Vorig jaar zat ik serieus in de wachtkamer van de tandarts te kijkenquote:
Oma had haar toch ook gewaarschuwd voor medebewoners?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:09 schreef Kissingbird het volgende:
Sabo heeft nooit uitkomsten gezien van die polls want dan is ze bevooroordeeld als ze het huis in ging.
net had ze ze nog niet gezien , had ze het van oma gehoord![]()
![]()
Ja hoor Alice en karen zekerquote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:03 schreef woxxel2 het volgende:
Ik zie ze wel steeds smeren, maar wassen ze hun gezicht wel normaal met water als ze wakker worden.
Niet 1 keer gezien bij iemand
Ja, ze zijn allemaal heel schoon op zich zelfquote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:03 schreef woxxel2 het volgende:
Ik zie ze wel steeds smeren, maar wassen ze hun gezicht wel normaal met water als ze wakker worden.
Niet 1 keer gezien bij iemand
Ik heb het Sorbo ook zien doen..quote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:12 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja hoor Alice en karen zeker
Elke ochtend met koud water
Onderweg.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:15 schreef LonesomeFairy het volgende:
Gm cos!
Kan vandaag ff de streams aan
Vliegtuigje is nog niet geweest zie ik
Alice is boos op Jimmy, omdat hij haar op de vingers heeft getikt wegens egoïstische houding bij de gun spelletjesquote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:14 schreef Koos1958 het volgende:
Alice zegt hebben jullie die chocola gezien. Heeft jimmy gelijk eruit gepakt. Mega lekker.
Die gaat nooit uit en ziet de wasmachine nietquote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:36 schreef Koos1958 het volgende:
Die grijze trainingsbroek van dilano is een beetje smoezelig om te zien
Zou leuk zijn als er een pakje wordt gedropt voor die 2 😁quote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:15 schreef Dotteke het volgende:
Worden ze zo weer allemaal naar buiten geroepen
Vind het niet meer zo bijzonder dat er een vliegtuigje overkomt het is zo standaard
Hoiquote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:15 schreef LonesomeFairy het volgende:
Gm cos!
Kan vandaag ff de streams aan
Vliegtuigje is nog niet geweest zie ik
Kijk nu al uit naar hoe de gerenaal nog meer naast haar glazen muiltjes gaat schreeuwen lopen.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:15 schreef Dotteke het volgende:
Worden ze zo weer allemaal naar buiten geroepen
Vind het niet meer zo bijzonder dat er een vliegtuigje overkomt het is zo standaard
heeft hij inderdaad al eerder gezegd dat hij met de taxi naar huis zal moeten gaan.. vond ik ook sneu klinken. Wat je zegt ; denken dat niemand er dan voor hem is.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:16 schreef Ireth het volgende:
Ah Jim heeft geen rijbewijs, is met een taxi gekomen, hij hoopt dat iemand een taxi terug kan regelen als ie er vanavond uit gaat...
Vind dat best sneu klinken...alsof ie er dus van uit gaat dat er niemand zal zijn om hem op te halen?
Dilano vind ik een zielige jongen, heb er medelijden mee.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:16 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Die gaat nooit uit en ziet de wasmachine niet
Osso betekend huisquote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:54 schreef rinardo het volgende:
Wat betekend sjoel dat zeggen ze vaak net weer, geen idee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |