Ze ligt al sinds vorige week zondag naast ronahi daar is ze een duo .eequote:Op zaterdag 2 maart 2024 08:41 schreef rinardo het volgende:
De liefde is over, ze wil geen zwevende handjes meer die per ongeluk express op haar helft komen.
[ link | afbeelding ]
oh hahaha dan is dit dus wel haar bed, ik dacht al er ligt iemand naast haar met vrouwelijk haar, dus ze is dat niet, maar toch wel dus, ja sinds @ledn81 is gestopt met plaatjes maken weet ik de indeling niet meer, gebruikte die heel veel, mn korte termijn geheugen is weg door mn ziekte, dus moet alles onthouden met hulp, vandaar ook de vele foto's die ik heb. Maar heb dus geen kamer indeling meer .quote:Op zaterdag 2 maart 2024 08:44 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze ligt al sinds vorige week zondag naast ronahi daar is ze een duo .ee
Het ziet er voor ons donkerder uit dan het daadwerkelijk isquote:Op zaterdag 2 maart 2024 08:50 schreef Ireth het volgende:
Mijn god, doe die lampen aan in de keuken, voor dat Glenn zo een vinger mist
Zelfs met die plaatjes van @ledn81 erbij wist ik vaak niet naar welk bed ik nou aan het kijken was.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 08:51 schreef rinardo het volgende:
[..]
oh hahaha dan is dit dus wel haar bed, ik dacht al er ligt iemand naast haar met vrouwelijk haar, dus ze is dat niet, maar toch wel dus, ja sinds @:ledn81 is gestopt met plaatjes maken weet ik de indeling niet meer, gebruikte die heel veel, mn korte termijn geheugen is weg door mn ziekte, dus moet alles onthouden met hulp, vandaar ook de vele foto's die ik heb. Maar heb dus geen kamer indeling meer .
Groot gelijk, lekker smikkelen.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:27 schreef rinardo het volgende:
Jimmy heeft een enorme chocolade reep uit de wall gekocht , was te laat voor print screeen
Die krijgen toch rust genoegquote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:30 schreef humpty het volgende:
Ashley heeft last van haar benen
vraagt of Jimmy haar batterijen ook mee wil nemen
ook die van Karen moet hij meenemen
Lekker naar huis gaanquote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:33 schreef humpty het volgende:
Ashley wil graag zaterdags een kop thee op bed
thuis krijgt ze elke dag koffie op bed
Daarom wil ik haar wel eens zien zonder Karen. Ze zijn bijna 1 die 2quote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:34 schreef Koos1958 het volgende:
Ashley zegt nu zelf dat karen en zij een zijn. Ze was daar toch niet om vrienden te maken want haar vrienden zaten toch in schagen
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:35 schreef Ireth het volgende:
[..]
Lekker naar huis gaan![]()
Ow, zij en Karen zijn 1, dus die moet dan ook zegt ze nu![]()
Mag ik wat zeggen, mag ik wat zeggen, mag ik wat zeggen![]()
Ze wil nu vitamine c in een glas met verticale streepjes![]()
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daarom wil ik haar wel eens zien zonder Karen. Ze zijn bijna 1 die 2
Ja erg he. Lijkt wel een peuter van ik wil ik wil en ga maar zo door.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:35 schreef humpty het volgende:
ik ben jullie steun en toeverlaat zegt ze
ze wil er iets voor terug
Vitamine C mag ook op bed in een groot glas
met verticale streepjes
Mag ik wat zeggen mag ik wat zeggen mag ik wat zeggen
tjonge begin er nu wel zat van te worden
Ja want de andere deden nep en ook dat ze de pizza van een ander er goed uit vonden zien mochten ze ook niet zeggen. En kon niet meer tegen de straattaal van tyron en randy (dat snap ik dan wel) haha. Zelf heel veel herrie maken met haar zwaan kleef aan en als anderen ook lol maken gelijk zo reageren en om half 9 naar bed gaan.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:40 schreef humpty het volgende:
Hou er van als mensen recht voor de raap zijn maar Ashley slaat door
ook gisteren met dat de anderen zo moesten lachen en zij zich daar
aan ergerde...zelf heeft ze altijd het meeste lawaai
Dat is ook wat een koningin toekomt.quote:
Geen onredelijke eisen, dunkt me.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:36 schreef rinardo het volgende:
Ashley en karen liggen nog in bed Ashley heeft last van haar benen
vraagt of Jimmy haar batterijen ook mee wil nemen
ook die van Karen moet hij meenemen. En Ashley wil graag elke Zaterdag een kop Thee op bed. En omdat Karen en ik 1 zijn, willen we dat allebei, oh en mag ik wat zeggen, mag ik wat zeggen, in een glas met verticale streepjes graag.
[ link | afbeelding ]
Omdat ze nu te vaak doorslaat. Soms is ze leuk en gezellig dat zie ik ook wel. Maar gaat de laatste tijd alleen maar over tactiek, andere inwoners en mensen proberen te manipuleren. Hoe vaak ze nu al niet aan tom, jimmy dilano heeft gevraagd om daar te komen slapen zijn niet meer op 1.hand te tellen. Hoop dat ze snel weer gezelliger wordt.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:41 schreef yvondenise het volgende:
Man o man er is ook niks meer goed aan Ashley,zelfs als ze geintjes maakt deugd ze niet.
Dat heb ik net zo heb nog nooit iets vervelends over haar gezegdquote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:45 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Omdat ze nu te vaak doorslaat. Soms is ze leuk en gezellig dat zie ik ook wel. Maar gaat de laatste tijd alleen maar over tactiek, andere inwoners en mensen proberen te manipuleren. Hoe vaak ze nu al niet aan tom, jimmy dilano heeft gevraagd om daar te komen slapen zijn niet meer op 1.hand te tellen. Hoop dat ze snel weer gezelliger wordt.
Dat is toch ook waarvoor we kijken?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:45 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Omdat ze nu te vaak doorslaat. Soms is ze leuk en gezellig dat zie ik ook wel. Maar gaat de laatste tijd alleen maar over tactiek, andere inwoners en mensen proberen te manipuleren. Hoe vaak ze nu al niet aan tom, jimmy dilano heeft gevraagd om daar te komen slapen zijn niet meer op 1.hand te tellen. Hoop dat ze snel weer gezelliger wordt.
Nee ik niet. Tuurlijk hoort het erbij maar nu is het alleen daarover De gezelligheid is weg in het huis en dat is jammer vind ik. Ik ergerde met er kapot aan met doriana en ronahi en die mannen en nu dus bij ashley en karen en jimmy. Maak er gewoon een leuke tijd van zonder al dat gedoe.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:49 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat is toch ook waarvoor we kijken?
Als we naar een groep vegeterende individuen willen kijken, kunnen ze net zo goed een webcam plaatsen in Huize Avondrood Maar Nog Niet Dood.
Zonder Jimmy, Tom en Ashley is het een dooie boel.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:49 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat is toch ook waarvoor we kijken?
Als we naar een groep vegeterende individuen willen kijken, kunnen ze net zo goed een webcam plaatsen in Huize Avondrood Maar Nog Niet Dood.
Nou, dan zijn ze mij als kijker kwijt. Als ik gezelligheid wil zien, maak ik die zelf wel.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:52 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee ik niet. Tuurlijk hoort het erbij maar nu is het alleen daarover De gezelligheid is weg in het huis en dat is jammer vind ik. Ik ergerde met er kapot aan met doriana en ronahi en die mannen en nu dus bij ashley en karen en jimmy. Maak er gewoon een leuke tijd van zonder al dat gedoe.
Schat hij prima in.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:52 schreef Kissingbird het volgende:
ty denkt dat Jimmy favoriet is en sabo en hij door de deur gaan.
Shoe is belgisch voor schatje of lieverdquote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:54 schreef rinardo het volgende:
Wat betekend sjoel dat zeggen ze vaak net weer, geen idee
Tot haar vliegtuigje komt, dan krijgt ze een boost en gaat ze de hele dag tuttenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:54 schreef Kissingbird het volgende:
Ashley wil een badjas dag houden.
Lekker chill
Precies dat.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:54 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
Zonder Jimmy, Tom en Ashley is het een dooie boel.
Schatjequote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:54 schreef rinardo het volgende:
Wat betekend sjoel dat zeggen ze vaak net weer, geen idee
ow ja dat komt zometeen al... staan ze daar lekker in de badjassenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:55 schreef Ireth het volgende:
[..]
Tot haar vliegtuigje komt, dan krijgt ze een boost en gaat ze de hele dag tutten
Gisteren op tv hoorde ik haar zeggen dat 'haar leger' compleet moest blijven ( woorden van die strekking, maar wel Haar leger)quote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:40 schreef Koos1958 het volgende:
Glenn is toch wel een van de sympathiekste bewoners daar. Geen geroddel geen slechte praatjes achter mensen hun rug. Laat zich niet beïnvloeden door de generaal en doet gewoon wat hij zelf wil.
Die mening mogen mensen gewoon hebbenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:41 schreef yvondenise het volgende:
Man o man er is ook niks meer goed aan Ashley,zelfs als ze geintjes maakt deugd ze niet.
Knauf zeker.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:02 schreef Kissingbird het volgende:
Alice gaat in de db vragen of ze make up willen geven.
Hoe laat komt dat vliegtuig eigenlijk?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:55 schreef Ireth het volgende:
[..]
Tot haar vliegtuigje komt, dan krijgt ze een boost en gaat ze de hele dag tutten
11 uurquote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:03 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Hoe laat komt dat vliegtuig eigenlijk?
Ze doet dat goed,want ze trappen er zelf in,ik moet er niet aan denken de hele tijd naar een Alice te kijken,alleen omdat ze een dikke reet heeft,of een Danny en Glenn die saai zijn,om over Randy maar te zwijgen.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:59 schreef marky het volgende:
Ashley is altijd al zo geweest maar omdat ze haar legertje moest paaien hield ze zich in maar het mag ik wat zeggen en Ik big brother heeft ze altijd gedaan. Alles bij haar draait om Ik. En dan andere verwijten dat ze iets uit de pot kopen en zelf 500 euro over de balk smijten omdat je een dutje doet. Het is gewoon een schreeuwlelijk met een hele dikke ik.
Dat heb je wel met alle bewoners, soms doen ze iets leuk, soms zijn ze niet leuk.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:45 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zo zie ik dat niet, er is dan altijd wel weer iemand die opstaatquote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:54 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
Zonder Jimmy, Tom en Ashley is het een dooie boel.
Mod Edit: Bericht verwijderd staan persoonlijke gegevens opquote:
Ik las dikke lipquote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:59 schreef marky het volgende:
Ashley is altijd al zo geweest maar omdat ze haar legertje moest paaien hield ze zich in maar het mag ik wat zeggen en Ik big brother heeft ze altijd gedaan. Alles bij haar draait om Ik. En dan andere verwijten dat ze iets uit de pot kopen en zelf 500 euro over de balk smijten omdat je een dutje doet. Het is gewoon een schreeuwlelijk met een hele dikke ik.
Ty is heel opmerkzaam die weet prima hoe de hazen daar lopen.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:53 schreef humpty het volgende:
Ashley denkt wel dat er twee gaan..ze vraagt waarom hij denkt dat Jimmy favo is
Omdat hij Delano van de bank heeft gehaald en om hoe hij is zegt Ty
Ook dan zie ik ze met crèmes en watjes in de weerquote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:03 schreef woxxel2 het volgende:
Ik zie ze wel steeds smeren, maar wassen ze hun gezicht wel normaal met water als ze wakker worden.
Niet 1 keer gezien bij iemand
hij is nog niet onderweg, dus 11u wordt krap denk ik.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:05 schreef rinardo het volgende:
[..]
Mod Edit bericht verwijderd staan persoonlijke gegeven op
Ik moet om 11.35 de trein hebben, moet werken van 12 tot 5quote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:07 schreef ledn81 het volgende:
[..]
hij is nog niet onderweg, dus 11u wordt krap denk ik.
Helemaal mee eens. Alice wordt wel steeds minder neutraal.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:03 schreef yvondenise het volgende:
[..]
Ze doet dat goed,want ze trappen er zelf in,ik moet er niet aan denken de hele tijd naar een Alice te kijken,alleen omdat ze een dikke reet heeft,of een Danny en Glenn die saai zijn,om over Randy maar te zwijgen.
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik moet om 11.35 de trein hebben, moet werken van 12 tot 5![]()
Dus tempo met dat ding graag
Leugen na leugen bij Sabeau en niemand die haar er op aanspreektquote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:09 schreef Kissingbird het volgende:
Sabo heeft nooit uitkomsten gezien van die polls want dan is ze bevooroordeeld als ze het huis in ging.
net had ze ze nog niet gezien , had ze het van oma gehoord![]()
![]()
Dat is dan nog altijd een dikke WIJ.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:59 schreef marky het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |