Ken ik niet. En de muziek trekt me niet, als ik googol eens zo zie en hoorquote:Op dinsdag 27 februari 2024 16:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Vroem vroem is van famke louise..
Zal jou eens...!quote:Op dinsdag 27 februari 2024 16:56 schreef Sally het volgende:
[..]
F*ck you!!!
Sorry, @:DerRabbit... he did it again...![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2024 16:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Welkom in ONZ SC
Gezellig chatten over van alles en nog wat, en vandaag over:
[ link | afbeelding ]
En ja, nog steeds in afwachting....
Maak eens wat leuks van die OP danSPOILER: ... van de F1 :POm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ipv dat religeuze (aanklikbare) plaatjeen die Suspense is killing - want de F1 is er inmiddels!
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Die is allang wegquote:Op dinsdag 27 februari 2024 16:57 schreef Sally het volgende:
[..]
Maak eens wat leuks van die OP dan![]()
Ipv dat religeuze (aanklikbare) plaatjeen die Suspense is killing - want de F1 is er inmiddels!
quote:Op dinsdag 27 februari 2024 16:56 schreef Sally het volgende:
[..]
F*ck you!!!
Sorry, @:DerRabbit ... he did it again...![]()
Zo, een lief plaatje in de OPquote:Op dinsdag 27 februari 2024 17:02 schreef maily het volgende:
[..]
Ja ja ja
Doe es een leuk plaatje in de OP
@DerRabbit met zijn haremquote:Op dinsdag 27 februari 2024 17:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zo, een lief plaatje in de OP
Pasen komt eraanquote:
Ssssjjjjtttt... tere zieltjes hierquote:Op dinsdag 27 februari 2024 17:13 schreef maily het volgende:
[..]
Zie je ze al in de pan liggen?En dan lekker eten voor de tv
quote:Op dinsdag 27 februari 2024 17:25 schreef maily het volgende:
[..]
Oke oke oke
A A N T A A A A A A F E L!!!
Pics van de TGTGquote:Op dinsdag 27 februari 2024 17:34 schreef Sally het volgende:
* Sally gaat richting hause, met een kleine omweg hier in de stad een TGTG afhalen!
Hoe is het?quote:
Idemquote:
Nou mooi toch als ze dat over je zeggenquote:Op dinsdag 27 februari 2024 18:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Idem
Opdrachtevaluaties gehad, ze zijn allemaal vol lof over me. Moet soms wennen daar aan
Ja dat welquote:Op dinsdag 27 februari 2024 18:37 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou mooi toch als ze dat over je zeggen
quote:Op dinsdag 27 februari 2024 18:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Idem
Opdrachtevaluaties gehad, ze zijn allemaal vol lof over me. Moet soms wennen daar aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 februari 2024 18:42 schreef maily het volgende:
[..]![]()
Ik ookZullen we elkaar complimentjes geven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Gewoon in je zak stekenquote:Op dinsdag 27 februari 2024 18:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja dat wel
Ik moet soms nog wennen aan het krijgen van complimenten
Ja dat dus, en dat moet ik soms nog lerenquote:
Ja is goedquote:Op dinsdag 27 februari 2024 18:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zullen we elkaar complimentjes geven?
Mailyke is liefquote:
quote:Op dinsdag 27 februari 2024 18:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Idem
Inb4...quote:Op dinsdag 27 februari 2024 18:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja dat dus, en dat moet ik soms nog leren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:26 schreef Sally het volgende:
[..]
Je mag de complimentjes ontvangen hoor!![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:28 schreef Sally het volgende:
[..]
Inb4...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
De wraps zijn all doorgepasst!quote:
Ow komop... dit had er 1 van jou kunnen zijnquote:
quote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:57 schreef Sally het volgende:
[..]
Ow komop... dit had er 1 van jou kunnen zijn![]()
![]()
![]()
dan?
Dit bedoel je puur figuurlijk toch?quote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:57 schreef Sally het volgende:
[..]
Ow komop... dit had er 1 van jou kunnen zijn![]()
![]()
![]()
dan?
Dat hij die complimenten in de zak kon steken?quote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dit bedoel je puur figuurlijk toch?
quote:
Gewoon overheen gelezenquote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:15 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat hij die complimenten in de zak kon steken?![]()
Daar kwam in 1e instantie Lovely mee aanzetten![]()
![]()
Ik vind het erg vervelend dat ze vanaf 1 april sigaretten en tabak onbetaalbaar duur gaan maken zogenaamd om armen te compenseren maar die raken ze juist het hardst met die verhogingen.quote:
Gewoon stoppen, veel beter voor je gezondheid.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik vind het erg vervelend dat ze vanaf 1 april sigaretten en tabak onbetaalbaar duur gaan maken zogenaamd om armen te compenseren maar die raken ze juist het hardst met die verhogingen.
Vanwaar dan je 'slijm slijm' ? Want die vat ik niet.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik vind het erg vervelend dat ze vanaf 1 april sigaretten en tabak onbetaalbaar duur gaan maken zogenaamd om armen te compenseren maar die raken ze juist het hardst met die verhogingen.
Nou en of .... kunnen ze geen tattoos meer laten zetten .....quote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |