Ja vind dat echt iets om verdrietig over te zijn...quote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
heeft hij inderdaad al eerder gezegd dat hij met de taxi naar huis zal moeten gaan.. vond ik ook sneu klinken. Wat je zegt ; denken dat niemand er dan voor hem is.
Oja goed dat je het zegt wilde al boodschappen doen haha wacht wel ffquote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:55 schreef Ireth het volgende:
[..]
Tot haar vliegtuigje komt, dan krijgt ze een boost en gaat ze de hele dag tutten
Mooi, ff gassen graag!quote:
Ik zit vooral te wachten op de reactie van anderenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:21 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mooi, ff gassen graag!![]()
Wil de reactie van de qeeun-in-badjas-met-vogelnest zien!
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Op tijd voor de koninklijke fly-by zie ik. En zelfs het weer is koninklijk vandaag.
Ik nietquote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:24 schreef Ireth het volgende:
[..]![]()
We vergeten gewoon voor het gemak dat ie ook voor Tom is
Dit is wel weer een bijzondere, het is voor tom en Ashley samen.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:23 schreef lonneberga het volgende:
Alweer een vliegtuig ?? goh hadden we nog niet gehad
Is inderdaad het leukstequote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zit vooral te wachten op de reactie van anderen
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat heb je wel met alle bewoners, soms doen ze iets leuk, soms zijn ze niet leuk.
En dat mag ook gewoon benoemd worden. Geen een bewoner heeft hier een uitzonderings positie of zo lijkt mij
Deed ik ook paar weken terug bij de pijnpoli oortjes in en kijken hahaquote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:11 schreef Ireth het volgende:
[..]
Vorig jaar zat ik serieus in de wachtkamer van de tandarts te kijken
Dat is niet waar van de week gesprek met hem gehad waar jimmy haar zei haar graag te mogen en zich zelf was.en het haar oprecht gunde.Maar vertrouwen doet ze.hem niet meerquote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:16 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
Alice is boos op Jimmy, omdat hij haar op de vingers heeft getikt wegens egoïstische houding bij de gun spelletjes
Jammer dat Jimmy er ook niet opstaatquote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:25 schreef Verida het volgende:
[..]
Dit is wel weer een bijzondere, het is voor tom en Ashley samen.
heel benieuwd wat de rest daarvan gaat vinden
Neuhquote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:26 schreef spapaars het volgende:
tweede keer voor Tom, die gaat naast zijn schoenen lopen.
Ik denk dat er wel bewoners zijn, incl Ashley zelf, die denken dat het een hint is van de Fans, ook omdat Ashley NL is en Tom Belgquote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:25 schreef Verida het volgende:
[..]
Dit is wel weer een bijzondere, het is voor tom en Ashley samen.
heel benieuwd wat de rest daarvan gaat vinden
Van wie dan? Sinterklaas?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Neuh
Die gelooft nog steeds niet dat de eerste van zijn fans is
Och ja! De kroonprinses wordt vergeten door het volkquote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:27 schreef Koos1958 het volgende:
Ik ben benieuwd hoe karen gaat reageren als ze ziet staan tom en ashley en niet haar naam.
Allemaal snel douchen !quote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:10 schreef rinardo het volgende:
Voor wie de vlucht volgen wil op de radar
Vluchtnummer bekend voor voor Tom & Ashley ✈️
Leuk om te volgen via de pc
Om 11 uur zal hij boven het huis zijn
PH-ZVC of PH-WDR
Ty en sabeau woestquote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:26 schreef Ireth het volgende:
Ben benieuwd of Ro, Ty, Ran, Dil en Sabbel buiten blijven staan of naar binnen gaan na 10 seconden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DM’s gonzen zacht,
roddels zwermen als muggen —
waar is de spray, joh?
Dat bedoel ik, ze is nog steeds boos en hoopt dat Saaibo hem eruit flikkert.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:26 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat is niet waar van de week gesprek met hem gehad waar jimmy haar zei haar graag te mogen en zich zelf was.en het haar oprecht gunde.Maar vertrouwen doet ze.hem niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |