Deed hij de eerste keer ook niet.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:26 schreef spapaars het volgende:
tweede keer voor Tom, die gaat naast zijn schoenen lopen.
Eensquote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:37 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Deed hij de eerste keer ook niet.
Denk dat Ash dit meer gaat uitmelken.
Ze moeten het natuurlijk heel erg uitmelken, lijkt me heel normaal.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:37 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Deed hij de eerste keer ook niet.
Denk dat Ash dit meer gaat uitmelken.
Kop hete koffie naar beneden pleuren lijkt me best gevaarlijk… 🤔🤪quote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:17 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als er een pakje wordt gedropt voor die 2 😁
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:38 schreef Koos1958 het volgende:
Ja hoor ashley wil een pilletje om vocht af te drijven. Dat is op recept lijkt me niet dat ze dat krijgt. Wat meer water drinken juist geen zout nemen en wat gaan wandelen helpt ook.
Al 7 weken op 1 en 2 in de polls.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:31 schreef Rhosyn het volgende:
Alsof een vliegtuigje betekent dat je veel fans hebt.
Deze van vandaag is door minder dan 10 fans betaald.
Het zegt alleen dat sommige fans fel en fanatiek zijn.
Een vliegtuigje van familie zegt veel meer. Dat is liefde.
Ik hoop dat bewoners dat beseffen.
Onderschat de fanliefde nietquote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:31 schreef Rhosyn het volgende:
Alsof een vliegtuigje betekent dat je veel fans hebt.
Deze van vandaag is door minder dan 10 fans betaald.
Het zegt alleen dat sommige fans fel en fanatiek zijn.
Een vliegtuigje van familie zegt veel meer. Dat is liefde.
Ik hoop dat bewoners dat beseffen.
ik vind het niet zo'n vreemde vraag eigenlijk.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:38 schreef Koos1958 het volgende:
Ja hoor ashley wil een pilletje om vocht af te drijven. Dat is op recept lijkt me niet dat ze dat krijgt. Wat meer water drinken juist geen zout nemen en wat gaan wandelen helpt ook.
Wat is dat? druppeltjes iets voor de baardquote:
Geen idee, vroeg mij dat ook af.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:41 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Wat is dat? druppeltjes iets voor de baard
Is meer Nederlands dan Belgisch denk ik. Heb het pas leren kennen via mijn schoonouders in NL.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:41 schreef Kissingbird het volgende:
Sabo eet graag mayo bij haar ei of mayo en ketchup of kerrie![]()
Ashely dat is hier echt heel normaal , veel Nederlanders eten dat.
Danny wil het ook zoop een broodje in schijfjes
baardolie. Baardharen zijn vaak stugger en met die olie kun je je baard goed verzorgen.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:41 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Baardolie. Voor gezond baardhaar.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:41 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dat van die polls weten bewoners niet.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:40 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Al 7 weken op 1 en 2 in de polls.
Ik vermoed dat ze fans hebben!
Ah het 'smos' broodje heet in Nederland een broodje gezondquote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:43 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Is meer Nederlands dan Belgisch denk ik. Heb het pas leren kennen via mijn schoonouders in NL.
Natuurlijk wel op een "smos" (broodje met hesp (ham), kaas, groenten en ei en mayo)
Ashley vroeg in microquote:
quote:
https://www.radarbox.com/data/registration/PH-ZVCquote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:44 schreef Joyce-43 het volgende:
heeft iemand link om vliegtuig te zien?
Baardoliequote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:41 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
nog meer water drinken? hahaquote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:38 schreef Koos1958 het volgende:
Smos..waar is dat dan van afgeleid. Wat is smos?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ah het 'smos' broodje heet in Nederland een broodje gezond![]()
Wel apart en ook wel leuk om te horen, die verschillen van de buurlanden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |