Toch niet opnieuw opgewarmde spinazie he?quote:Op donderdag 29 februari 2024 10:22 schreef maily het volgende:
[..]
Wat ingewikkeld ...
Net spinazie op met een langzaam gebakken ei, komt wel dichtbij zo
Dat zou ik ook kunnen doenquote:Op donderdag 29 februari 2024 10:16 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik sneak op mn werk een schermpje naast de werklaptop
Nee, een berg verse een beetje laten slinken in olijfolie en daarboven een eitje gebrokenquote:Op donderdag 29 februari 2024 11:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Toch niet opnieuw opgewarmde spinazie he?
(Ook dat is lang niet zo schadelijk als men doet vermoeden.)
ToT!quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Toch niet opnieuw opgewarmde spinazie he?
(Ook dat is lang niet zo schadelijk als men doet vermoeden.)
quote:
en Dot!quote:
quote:
Hoe is het met de heren van het goede levenquote:
Ik zit hier met een zieke Mini.quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Hoe is het met de heren van het goede leven
A gossie, grieperig?quote:
Prima hoor, lekker relax en aan het werkquote:Op donderdag 29 februari 2024 13:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Hoe is het met de heren van het goede leven
O jee, dubbel op nog wel. Hoop dat hij snel opknaptquote:Op donderdag 29 februari 2024 13:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Veel hoesten en hij moest op school overgeven en heeft diarree.
Mooi zo,quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Prima hoor, lekker relax en aan het werk
En met u deerne?
Gangetjes genotquote:Op donderdag 29 februari 2024 13:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi zo,
Hier ook alles rustig en zijn gangetje
Ja gelukkig wel, man o man wat een strijd was dat met Ziggo.quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gangetjes genot
Zijn je internetproblemen inmiddels voorbij?
Waar zit je nu? Of nog steeds bij Ziggo?quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel, man o man wat een strijd was dat met Ziggo.
Ja nog steeds, had net een nieuw abo afgesloten voor een jaar.quote:Op donderdag 29 februari 2024 14:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Waar zit je nu? Of nog steeds bij Ziggo?
Verstandig!quote:Op donderdag 29 februari 2024 14:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja nog steeds, had net een nieuw abo afgesloten voor een jaar.
Ze hadden mij zoveel geld afgeschreven dat ik tot op de dag van vandaag nog niets heb hoeven betalen. Heb wel de automatische incasso stop gezet toen
Is het enige wat niet automatisch gaatquote:
Wat voor doms heb je nu weer gedaan/gezegdquote:Op donderdag 29 februari 2024 15:55 schreef greysbones het volgende:
waar is @:Derrabbit
ik wil hem even laten lachen
geen lachen voor jou dusquote:Op donderdag 29 februari 2024 15:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat voor doms heb je nu weer gedaan/gezegd
Dat heb je toch niet tegen Rico Verhoeven gezegd?quote:
quote:Op donderdag 29 februari 2024 15:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat heb je toch niet tegen Rico Verhoeven gezegd?![]()
Ach, tegen Rico kun je het wel zeggen. Dat is eigenlijk een gespierde knuffelbeerquote:
Lovkequote:
Hondenweerquote:Op donderdag 29 februari 2024 19:11 schreef Sally het volgende:
Bah, wat een weer
Natgeregend op de fiets.
Ja, 15+ gradenquote:Op donderdag 29 februari 2024 19:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hondenweer![]()
Maar van t weekend mooi weer
Oooh, ik hoop het!quote:Op donderdag 29 februari 2024 19:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hondenweer![]()
Maar van t weekend mooi weer
Woei!quote:Op donderdag 29 februari 2024 19:22 schreef Sally het volgende:
[..]
Oooh, ik hoop het!
En anders maar de plu mee en hopen dat er niet zo veel wind staat...
Blijft droog komende dagenquote:Op donderdag 29 februari 2024 19:22 schreef Sally het volgende:
[..]
Oooh, ik hoop het!
En anders maar de plu mee en hopen dat er niet zo veel wind staat...
Kan de motor weer eens van stalquote:Op donderdag 29 februari 2024 19:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hier 12 volgens mij, maar de zon gaat schijnen
Even afstoffen? Of valt dat wel meequote:Op donderdag 29 februari 2024 19:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kan de motor weer eens van stal
quote:Op donderdag 29 februari 2024 19:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kan de motor weer eens van stal
Valt mee, maar er gaat wel een doekje over jaquote:Op donderdag 29 februari 2024 19:49 schreef Lovely het volgende:
[..]
Even afstoffen? Of valt dat wel mee
Nee, iets andersquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |