Ken ik niet. En de muziek trekt me niet, als ik googol eens zo zie en hoorquote:Op dinsdag 27 februari 2024 16:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Vroem vroem is van famke louise..
Zal jou eens...!quote:Op dinsdag 27 februari 2024 16:56 schreef Sally het volgende:
[..]
F*ck you!!!
Sorry, @:DerRabbit... he did it again...![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2024 16:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Welkom in ONZ SC
Gezellig chatten over van alles en nog wat, en vandaag over:
[ link | afbeelding ]
En ja, nog steeds in afwachting....
Maak eens wat leuks van die OP danSPOILER: ... van de F1 :POm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ipv dat religeuze (aanklikbare) plaatjeen die Suspense is killing - want de F1 is er inmiddels!
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Die is allang wegquote:Op dinsdag 27 februari 2024 16:57 schreef Sally het volgende:
[..]
Maak eens wat leuks van die OP dan![]()
Ipv dat religeuze (aanklikbare) plaatjeen die Suspense is killing - want de F1 is er inmiddels!
quote:Op dinsdag 27 februari 2024 16:56 schreef Sally het volgende:
[..]
F*ck you!!!
Sorry, @:DerRabbit ... he did it again...![]()
Zo, een lief plaatje in de OPquote:Op dinsdag 27 februari 2024 17:02 schreef maily het volgende:
[..]
Ja ja ja
Doe es een leuk plaatje in de OP
@DerRabbit met zijn haremquote:Op dinsdag 27 februari 2024 17:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zo, een lief plaatje in de OP
Pasen komt eraanquote:
Ssssjjjjtttt... tere zieltjes hierquote:Op dinsdag 27 februari 2024 17:13 schreef maily het volgende:
[..]
Zie je ze al in de pan liggen?En dan lekker eten voor de tv
quote:Op dinsdag 27 februari 2024 17:25 schreef maily het volgende:
[..]
Oke oke oke
A A N T A A A A A A F E L!!!
Pics van de TGTGquote:Op dinsdag 27 februari 2024 17:34 schreef Sally het volgende:
* Sally gaat richting hause, met een kleine omweg hier in de stad een TGTG afhalen!
Hoe is het?quote:
Idemquote:
Nou mooi toch als ze dat over je zeggenquote:Op dinsdag 27 februari 2024 18:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Idem
Opdrachtevaluaties gehad, ze zijn allemaal vol lof over me. Moet soms wennen daar aan
Ja dat welquote:Op dinsdag 27 februari 2024 18:37 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou mooi toch als ze dat over je zeggen
quote:Op dinsdag 27 februari 2024 18:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Idem
Opdrachtevaluaties gehad, ze zijn allemaal vol lof over me. Moet soms wennen daar aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 februari 2024 18:42 schreef maily het volgende:
[..]![]()
Ik ookZullen we elkaar complimentjes geven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Gewoon in je zak stekenquote:Op dinsdag 27 februari 2024 18:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja dat wel
Ik moet soms nog wennen aan het krijgen van complimenten
Ja dat dus, en dat moet ik soms nog lerenquote:
Ja is goedquote:Op dinsdag 27 februari 2024 18:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zullen we elkaar complimentjes geven?
Mailyke is liefquote:
quote:Op dinsdag 27 februari 2024 18:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Idem
Inb4...quote:Op dinsdag 27 februari 2024 18:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja dat dus, en dat moet ik soms nog leren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:26 schreef Sally het volgende:
[..]
Je mag de complimentjes ontvangen hoor!![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:28 schreef Sally het volgende:
[..]
Inb4...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
De wraps zijn all doorgepasst!quote:
Ow komop... dit had er 1 van jou kunnen zijnquote:
quote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:57 schreef Sally het volgende:
[..]
Ow komop... dit had er 1 van jou kunnen zijn![]()
![]()
![]()
dan?
Dit bedoel je puur figuurlijk toch?quote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:57 schreef Sally het volgende:
[..]
Ow komop... dit had er 1 van jou kunnen zijn![]()
![]()
![]()
dan?
Dat hij die complimenten in de zak kon steken?quote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dit bedoel je puur figuurlijk toch?
quote:
Gewoon overheen gelezenquote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:15 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat hij die complimenten in de zak kon steken?![]()
Daar kwam in 1e instantie Lovely mee aanzetten![]()
![]()
Ik vind het erg vervelend dat ze vanaf 1 april sigaretten en tabak onbetaalbaar duur gaan maken zogenaamd om armen te compenseren maar die raken ze juist het hardst met die verhogingen.quote:
Gewoon stoppen, veel beter voor je gezondheid.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik vind het erg vervelend dat ze vanaf 1 april sigaretten en tabak onbetaalbaar duur gaan maken zogenaamd om armen te compenseren maar die raken ze juist het hardst met die verhogingen.
Vanwaar dan je 'slijm slijm' ? Want die vat ik niet.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik vind het erg vervelend dat ze vanaf 1 april sigaretten en tabak onbetaalbaar duur gaan maken zogenaamd om armen te compenseren maar die raken ze juist het hardst met die verhogingen.
Nou en of .... kunnen ze geen tattoos meer laten zetten .....quote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik rook al 21 jaar dat helpt mij een beetje de dag door. Toch even er uit moeten om rookwaren te halen maar 24 euro voor 50 gram 4x per week is niet grappig meer.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gewoon stoppen, veel beter voor je gezondheid.
Je hebt die keuze zelf gemaakt. Je kan er ook voor kiezen om ermee te stoppen en iets anders te zoeken om de dag mee door te komen.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik rook al 21 jaar dat helpt mij een beetje de dag door. Toch even er uit moeten om rookwaren te halen maar 24 euro voor 50 gram 4x per week is niet grappig meer.
Over de grens is het goedkoper.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik rook al 21 jaar dat helpt mij een beetje de dag door. Toch even er uit moeten om rookwaren te halen maar 24 euro voor 50 gram 4x per week is niet grappig meer.
Op eenzame dagen even een pakje sigaretten halen even een blokje om gelijk even kibbeling of een gebakken kippetje kopen vroeger waren dat de tripjes naar de coffeeshop.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je hebt die keuze zelf gemaakt. Je kan er ook voor kiezen om ermee te stoppen en iets anders te zoeken om de dag mee door te komen.
Ik kan niet wekelijks naar Duitsland of België anders zou ik dat doen.quote:
Arm zijn is gewoon een keuze dusquote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:44 schreef maily het volgende:
[..]
Nou en of .... kunnen ze geen tattoos meer laten zetten .....
Ey. Hou's op jij.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Arm zijn is gewoon een keuze dus
Elk stapje is er 1quote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
Al is niet meer blowen ook al meer als een jaar gelukt.
Dat zijn zak groot genoeg is, dat is toch alleen maar een hersenspinsel van hemquote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:15 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat hij die complimenten in de zak kon steken?![]()
Daar kwam in 1e instantie Lovely mee aanzetten![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat zijn zak groot genoeg is, dat is toch alleen maar een hersenspinsel van hem
En dat is net wat te weinig motivatie om het dan maar niet meer te doen?quote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:24 schreef DerRabbit het volgende:
Aan het einde van de dag ben je extra geld kwijt en meer dan je lief is zonder dat je er echt iets wezenlijks voor terug krijgt.
Dat is iets wat ieder voor zich moet uitmaken. Voor mij was het in mijn jeugd leuk, maar op een gegeven moment was ik er klaar mee.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:25 schreef Sally het volgende:
[..]
En dat is net wat te weinig motivatie om het dan maar niet meer te doen?
Ja financieel alleen weinig profijt van gehad omdat toen de rookwaren daarna al flink gestegen waren.quote:
Betere baan zoeken? Cursus of opleiding doen met betere kansen op de arbeidsmarkt? Verstandigere keuzes omtrent geld maken?quote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja financieel alleen weinig profijt van gehad omdat toen de rookwaren daarna al flink gestegen waren.
Soms mis ik wel die tijden van tussen 2007 en 2010 ik was jong alles was betaalbaar had leuke baantjes blowen sex uitgaan bioscoopje pakken af en toe gamen sporten alles was nog betaalbaar mooie tijden.
Voelt wel heel echtquote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat zijn zak groot genoeg is, dat is toch alleen maar een hersenspinsel van hem
Blijf dan ook eens met je poten van de zak van die goed heilig man af!quote:
Zo lang zijn mijn armen nu ook weer nietquote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Blijf dan ook eens met je poten van de zak van die goed heilig man af!
Ow, je zit weer met een vuilnis zak te knuffelenquote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zo lang zijn mijn armen nu ook weer niet
Die geur herken ik welquote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ow, je zit weer met een vuilnis zak te knuffelen
We weten allemaal wat voor ervaringen je daar allemaal mee hebtquote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die geur herken ik wel
Dan weet je meer dan ik.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
We weten allemaal wat voor ervaringen je daar allemaal mee hebt
Ik DM je wel de linkjes naar alle video materiaal dat we over de jaren hebben verzameld van jequote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan weet je meer dan ik.
Ik wachtquote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik DM je wel de linkjes naar alle video materiaal dat we over de jaren hebben verzameld van je
quote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik DM je wel de linkjes naar alle video materiaal dat we over de jaren hebben verzameld van je
Toen had ik een leuk baantje bij een gameshop past ook wel bij de leeftijd van toen zuinig zijn was ook niet zo nodig.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Betere baan zoeken? Cursus of opleiding doen met betere kansen op de arbeidsmarkt? Verstandigere keuzes omtrent geld maken?
Zijn genoeg opties om nog leuk te leven tegenwoordig.
quote:Op dinsdag 27 februari 2024 16:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Welkom in ONZ SC
Gezellig chatten over van alles en nog wat, en vandaag over:
[ afbeelding ]
Tsja tijden veranderen. Waar je toen nog een goedkoop leventje had word alles duurder als je ouder word en het nog steeds leuk wil hebben. Facts of lifequote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Toen had ik een leuk baantje bij een gameshop past ook wel bij de leeftijd van toen zuinig zijn was ook niet zo nodig.
Terwijl ik nú feitelijk meer geld maandelijks te besteden heb als toen prijzen stegen alleen nog harder.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tsja tijden veranderen. Waar je toen nog een goedkoop leventje had word alles duurder als je ouder word en het nog steeds leuk wil hebben. Facts of life
Oeh ja, bij jou ook al het geval?quote:Op dinsdag 27 februari 2024 23:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Terwijl ik nú feitelijk meer geld maandelijks te besteden heb als toen prijzen stegen alleen nog harder.
Ligt dit aan mij of missen wat wat koppelwoorden en leestekens in deze zin van Dr.Mikeyquote:Op dinsdag 27 februari 2024 23:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Terwijl ik nú feitelijk meer geld maandelijks te besteden heb als toen prijzen stegen alleen nog harder.
alleen een puntquote:Op dinsdag 27 februari 2024 23:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ligt dit aan mij of missen wat wat koppelwoorden en leestekens in deze zin van Dr.Mikey
Dan zou het laatste gedeelte van de zin of de tweede zin logischer zijn als er tussen alleen en nog een nu stondquote:Op dinsdag 27 februari 2024 23:51 schreef Sally het volgende:
[..]
alleen een puntof een komma. of puntkomma
Terwijl ik nú feitelijk meer geld maandelijks te besteden heb als dan toen.quote:Op woensdag 28 februari 2024 00:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan zou het laatste gedeelte van de zin of de tweede zin logischer zijn als er tussen alleen en nog een nu stond
We zullen het hem maar vergeven, het is ook al laatquote:Op woensdag 28 februari 2024 00:09 schreef Sally het volgende:
[..]
Terwijl ik nú feitelijk meer geld maandelijks te besteden heb als dan toen.
Prijzen stegen alleen nog harder. <<< dat had ook "Prijzen stijgen [nu]" kunnen zijn, maar vooruit.
Een beetje krommig zoals kree schrijft![]()
Is altijd zo.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 23:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ligt dit aan mij of missen wat wat koppelwoorden en leestekens in deze zin van Dr.Mikey
Misschien moet je hier morgenvroeg even op terug komen.quote:
Bedoel je dat je altijd meer te besteden hebt maar ook altijd minder kunt kopen?quote:
Ik krijg meer geld als toen maar kan minder kopen.quote:Op woensdag 28 februari 2024 00:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bedoel je dat je altijd meer te besteden hebt maar ook altijd minder kunt kopen?
Dotjequote:
quote:
Zeker. Zit weer in Rotterdamquote:Op woensdag 28 februari 2024 07:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je was er weer vroeg bij vanmorgen.
O alweer een reisje achter de rug.quote:Op woensdag 28 februari 2024 07:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zeker. Zit weer in Rotterdam
Jazeker. Maar ging primaquote:Op woensdag 28 februari 2024 07:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O alweer een reisje achter de rug.
Met de motor op pad?quote:Op woensdag 28 februari 2024 07:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jazeker. Maar ging prima
Gewoon overal tussendoor duwen
Niet in deze kouquote:
Aloaquote:
Dan moet je keuzes maken.quote:Op woensdag 28 februari 2024 01:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik krijg meer geld als toen maar kan minder kopen.
O echt het had gevroren?quote:Op woensdag 28 februari 2024 07:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Niet in deze kouMoest zelfs ontdooien vanochtend
[..]
Aloa
Je klep ijsvrij maken?quote:Op woensdag 28 februari 2024 07:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
quote:
Zat een laagje ijs op de ruit idd.quote:Op woensdag 28 februari 2024 07:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt het had gevroren?
Het was gisteren ook koud, toen ik terug reed van de stad naar huis tegen 17.30 uur was het knap koud bbrrr
quote:
bbrrrrquote:Op woensdag 28 februari 2024 07:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
Aloa
Mogguhhquote:Op woensdag 28 februari 2024 07:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
Aloa
Sallykequote:
Beter! Ergens op de wereld is het toch al...quote:
Jij woont dan ook 23 uur in het verledenquote:
Earl Greyskequote:
Lovkequote:
Stiggiequote:Op woensdag 28 februari 2024 12:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Earl Greyske
[..]
Lovke
"Snel, doe de zweepslag!"quote:
Ik ga Maily niet slaanquote:Op woensdag 28 februari 2024 18:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Snel, doe de zweepslag!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ga Maily niet slaan
Voel ik toch nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Omae wa mou shindeiru."
Ik wachtquote:
Inmiddels ben ik wat anders gaan doenquote:
teleurstellend dit hoorquote:Op woensdag 28 februari 2024 20:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Inmiddels ben ik wat anders gaan doen
Was je er niet even heen gesjeesd dan?quote:
was er bijnaquote:Op woensdag 28 februari 2024 20:15 schreef Sally het volgende:
[..]
Was je er niet even heen gesjeesd dan?
Oh. Verdwaald geraakt onderweg?quote:Op woensdag 28 februari 2024 20:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
was er bijna
maar nu weer terug
neuhquote:
Toch wel de goede kant op?quote:Op woensdag 28 februari 2024 20:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
neuh
hij woont nog net in NL he
al is het wel de grote rivier over
voor mij de verkeerde kantquote:Op woensdag 28 februari 2024 20:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Toch wel de goede kant op?
Nou.... de grens is toch nog wel wat verder?quote:Op woensdag 28 februari 2024 20:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
neuh
hij woont nog net in NL he
al is het wel de grote rivier over
quote:
het voelt wel als buitenlandquote:Op woensdag 28 februari 2024 20:22 schreef Sally het volgende:
[..]
Nou.... de grens is toch nog wel wat verder?
Da's waar.quote:
Zie z'n ondertitelquote:Op woensdag 28 februari 2024 20:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Is het nog wel Gelderland?
quote:Op woensdag 28 februari 2024 20:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
AI.. dat maakt het wel heel erg
Ligt eraan wat je erg vindt, en in welke gradatie.quote:Op woensdag 28 februari 2024 20:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
AI.. dat maakt het wel heel erg
Dat slootje zwem ik nog wel over, tis meer geestelijk... maar kan nog altijd "Pompoen!" roepen.quote:Op woensdag 28 februari 2024 20:33 schreef Sally het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je erg vindt, en in welke gradatie.
quote:Op woensdag 28 februari 2024 20:37 schreef maily het volgende:
[..]
Hoeiiiii, en dat voor hetzelfde geld![]()
quote:Op woensdag 28 februari 2024 20:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
was er bijna
maar nu weer terug
quote:
you go girlquote:Op woensdag 28 februari 2024 20:52 schreef maily het volgende:
[..]
Ja en nu?
Hoe ga je dat goedmaken?
Nou?
Zeg, zij moet maar hierheen komenquote:Op woensdag 28 februari 2024 20:52 schreef maily het volgende:
[..]
Ja en nu?
Hoe ga je dat goedmaken?
Nou?
ja was wat anders gaan doenquote:Op woensdag 28 februari 2024 20:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zeg, zij moet maar hierheen komen
Ik zit hier te wachten!
Met lekkers.
Omdat jij niet opschoot, luilakquote:
ik mocht maar 100quote:Op woensdag 28 februari 2024 20:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Omdat jij niet opschoot, luilak
Jij bent een vrouw, daar letten ze niet opquote:
quote:Op woensdag 28 februari 2024 21:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij bent een vrouw, daar letten ze niet op
Gewoon even voorover hangen en je mag weer door toch?quote:Op woensdag 28 februari 2024 21:01 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
dacht je echt dat het zo werkt
![]()
probeer jij dat ook wel eens bij een vrouwelijke agent?quote:Op woensdag 28 februari 2024 21:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gewoon even voorover hangen en je mag weer door toch?
quote:Op woensdag 28 februari 2024 21:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
probeer jij dat ook wel eens bij een vrouwelijke agent?
We wishquote:Op woensdag 28 februari 2024 21:01 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
dacht je echt dat het zo werkt
![]()
helft van de mannelijke agenten is homoquote:
quote:Op woensdag 28 februari 2024 21:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
probeer jij dat ook wel eens bij een vrouwelijke agent?
uhuquote:Op woensdag 28 februari 2024 21:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Geen idee, ze hebben me nog niet bij kunnen houden
Als inquote:Op woensdag 28 februari 2024 20:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zeg, zij moet maar hierheen komen
Ik zit hier te wachten!
Met lekkers.
?quote:come to the dark side, we have candy
Uitgebakken?quote:Op woensdag 28 februari 2024 21:35 schreef Speklap3000 het volgende:
Zo.
Ik heb nu meer tijd om hier te zijn vrienden
Zoietsquote:
Content, dank.quote:Op woensdag 28 februari 2024 21:36 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Zoiets![]()
Hoe is het met u deze fijne avond?
Heerlijkquote:Op woensdag 28 februari 2024 21:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Content, dank.
Klik en kijk wat rond hier en op y-tube. Relaxed wel
quote:Op woensdag 28 februari 2024 21:39 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Heerlijk![]()
Ben beetje aan het gamen met een vriend
Dat zijn mooie connecties om te koesterenquote:Op woensdag 28 februari 2024 21:39 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Heerlijk![]()
Ben beetje aan het gamen met een vriend
Ik ook, maar af en toe, for old time's sakequote:Op woensdag 28 februari 2024 21:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat zijn mooie connecties om te koesteren
Zelf snuif ik graag info.. docu's, youtube, nieuws... en op monitor 2 een beetje Fokken on the side
En meerquote:
Game eigenlijk nooit... toen ik nog een race stuurtje had wel... en wie weet koop ik er nog wel eentje, het blijft vet.quote:Op woensdag 28 februari 2024 21:42 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik ook, maar af en toe, for old time's sake
quote:Op woensdag 28 februari 2024 21:35 schreef Speklap3000 het volgende:
Zo.
Ik heb nu meer tijd om hier te zijn vrienden
snif snifquote:Op woensdag 28 februari 2024 21:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat zijn mooie connecties om te koesteren
Zelf snuif ik graag info.. docu's, youtube, nieuws... en op monitor 2 een beetje Fokken on the side
* greysbones geeft GOA een glaasje rum colaquote:
Zou je de cola kunnen switchen voor koffie, aub?quote:Op woensdag 28 februari 2024 21:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones geeft GOA een glaasje rum cola
quote:Op woensdag 28 februari 2024 22:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zou je de cola kunnen switchen voor koffie, aub?
< GoA legt voeten op bureau, pakt mok, leunt voldaan achterover en geeft je een dankbare vettequote:Op woensdag 28 februari 2024 22:02 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
ondankbaar kreng
* greysbones doet koffie in met een flinke scheut rum
wauuuuwwww eenquote:Op woensdag 28 februari 2024 22:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< GoA legt voeten op bureau, pakt mok, leunt voldaan achterover en geeft je een dankbare vette
Barbare bones!quote:
nopequote:Op woensdag 28 februari 2024 22:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Barbare bones!![]()
Iedereen heeft recht op zijn/haar portie vet!
Nietes!quote:
(bij mn uitleg over mijn KHA-eetwijzequote:"En vooral... omdenken.
Nee, Vet is niet slecht. Ook al is dat ons jarenlang voorgehouden...
Het is de combinatie van (veel) Vetten en koolhydraten die maakt dat de overtollige energie in de vetcellen wordt opgeslagen.
Dus kijk niet op als ik vraag om extra mayonaise en olijfolie bij mijn maaltijdsalade
("Ja maar, ja maar; jij bent toch op diéét?!" - vroeg iemand op mn werk(nee, niet veel zin om het principe van LCHF uit te moeten leggen, maar goed
) "
Zelfs cholesterol is niet slecht; je lever maakt 80% aan van wat er in je bloed zit. Krijg je meer binnen via je voeding, dan maakt je lever minder aan.quote:Op woensdag 28 februari 2024 22:18 schreef Sally het volgende:
[..]
Nietes!vanmmiddag nog gezegd:
[..]
(bij mn uitleg over mijn KHA-eetwijze)
< Zag deze wending ff niet aankomenquote:Op woensdag 28 februari 2024 22:18 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
verdient hij niet vandaagquote:Op woensdag 28 februari 2024 22:18 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
HALLELUJAHHHHH!!!quote:Op woensdag 28 februari 2024 22:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Zelfs cholesterol is niet slecht; je lever maakt 80% aan van wat er in je bloed zit. Krijg je meer binnen via je voeding, dan maakt je lever minder aan.
Ik eet gewoon gebakken eieren. En het is niet het cholesterol daaaruit die te heet gebakken dingen.quote:Geoxideerd cholesterol (zoals van veel te snel veel te heet gebakken eieren) is wel weer schadelijk voor je.
Oh heus welquote:
quote:Op woensdag 28 februari 2024 22:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Iedereen heeft recht op zijn/haar portie vet!
DAN NIETquote:
Jaaaa!quote:
YES!quote:Op woensdag 28 februari 2024 22:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heb je die race Drone beelden gezien met Max? Echt vet!
jaaa!!quote:Op woensdag 28 februari 2024 22:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heb je die race Drone beelden gezien met Max? Echt vet!
je mag Natte niet zo plagenquote:Op woensdag 28 februari 2024 22:36 schreef Sally het volgende:
[..]
Jaaaa!![]()
Wat een gezever vandaag allemaal he...?
Zowel in het live-topic als in Algemeen
Ja! Helemaal gaaf... en die spray, je ziet ook gewoon de aerodynamica live.... het snelheidsgevoel... Gewoon Gaaf!quote:Op woensdag 28 februari 2024 22:36 schreef Sally het volgende:
[..]
YES!![]()
Supergaaf![]()
![]()
En Nederlands team ook hč![]()
![]()
alleen al hoe die drone eruit zietquote:Op woensdag 28 februari 2024 22:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja! Helemaal gaaf... en die spray, je ziet ook gewoon de aerodynamica live.... het snelheidsgevoel... Gewoon Gaaf!
Nou, ik had vanmorgen een TR gezet hoor. En gezegd dat ik de opmerkingen van Katje wel zat was, en erbij gezet (Hoi! ik weet dat je dit kan meelezen. Maar dan is het wel zo netjes niet deze TR zelf af te handelen, hč? Wel zo integer!")quote:
Het had dus nóg harder gekund, want natte baanquote:Op woensdag 28 februari 2024 22:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja! Helemaal gaaf... en die spray, je ziet ook gewoon de aerodynamica live.... het snelheidsgevoel... Gewoon Gaaf!
quote:
quote:Op woensdag 28 februari 2024 22:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
alleen al hoe die drone eruit ziet
zo anders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
quote:Op woensdag 28 februari 2024 22:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
eensThinking is difficult, that’s why most people judge
Heb je een spit?quote:
Het enthousiasme over die beelden is erg groot, en de roep om die beelden in de wedstrijd. Het kan nog weleens snel komenquote:
of te laag in een stream van een autoquote:Op woensdag 28 februari 2024 22:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het enthousiasme over die beelden is erg groot, en de roep om die beelden in de wedstrijd. Het kan nog weleens snel komen
Enige nadeel wat ik zie is veiligheid, als zoiets tegen een persoon botst, door storing ofzo.. is het einde verhaal.
Eensch.quote:Op woensdag 28 februari 2024 22:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
of te laag in een stream van een auto
ik denk dat de risico's te groot zijn nog
laat max maar cruisenquote:Op woensdag 28 februari 2024 22:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik hoop op wat goeie competitie dit seizoen.. Max mag best wat meer gaan zweten.
- Lando
- Alonso
- Charles
- En ja... laat Lewis ook maar ff bijten
Dat doet een seizoen goed!
gewoon cruisen naar 8 WK'squote:Op woensdag 28 februari 2024 22:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nee
Een beetje pijn hoort bij een goed einde!
Vast meer uitdaging wat Max goed zal doen. Ipv nu vooraan zn rondjes te rijden met de voeten op de rem....quote:Op woensdag 28 februari 2024 22:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nee
Een beetje pijn hoort bij een goed einde!
Exact. Dát is zijn drive.quote:Op woensdag 28 februari 2024 22:52 schreef Sally het volgende:
[..]
Vast meer uitdaging wat Max goed zal doen. Ipv nu vooraan zn rondjes te rijden met de voeten op de rem....
Preciesquote:Op woensdag 28 februari 2024 22:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Exact. Dát is zijn drive.
Altijd de uitdaging zoekende.quote:
Voelt wel vreemd om een race op zaterdag te hebben.quote:Op woensdag 28 februari 2024 22:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Altijd de uitdaging zoekende.
Die dronebeelden maakten het Super duidelijk.
Je zag hem driften, powergliden ..en ondanks de regen.. Het was een uitdaging, dus Max gaat vol.
Altijd zoekende naar de limiet.
Beetje autisme is a joy foreverquote:Op woensdag 28 februari 2024 22:59 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Voelt wel vreemd om een race op zaterdag te hebben.
M'n ritme, wat doe je
De race zelf stoort me minder. Maar trainingen en kwali tijdens werkdag =quote:Op woensdag 28 februari 2024 23:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Beetje autisme is a joy forever
Solliciteren bij een F1, F2 of F3 team, dan mag als je het goed doet zelfs op kosten van de baas langs de baan gaan kijkenquote:Op woensdag 28 februari 2024 23:03 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
De race zelf stoort me minder. Maar trainingen en kwali tijdens werkdag =
Helemaal 1e race van het seizoen
Dit zijn de tipsquote:Op woensdag 28 februari 2024 23:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Solliciteren bij een F1, F2 of F3 team, dan mag als je het goed doet zelfs op kosten van de baas langs de baan gaan kijken
F2 en F3 is er niet altijd bij, maar wel bij de Arabische GP'squote:
WHAHA!quote:Op woensdag 28 februari 2024 22:30 schreef Sally het volgende:
[..]
HALLELUJAHHHHH!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Ein.de.lijk iemand die het ook snapt dan wel verstand ervan heeft!![]()
![]()
![]()
[..]
Ik eet gewoon gebakken eieren. En het is niet het cholesterol daaaruit die te heet gebakken dingen.
Dat is het transvet wat ontstaat bij hoge verhittingNiet per se eieren
Koekjes en zo.
Sallykequote:
Ik welquote:Op donderdag 29 februari 2024 08:38 schreef aloa het volgende:
Goedemorgen![]()
Vandaag de start van F1![]()
Uiteraard kan ik niks zien
Ik sneak op mn werk een schermpje naast de werklaptopquote:Op donderdag 29 februari 2024 08:38 schreef aloa het volgende:
Goedemorgen![]()
Vandaag de start van F1![]()
Uiteraard kan ik niks zien
Wat ingewikkeld ...quote:Op donderdag 29 februari 2024 07:46 schreef ToT het volgende:
[..]
WHAHA!Ja ik heb po een laboratoriumschool gezeten en kijk de laatste tijd veel filmpjes over spieropbouw en sommige van die Youtubers hebben ook goede filmpjes over voeding. Daarnaast lees ik me sowieso regelmatig in.
Transvetten in koekjes e.d. zijn idd het slechtste wat er is; worden je celmembranen stug van.
Maar te snel te heet gebakken eieren leveren ook geoxideerd cholesterol op!Maar er zijn uiteraard veel meer bronnen van slechte stoffen in je voeding.
Toch niet opnieuw opgewarmde spinazie he?quote:Op donderdag 29 februari 2024 10:22 schreef maily het volgende:
[..]
Wat ingewikkeld ...
Net spinazie op met een langzaam gebakken ei, komt wel dichtbij zo
Dat zou ik ook kunnen doenquote:Op donderdag 29 februari 2024 10:16 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik sneak op mn werk een schermpje naast de werklaptop
Nee, een berg verse een beetje laten slinken in olijfolie en daarboven een eitje gebrokenquote:Op donderdag 29 februari 2024 11:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Toch niet opnieuw opgewarmde spinazie he?
(Ook dat is lang niet zo schadelijk als men doet vermoeden.)
ToT!quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Toch niet opnieuw opgewarmde spinazie he?
(Ook dat is lang niet zo schadelijk als men doet vermoeden.)
quote:
en Dot!quote:
quote:
Hoe is het met de heren van het goede levenquote:
Ik zit hier met een zieke Mini.quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Hoe is het met de heren van het goede leven
A gossie, grieperig?quote:
Prima hoor, lekker relax en aan het werkquote:Op donderdag 29 februari 2024 13:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Hoe is het met de heren van het goede leven
O jee, dubbel op nog wel. Hoop dat hij snel opknaptquote:Op donderdag 29 februari 2024 13:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Veel hoesten en hij moest op school overgeven en heeft diarree.
Mooi zo,quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Prima hoor, lekker relax en aan het werk
En met u deerne?
Gangetjes genotquote:Op donderdag 29 februari 2024 13:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi zo,
Hier ook alles rustig en zijn gangetje
Ja gelukkig wel, man o man wat een strijd was dat met Ziggo.quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gangetjes genot
Zijn je internetproblemen inmiddels voorbij?
Waar zit je nu? Of nog steeds bij Ziggo?quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel, man o man wat een strijd was dat met Ziggo.
Ja nog steeds, had net een nieuw abo afgesloten voor een jaar.quote:Op donderdag 29 februari 2024 14:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Waar zit je nu? Of nog steeds bij Ziggo?
Verstandig!quote:Op donderdag 29 februari 2024 14:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja nog steeds, had net een nieuw abo afgesloten voor een jaar.
Ze hadden mij zoveel geld afgeschreven dat ik tot op de dag van vandaag nog niets heb hoeven betalen. Heb wel de automatische incasso stop gezet toen
Is het enige wat niet automatisch gaatquote:
Wat voor doms heb je nu weer gedaan/gezegdquote:Op donderdag 29 februari 2024 15:55 schreef greysbones het volgende:
waar is @:Derrabbit
ik wil hem even laten lachen
geen lachen voor jou dusquote:Op donderdag 29 februari 2024 15:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat voor doms heb je nu weer gedaan/gezegd
Dat heb je toch niet tegen Rico Verhoeven gezegd?quote:
quote:Op donderdag 29 februari 2024 15:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat heb je toch niet tegen Rico Verhoeven gezegd?![]()
Ach, tegen Rico kun je het wel zeggen. Dat is eigenlijk een gespierde knuffelbeerquote:
Lovkequote:
Hondenweerquote:Op donderdag 29 februari 2024 19:11 schreef Sally het volgende:
Bah, wat een weer
Natgeregend op de fiets.
Ja, 15+ gradenquote:Op donderdag 29 februari 2024 19:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hondenweer![]()
Maar van t weekend mooi weer
Oooh, ik hoop het!quote:Op donderdag 29 februari 2024 19:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hondenweer![]()
Maar van t weekend mooi weer
Woei!quote:Op donderdag 29 februari 2024 19:22 schreef Sally het volgende:
[..]
Oooh, ik hoop het!
En anders maar de plu mee en hopen dat er niet zo veel wind staat...
Blijft droog komende dagenquote:Op donderdag 29 februari 2024 19:22 schreef Sally het volgende:
[..]
Oooh, ik hoop het!
En anders maar de plu mee en hopen dat er niet zo veel wind staat...
Kan de motor weer eens van stalquote:Op donderdag 29 februari 2024 19:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hier 12 volgens mij, maar de zon gaat schijnen
Even afstoffen? Of valt dat wel meequote:Op donderdag 29 februari 2024 19:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kan de motor weer eens van stal
quote:Op donderdag 29 februari 2024 19:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kan de motor weer eens van stal
Valt mee, maar er gaat wel een doekje over jaquote:Op donderdag 29 februari 2024 19:49 schreef Lovely het volgende:
[..]
Even afstoffen? Of valt dat wel mee
Nee, iets andersquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |