Nee ik niet. Tuurlijk hoort het erbij maar nu is het alleen daarover De gezelligheid is weg in het huis en dat is jammer vind ik. Ik ergerde met er kapot aan met doriana en ronahi en die mannen en nu dus bij ashley en karen en jimmy. Maak er gewoon een leuke tijd van zonder al dat gedoe.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:49 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat is toch ook waarvoor we kijken?
Als we naar een groep vegeterende individuen willen kijken, kunnen ze net zo goed een webcam plaatsen in Huize Avondrood Maar Nog Niet Dood.
Zonder Jimmy, Tom en Ashley is het een dooie boel.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:49 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat is toch ook waarvoor we kijken?
Als we naar een groep vegeterende individuen willen kijken, kunnen ze net zo goed een webcam plaatsen in Huize Avondrood Maar Nog Niet Dood.
Nou, dan zijn ze mij als kijker kwijt. Als ik gezelligheid wil zien, maak ik die zelf wel.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:52 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee ik niet. Tuurlijk hoort het erbij maar nu is het alleen daarover De gezelligheid is weg in het huis en dat is jammer vind ik. Ik ergerde met er kapot aan met doriana en ronahi en die mannen en nu dus bij ashley en karen en jimmy. Maak er gewoon een leuke tijd van zonder al dat gedoe.
Schat hij prima in.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:52 schreef Kissingbird het volgende:
ty denkt dat Jimmy favoriet is en sabo en hij door de deur gaan.
Shoe is belgisch voor schatje of lieverdquote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:54 schreef rinardo het volgende:
Wat betekend sjoel dat zeggen ze vaak net weer, geen idee
Tot haar vliegtuigje komt, dan krijgt ze een boost en gaat ze de hele dag tuttenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:54 schreef Kissingbird het volgende:
Ashley wil een badjas dag houden.
Lekker chill
Precies dat.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:54 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
Zonder Jimmy, Tom en Ashley is het een dooie boel.
Schatjequote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:54 schreef rinardo het volgende:
Wat betekend sjoel dat zeggen ze vaak net weer, geen idee
ow ja dat komt zometeen al... staan ze daar lekker in de badjassenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:55 schreef Ireth het volgende:
[..]
Tot haar vliegtuigje komt, dan krijgt ze een boost en gaat ze de hele dag tutten
Gisteren op tv hoorde ik haar zeggen dat 'haar leger' compleet moest blijven ( woorden van die strekking, maar wel Haar leger)quote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:40 schreef Koos1958 het volgende:
Glenn is toch wel een van de sympathiekste bewoners daar. Geen geroddel geen slechte praatjes achter mensen hun rug. Laat zich niet beïnvloeden door de generaal en doet gewoon wat hij zelf wil.
Die mening mogen mensen gewoon hebbenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:41 schreef yvondenise het volgende:
Man o man er is ook niks meer goed aan Ashley,zelfs als ze geintjes maakt deugd ze niet.
Knauf zeker.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:02 schreef Kissingbird het volgende:
Alice gaat in de db vragen of ze make up willen geven.
Hoe laat komt dat vliegtuig eigenlijk?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:55 schreef Ireth het volgende:
[..]
Tot haar vliegtuigje komt, dan krijgt ze een boost en gaat ze de hele dag tutten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |