Niet in deze kouquote:
Aloaquote:
Dan moet je keuzes maken.quote:Op woensdag 28 februari 2024 01:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik krijg meer geld als toen maar kan minder kopen.
O echt het had gevroren?quote:Op woensdag 28 februari 2024 07:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Niet in deze kouMoest zelfs ontdooien vanochtend
[..]
Aloa
Je klep ijsvrij maken?quote:Op woensdag 28 februari 2024 07:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
quote:
Zat een laagje ijs op de ruit idd.quote:Op woensdag 28 februari 2024 07:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt het had gevroren?
Het was gisteren ook koud, toen ik terug reed van de stad naar huis tegen 17.30 uur was het knap koud bbrrr
quote:
bbrrrrquote:Op woensdag 28 februari 2024 07:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
Aloa
Mogguhhquote:Op woensdag 28 februari 2024 07:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
Aloa
Sallykequote:
Beter! Ergens op de wereld is het toch al...quote:
Jij woont dan ook 23 uur in het verledenquote:
Earl Greyskequote:
Lovkequote:
Stiggiequote:Op woensdag 28 februari 2024 12:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Earl Greyske
[..]
Lovke
Ik kies jouquote:
"Snel, doe de zweepslag!"quote:
Ik ga Maily niet slaanquote:Op woensdag 28 februari 2024 18:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Snel, doe de zweepslag!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ga Maily niet slaan
Voel ik toch nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Ik wachtquote:
Inmiddels ben ik wat anders gaan doenquote:
teleurstellend dit hoorquote:Op woensdag 28 februari 2024 20:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Inmiddels ben ik wat anders gaan doen
Was je er niet even heen gesjeesd dan?quote:
was er bijnaquote:Op woensdag 28 februari 2024 20:15 schreef Sally het volgende:
[..]
Was je er niet even heen gesjeesd dan?
Oh. Verdwaald geraakt onderweg?quote:Op woensdag 28 februari 2024 20:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
was er bijna
maar nu weer terug
neuhquote:
Toch wel de goede kant op?quote:Op woensdag 28 februari 2024 20:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
neuh
hij woont nog net in NL he
al is het wel de grote rivier over
voor mij de verkeerde kantquote:Op woensdag 28 februari 2024 20:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Toch wel de goede kant op?
Nou.... de grens is toch nog wel wat verder?quote:Op woensdag 28 februari 2024 20:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
neuh
hij woont nog net in NL he
al is het wel de grote rivier over
quote:
het voelt wel als buitenlandquote:Op woensdag 28 februari 2024 20:22 schreef Sally het volgende:
[..]
Nou.... de grens is toch nog wel wat verder?
Da's waar.quote:
Zie z'n ondertitelquote:Op woensdag 28 februari 2024 20:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Is het nog wel Gelderland?
quote:Op woensdag 28 februari 2024 20:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
AI.. dat maakt het wel heel erg
Ligt eraan wat je erg vindt, en in welke gradatie.quote:Op woensdag 28 februari 2024 20:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
AI.. dat maakt het wel heel erg
Dat slootje zwem ik nog wel over, tis meer geestelijk... maar kan nog altijd "Pompoen!" roepen.quote:Op woensdag 28 februari 2024 20:33 schreef Sally het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je erg vindt, en in welke gradatie.
quote:Op woensdag 28 februari 2024 20:37 schreef maily het volgende:
[..]
Hoeiiiii, en dat voor hetzelfde geld![]()
quote:Op woensdag 28 februari 2024 20:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
was er bijna
maar nu weer terug
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |