Ik wachtquote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik DM je wel de linkjes naar alle video materiaal dat we over de jaren hebben verzameld van je
quote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik DM je wel de linkjes naar alle video materiaal dat we over de jaren hebben verzameld van je
Toen had ik een leuk baantje bij een gameshop past ook wel bij de leeftijd van toen zuinig zijn was ook niet zo nodig.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Betere baan zoeken? Cursus of opleiding doen met betere kansen op de arbeidsmarkt? Verstandigere keuzes omtrent geld maken?
Zijn genoeg opties om nog leuk te leven tegenwoordig.
quote:Op dinsdag 27 februari 2024 16:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Welkom in ONZ SC
Gezellig chatten over van alles en nog wat, en vandaag over:
[ afbeelding ]
Tsja tijden veranderen. Waar je toen nog een goedkoop leventje had word alles duurder als je ouder word en het nog steeds leuk wil hebben. Facts of lifequote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Toen had ik een leuk baantje bij een gameshop past ook wel bij de leeftijd van toen zuinig zijn was ook niet zo nodig.
Terwijl ik nú feitelijk meer geld maandelijks te besteden heb als toen prijzen stegen alleen nog harder.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tsja tijden veranderen. Waar je toen nog een goedkoop leventje had word alles duurder als je ouder word en het nog steeds leuk wil hebben. Facts of life
Oeh ja, bij jou ook al het geval?quote:Op dinsdag 27 februari 2024 23:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Terwijl ik nú feitelijk meer geld maandelijks te besteden heb als toen prijzen stegen alleen nog harder.
Ligt dit aan mij of missen wat wat koppelwoorden en leestekens in deze zin van Dr.Mikeyquote:Op dinsdag 27 februari 2024 23:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Terwijl ik nú feitelijk meer geld maandelijks te besteden heb als toen prijzen stegen alleen nog harder.
alleen een puntquote:Op dinsdag 27 februari 2024 23:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ligt dit aan mij of missen wat wat koppelwoorden en leestekens in deze zin van Dr.Mikey
Dan zou het laatste gedeelte van de zin of de tweede zin logischer zijn als er tussen alleen en nog een nu stondquote:Op dinsdag 27 februari 2024 23:51 schreef Sally het volgende:
[..]
alleen een puntof een komma. of puntkomma
Terwijl ik nú feitelijk meer geld maandelijks te besteden heb als dan toen.quote:Op woensdag 28 februari 2024 00:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan zou het laatste gedeelte van de zin of de tweede zin logischer zijn als er tussen alleen en nog een nu stond
We zullen het hem maar vergeven, het is ook al laatquote:Op woensdag 28 februari 2024 00:09 schreef Sally het volgende:
[..]
Terwijl ik nú feitelijk meer geld maandelijks te besteden heb als dan toen.
Prijzen stegen alleen nog harder. <<< dat had ook "Prijzen stijgen [nu]" kunnen zijn, maar vooruit.
Een beetje krommig zoals kree schrijft![]()
Is altijd zo.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 23:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ligt dit aan mij of missen wat wat koppelwoorden en leestekens in deze zin van Dr.Mikey
Misschien moet je hier morgenvroeg even op terug komen.quote:
Bedoel je dat je altijd meer te besteden hebt maar ook altijd minder kunt kopen?quote:
Ik krijg meer geld als toen maar kan minder kopen.quote:Op woensdag 28 februari 2024 00:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bedoel je dat je altijd meer te besteden hebt maar ook altijd minder kunt kopen?
Dotjequote:
quote:
Zeker. Zit weer in Rotterdamquote:Op woensdag 28 februari 2024 07:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je was er weer vroeg bij vanmorgen.
O alweer een reisje achter de rug.quote:Op woensdag 28 februari 2024 07:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zeker. Zit weer in Rotterdam
Jazeker. Maar ging primaquote:Op woensdag 28 februari 2024 07:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O alweer een reisje achter de rug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |