samen.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:23 schreef lonneberga het volgende:
Alweer een vliegtuig ?? goh hadden we nog niet gehad
Is inderdaad het leukstequote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zit vooral te wachten op de reactie van anderen
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat heb je wel met alle bewoners, soms doen ze iets leuk, soms zijn ze niet leuk.
En dat mag ook gewoon benoemd worden. Geen een bewoner heeft hier een uitzonderings positie of zo lijkt mij
Deed ik ook paar weken terug bij de pijnpoli oortjes in en kijken hahaquote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:11 schreef Ireth het volgende:
[..]
Vorig jaar zat ik serieus in de wachtkamer van de tandarts te kijken
Dat is niet waar van de week gesprek met hem gehad waar jimmy haar zei haar graag te mogen en zich zelf was.en het haar oprecht gunde.Maar vertrouwen doet ze.hem niet meerquote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:16 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
Alice is boos op Jimmy, omdat hij haar op de vingers heeft getikt wegens egoïstische houding bij de gun spelletjes
Jammer dat Jimmy er ook niet opstaatquote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:25 schreef Verida het volgende:
[..]
Dit is wel weer een bijzondere, het is voor tom en Ashley samen.
heel benieuwd wat de rest daarvan gaat vinden
Neuhquote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:26 schreef spapaars het volgende:
tweede keer voor Tom, die gaat naast zijn schoenen lopen.
Ik denk dat er wel bewoners zijn, incl Ashley zelf, die denken dat het een hint is van de Fans, ook omdat Ashley NL is en Tom Belgquote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:25 schreef Verida het volgende:
[..]
Dit is wel weer een bijzondere, het is voor tom en Ashley samen.
heel benieuwd wat de rest daarvan gaat vinden
Van wie dan? Sinterklaas?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Neuh
Die gelooft nog steeds niet dat de eerste van zijn fans is
Och ja! De kroonprinses wordt vergeten door het volkquote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:27 schreef Koos1958 het volgende:
Ik ben benieuwd hoe karen gaat reageren als ze ziet staan tom en ashley en niet haar naam.
Allemaal snel douchen !quote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:10 schreef rinardo het volgende:
Voor wie de vlucht volgen wil op de radar
Vluchtnummer bekend voor voor Tom & Ashley ✈️
Leuk om te volgen via de pc
Om 11 uur zal hij boven het huis zijn
PH-ZVC of PH-WDR
Ty en sabeau woestquote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:26 schreef Ireth het volgende:
Ben benieuwd of Ro, Ty, Ran, Dil en Sabbel buiten blijven staan of naar binnen gaan na 10 seconden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Dat bedoel ik, ze is nog steeds boos en hoopt dat Saaibo hem eruit flikkert.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:26 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat is niet waar van de week gesprek met hem gehad waar jimmy haar zei haar graag te mogen en zich zelf was.en het haar oprecht gunde.Maar vertrouwen doet ze.hem niet meer
Ja die word jaloersquote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:27 schreef Koos1958 het volgende:
Ik ben benieuwd hoe karen gaat reageren als ze ziet staan tom en ashley en niet haar naam.
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:17 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hoi![]()
![]()
fijn dat je er weer bent
nee vliegtuigje is nog onder weg voor 'onze' Tom![]()
![]()
Nou hier ook zo snel hoorquote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:29 schreef Koos1958 het volgende:
Ben blij dat ik geen vrouw ben ,en na het douchen even scheren gel in me haar en binnen 15 min klaar
Daar zou hij heel goed gelijk in kunnen hebbenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:52 schreef Kissingbird het volgende:
ty denkt dat Jimmy favoriet is en sabo en hij door de deur gaan.
Niet elke vrouw doet er zo lang over als die ladies daarquote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:29 schreef Koos1958 het volgende:
Ben blij dat ik geen vrouw ben ,en na het douchen even scheren gel in me haar en binnen 15 min klaar
Randy zit over het algemeen ook een half uur aan zijn baard te plukkenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:29 schreef Koos1958 het volgende:
Is droog shampoo vermoed ik wat ze erin spuitquote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:29 schreef Ireth het volgende:
Zo Sorbo helpt ff eigenhandig de ozonlaag om zeep boven het huis...
Sabeutje moet er toch goed uit zien als ze vanavond naar huis gaatquote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Randy zit over het algemeen ook een half uur aan zijn baard te plukken
Ty staat er ook al even
Alice en sabeau zijn de lang smeerders
Polonaise vanavondquote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:31 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Sabeutje moet er toch goed uit zien als ze vanavond naar huis gaat
Dat dit vliegtuigje weinig zegt geef ik je gelijk in. Maar denk dat je in bb meer hebt aan fans dan aan familie. Hoe meer fans, hoe groter de kans dat je ver raakt.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:31 schreef Rhosyn het volgende:
Alsof een vliegtuigje betekent dat je veel fans hebt.
Deze van vandaag is door minder dan 10 fans betaald.
Het zegt alleen dat sommige fans fel en fanatiek zijn.
Een vliegtuigje van familie zegt veel meer. Dat is liefde.
Ik hoop dat bewoners dat beseffen.
En het is toch te hopen dat je geen vliegtuigje nodig hebt om te weten dat je familie van je houdtquote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:33 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Dat dit vliegtuigje weinig zegt geef ik je gelijk in. Maar denk dat je in bb meer hebt aan fans dan aan familie. Hoe meer fans, hoe groter de kans dat je ver raakt.
Souveniertjequote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:33 schreef Rhosyn het volgende:
Jimmy jat een coin mee. Hup de koffer in..
Sjoe = schatje in Limburgs dialect.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:54 schreef rinardo het volgende:
Een vliegtuig van familie zegt dat ze je steunen. Dat je niks geks hebt gedaan op de streams en op tvquote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:33 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Dat dit vliegtuigje weinig zegt geef ik je gelijk in. Maar denk dat je in bb meer hebt aan fans dan aan familie. Hoe meer fans, hoe groter de kans dat je ver raakt.
Deed hij de eerste keer ook niet.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:26 schreef spapaars het volgende:
tweede keer voor Tom, die gaat naast zijn schoenen lopen.
Eensquote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:37 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Deed hij de eerste keer ook niet.
Denk dat Ash dit meer gaat uitmelken.
Ze moeten het natuurlijk heel erg uitmelken, lijkt me heel normaal.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:37 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Deed hij de eerste keer ook niet.
Denk dat Ash dit meer gaat uitmelken.
Kop hete koffie naar beneden pleuren lijkt me best gevaarlijk… 🤔🤪quote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:17 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als er een pakje wordt gedropt voor die 2 😁
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:38 schreef Koos1958 het volgende:
Ja hoor ashley wil een pilletje om vocht af te drijven. Dat is op recept lijkt me niet dat ze dat krijgt. Wat meer water drinken juist geen zout nemen en wat gaan wandelen helpt ook.
Al 7 weken op 1 en 2 in de polls.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:31 schreef Rhosyn het volgende:
Onderschat de fanliefde nietquote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:31 schreef Rhosyn het volgende:
ik vind het niet zo'n vreemde vraag eigenlijk.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:38 schreef Koos1958 het volgende:
Ja hoor ashley wil een pilletje om vocht af te drijven. Dat is op recept lijkt me niet dat ze dat krijgt. Wat meer water drinken juist geen zout nemen en wat gaan wandelen helpt ook.
Geen idee, vroeg mij dat ook af.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:41 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Wat is dat? druppeltjes iets voor de baard
Is meer Nederlands dan Belgisch denk ik. Heb het pas leren kennen via mijn schoonouders in NL.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:41 schreef Kissingbird het volgende:
Sabo eet graag mayo bij haar ei of mayo en ketchup of kerrie![]()
Ashely dat is hier echt heel normaal , veel Nederlanders eten dat.
Danny wil het ook zoop een broodje in schijfjes
baardolie. Baardharen zijn vaak stugger en met die olie kun je je baard goed verzorgen.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:41 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Baardolie. Voor gezond baardhaar.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:41 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dat van die polls weten bewoners niet.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:40 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Al 7 weken op 1 en 2 in de polls.
Ik vermoed dat ze fans hebben!
Ah het 'smos' broodje heet in Nederland een broodje gezondquote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:43 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Is meer Nederlands dan Belgisch denk ik. Heb het pas leren kennen via mijn schoonouders in NL.
Natuurlijk wel op een "smos" (broodje met hesp (ham), kaas, groenten en ei en mayo)
Ashley vroeg in microquote:
quote:
https://www.radarbox.com/data/registration/PH-ZVCquote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:44 schreef Joyce-43 het volgende:
heeft iemand link om vliegtuig te zien?
Baardoliequote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:41 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
nog meer water drinken? hahaquote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:38 schreef Koos1958 het volgende:
Smos..waar is dat dan van afgeleid. Wat is smos?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ah het 'smos' broodje heet in Nederland een broodje gezond![]()
Wel apart en ook wel leuk om te horen, die verschillen van de buurlanden
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:46 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Baardolieverzorging voor de baard: gaat 'ie lekker van ruiken en glimmen, hydrateert, verzorgt en wordt de baard zacht van.
Maw we kloppen wat geld uit je zak en jij denkt dat het van alles doetquote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:46 schreef spapaars het volgende:
Was nieuw voor mij, even opgezocht.
Wat is het nut van baardolie?
Zoals we al schreven is een goede baardolie essentieel voor elk type baard. Het voedt, hydrateert, beschermt, maakt zacht, geeft de baard zijn hoogwaardige glans en unieke geur.
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:47 schreef schizolientje het volgende:
Plastabletten worden niet vaak voorgeschreven, erg belastend voor het hart
Heeft hij gevraagd aan Dylano hoor. Niets jattenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:33 schreef Rhosyn het volgende:
Jimmy jat een coin mee. Hup de koffer in..
dank je welquote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
https://www.radarbox.com/data/registration/PH-ZVC
Ben ook al klaar hoor ! Sneller dan jij 😂quote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:29 schreef Koos1958 het volgende:
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Broodje_smosquote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:46 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Smos..waar is dat dan van afgeleid. Wat is smos?
Broodje gezond zegt iets over het broodje. >>> het is gezond
https://globe.adsbexchange.com/?icao=4849abquote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:44 schreef Joyce-43 het volgende:
Geen idee hoe ze daaraan komen.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:48 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dank je wel
hebben ze eieren uit de wall?
Ham, kaas, ei en mayo op een pistoletje gezond? 🤦🏻♂️😂quote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:46 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Smos..waar is dat dan van afgeleid. Wat is smos?
Broodje gezond zegt iets over het broodje. >>> het is gezond
Die coins zijn van BB. Niet van Dilano!quote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Heeft hij gevraagd aan Dylano hoor. Niets jatten
Broodje gezond is sla, ham, (soms ei) kaas en tomaat...<<< gezondquote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:49 schreef Gaston-Hestiat het volgende:
[..]
Ham, kaas, ei en mayo op een pistoletje gezond? 🤦🏻♂️😂
Zo nu en dan kan geen kwaad, maar om het nu gezond te noemen is wel erg ver gezocht.
https://www.radarbox.com/(...)IO4QfJUipJisLGzGU00Yquote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:44 schreef Joyce-43 het volgende:
waarom kapot maken zo jammer zegquote:
De naam komt van het Vlaamse woord 'smossen', dat morsen betekentquote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Broodje_smos
Doe je dat met je eigen haar ook? Lekker kort pittig ja?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:47 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
Of je scheert hem gewoon ver af![]()
Als je dat toch lekkerder vindtquote:
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet lekker, zo'n klodder geel slijm
Cirkelt nu boven weespquote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
https://www.radarbox.com/data/registration/PH-ZVC
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:52 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Doe je dat met je eigen haar ook? Lekker kort pittig ja?
Ga ik ook mee akkoordquote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:48 schreef Rhosyn het volgende:
Ik ben ook een beetje "bang" dat een vliegtuigje minder betekent; wij vinden jou/jullie leuk maar meer; wij vinden de andere sukkels.
Wat een antwoord op een normale vraag…..quote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:39 schreef Kissingbird het volgende:
Ashley vraagt aan Sabo of ze een gevoel heeft over vanavond.
Sabo: zoals het zou horen
Ashely: hoe bedoel je 'zoals het zou horen'?
Sabo; we hebben 0 indicatie, geen gevoel, adrenaline gewoon, leuk, spannend, enthousiast!
Een sop-ei noemen wij datquote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:54 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]![]()
ik doop altijd mijn brood erin haha
Vind het ook niksquote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:54 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
ahh jij bent een baarddrager
dat ding van Randy vind ik, ondanks dat hij het goed schoon houdt, niet zo m'n ding.![]()
Karen heeft gister het baardje van Tom gedaan ook met de tondeuse.
Of dat gekriebel/geprik tegen je dijenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vind het ook niks
Zon volle baard
Viezig
En elke keer dat haar in je gezicht als je een knuffel of kus geeft
de vraag wordt gesteld door een vrouw......en daar heeft ze geen zin in. Ik durf te wedden dat als deze vraag wordt gesteld door bijv. Ty, ze een heel ander antwoord geeft, heel zielig en "onzeker"quote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:56 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Wat een antwoord op een normale vraag…..
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:57 schreef KinKiJan het volgende:
Ik zou het stiekem geniaal vinden als ze daar aan tafel zitten te eten en BB 'vergeet' ze gewoon te roepen voor dat vliegtuigje
Dichtbij..........quote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:55 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ga ik ook mee akkoord![]()
Hoe ver is dat ding??
* Ireth kijkt met schuin oog naar de klok..
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:55 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ga ik ook mee akkoord![]()
Hoe ver is dat ding??
* Ireth kijkt met schuin oog naar de klok..
Laat het vliegtuigje maar komenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:56 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Wat een antwoord op een normale vraag…..
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:57 schreef KinKiJan het volgende:
Ik zou het stiekem geniaal vinden als ze daar aan tafel zitten te eten en BB 'vergeet' ze gewoon te roepen voor dat vliegtuigje
Hebben meerdere gedaan ook Doriana.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:49 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Die coins zijn van BB. Niet van Dilano!
quote:
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 11:02 schreef KinKiJan het volgende:
Verkeerde vliegtuig "BARBARA WIL JE MET ME TROUWEN?!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |