Ze ligt al sinds vorige week zondag naast ronahi daar is ze een duo .eequote:Op zaterdag 2 maart 2024 08:41 schreef rinardo het volgende:
De liefde is over, ze wil geen zwevende handjes meer die per ongeluk express op haar helft komen.
[ link | afbeelding ]
oh hahaha dan is dit dus wel haar bed, ik dacht al er ligt iemand naast haar met vrouwelijk haar, dus ze is dat niet, maar toch wel dus, ja sinds @ledn81 is gestopt met plaatjes maken weet ik de indeling niet meer, gebruikte die heel veel, mn korte termijn geheugen is weg door mn ziekte, dus moet alles onthouden met hulp, vandaar ook de vele foto's die ik heb. Maar heb dus geen kamer indeling meer .quote:Op zaterdag 2 maart 2024 08:44 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze ligt al sinds vorige week zondag naast ronahi daar is ze een duo .ee
Het ziet er voor ons donkerder uit dan het daadwerkelijk isquote:Op zaterdag 2 maart 2024 08:50 schreef Ireth het volgende:
Mijn god, doe die lampen aan in de keuken, voor dat Glenn zo een vinger mist
Zelfs met die plaatjes van @ledn81 erbij wist ik vaak niet naar welk bed ik nou aan het kijken was.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 08:51 schreef rinardo het volgende:
[..]
oh hahaha dan is dit dus wel haar bed, ik dacht al er ligt iemand naast haar met vrouwelijk haar, dus ze is dat niet, maar toch wel dus, ja sinds @:ledn81 is gestopt met plaatjes maken weet ik de indeling niet meer, gebruikte die heel veel, mn korte termijn geheugen is weg door mn ziekte, dus moet alles onthouden met hulp, vandaar ook de vele foto's die ik heb. Maar heb dus geen kamer indeling meer .
Groot gelijk, lekker smikkelen.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:27 schreef rinardo het volgende:
Jimmy heeft een enorme chocolade reep uit de wall gekocht , was te laat voor print screeen
Die krijgen toch rust genoegquote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:30 schreef humpty het volgende:
Ashley heeft last van haar benen
vraagt of Jimmy haar batterijen ook mee wil nemen
ook die van Karen moet hij meenemen
Lekker naar huis gaanquote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:33 schreef humpty het volgende:
Ashley wil graag zaterdags een kop thee op bed
thuis krijgt ze elke dag koffie op bed
Daarom wil ik haar wel eens zien zonder Karen. Ze zijn bijna 1 die 2quote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:34 schreef Koos1958 het volgende:
Ashley zegt nu zelf dat karen en zij een zijn. Ze was daar toch niet om vrienden te maken want haar vrienden zaten toch in schagen
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:35 schreef Ireth het volgende:
[..]
Lekker naar huis gaan![]()
Ow, zij en Karen zijn 1, dus die moet dan ook zegt ze nu![]()
Mag ik wat zeggen, mag ik wat zeggen, mag ik wat zeggen![]()
Ze wil nu vitamine c in een glas met verticale streepjes![]()
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daarom wil ik haar wel eens zien zonder Karen. Ze zijn bijna 1 die 2
Ja erg he. Lijkt wel een peuter van ik wil ik wil en ga maar zo door.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:35 schreef humpty het volgende:
ik ben jullie steun en toeverlaat zegt ze
ze wil er iets voor terug
Vitamine C mag ook op bed in een groot glas
met verticale streepjes
Mag ik wat zeggen mag ik wat zeggen mag ik wat zeggen
tjonge begin er nu wel zat van te worden
Ja want de andere deden nep en ook dat ze de pizza van een ander er goed uit vonden zien mochten ze ook niet zeggen. En kon niet meer tegen de straattaal van tyron en randy (dat snap ik dan wel) haha. Zelf heel veel herrie maken met haar zwaan kleef aan en als anderen ook lol maken gelijk zo reageren en om half 9 naar bed gaan.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:40 schreef humpty het volgende:
Hou er van als mensen recht voor de raap zijn maar Ashley slaat door
ook gisteren met dat de anderen zo moesten lachen en zij zich daar
aan ergerde...zelf heeft ze altijd het meeste lawaai
Dat is ook wat een koningin toekomt.quote:
Geen onredelijke eisen, dunkt me.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:36 schreef rinardo het volgende:
Ashley en karen liggen nog in bed Ashley heeft last van haar benen
vraagt of Jimmy haar batterijen ook mee wil nemen
ook die van Karen moet hij meenemen. En Ashley wil graag elke Zaterdag een kop Thee op bed. En omdat Karen en ik 1 zijn, willen we dat allebei, oh en mag ik wat zeggen, mag ik wat zeggen, in een glas met verticale streepjes graag.
[ link | afbeelding ]
Omdat ze nu te vaak doorslaat. Soms is ze leuk en gezellig dat zie ik ook wel. Maar gaat de laatste tijd alleen maar over tactiek, andere inwoners en mensen proberen te manipuleren. Hoe vaak ze nu al niet aan tom, jimmy dilano heeft gevraagd om daar te komen slapen zijn niet meer op 1.hand te tellen. Hoop dat ze snel weer gezelliger wordt.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:41 schreef yvondenise het volgende:
Man o man er is ook niks meer goed aan Ashley,zelfs als ze geintjes maakt deugd ze niet.
Dat heb ik net zo heb nog nooit iets vervelends over haar gezegdquote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:45 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Omdat ze nu te vaak doorslaat. Soms is ze leuk en gezellig dat zie ik ook wel. Maar gaat de laatste tijd alleen maar over tactiek, andere inwoners en mensen proberen te manipuleren. Hoe vaak ze nu al niet aan tom, jimmy dilano heeft gevraagd om daar te komen slapen zijn niet meer op 1.hand te tellen. Hoop dat ze snel weer gezelliger wordt.
Dat is toch ook waarvoor we kijken?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:45 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Omdat ze nu te vaak doorslaat. Soms is ze leuk en gezellig dat zie ik ook wel. Maar gaat de laatste tijd alleen maar over tactiek, andere inwoners en mensen proberen te manipuleren. Hoe vaak ze nu al niet aan tom, jimmy dilano heeft gevraagd om daar te komen slapen zijn niet meer op 1.hand te tellen. Hoop dat ze snel weer gezelliger wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |