Die coins zijn van BB. Niet van Dilano!quote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Heeft hij gevraagd aan Dylano hoor. Niets jatten
Broodje gezond is sla, ham, (soms ei) kaas en tomaat...<<< gezondquote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:49 schreef Gaston-Hestiat het volgende:
[..]
Ham, kaas, ei en mayo op een pistoletje gezond? 🤦🏻♂️😂
Zo nu en dan kan geen kwaad, maar om het nu gezond te noemen is wel erg ver gezocht.
https://www.radarbox.com/(...)IO4QfJUipJisLGzGU00Yquote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:44 schreef Joyce-43 het volgende:
heeft iemand link om vliegtuig te zien?
waarom kapot maken zo jammer zegquote:
De naam komt van het Vlaamse woord 'smossen', dat morsen betekentquote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Broodje_smos
Doe je dat met je eigen haar ook? Lekker kort pittig ja?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:47 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
Of je scheert hem gewoon ver af![]()
Als je dat toch lekkerder vindtquote:
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet lekker, zo'n klodder geel slijm
Cirkelt nu boven weespquote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
https://www.radarbox.com/data/registration/PH-ZVC
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:52 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Doe je dat met je eigen haar ook? Lekker kort pittig ja?
Ga ik ook mee akkoordquote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:48 schreef Rhosyn het volgende:
Ik ben ook een beetje "bang" dat een vliegtuigje minder betekent; wij vinden jou/jullie leuk maar meer; wij vinden de andere sukkels.
Wat een antwoord op een normale vraag…..quote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:39 schreef Kissingbird het volgende:
Ashley vraagt aan Sabo of ze een gevoel heeft over vanavond.
Sabo: zoals het zou horen
Ashely: hoe bedoel je 'zoals het zou horen'?
Sabo; we hebben 0 indicatie, geen gevoel, adrenaline gewoon, leuk, spannend, enthousiast!
Een sop-ei noemen wij datquote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:54 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]![]()
ik doop altijd mijn brood erin haha
Vind het ook niksquote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:54 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
ahh jij bent een baarddrager
dat ding van Randy vind ik, ondanks dat hij het goed schoon houdt, niet zo m'n ding.![]()
Karen heeft gister het baardje van Tom gedaan ook met de tondeuse.
Of dat gekriebel/geprik tegen je dijenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vind het ook niks
Zon volle baard
Viezig
En elke keer dat haar in je gezicht als je een knuffel of kus geeft
de vraag wordt gesteld door een vrouw......en daar heeft ze geen zin in. Ik durf te wedden dat als deze vraag wordt gesteld door bijv. Ty, ze een heel ander antwoord geeft, heel zielig en "onzeker"quote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:56 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Wat een antwoord op een normale vraag…..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |