Ik ookquote:Op dinsdag 27 februari 2024 10:31 schreef Sally het volgende:
Moggel.
Rennen vóór werk...
Verslapen, door de wekker heen - lol.
Nu tanden aan het poetsen.
Vast tot ziens straks, op mn werk(laptop).
Mailykequote:
Werk.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 10:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Om te gaan werken of voor 'iets anders'
Was meer een referentie naar 4/20quote:
Earl Greyskequote:
quote:Op dinsdag 27 februari 2024 10:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Om te gaan werken of voor 'iets anders'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Je bent zellufquote:
Slechte isolatie of wat?quote:Op dinsdag 27 februari 2024 12:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Als je voor een nieuwe woning kijkt en je ziet staan dat je van te voren 210 euro per maand moet aftikken voor stookkosten (exclusief warm water) dan denk je ook
Energielabel D geloof ik, maar wel net nieuwe kozijnen en ramen. En op het zuiden gelegen. Ben er ooit wezen kijken en het lijkt mij eerder te warm dan te koud daar.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 12:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Slechte isolatie of wat?
Particulier?quote:Op dinsdag 27 februari 2024 12:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Als je voor een nieuwe woning kijkt en je ziet staan dat je van te voren 210 euro per maand moet aftikken voor stookkosten (exclusief warm water) dan denk je ook
Kan ook zo zijn dat het echt veel te heet is binnen tijdens de zomer en veel te koud tijdens de winter. Maar D is an sich redelijk. Heb zelf Fquote:Op dinsdag 27 februari 2024 12:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Energielabel D geloof ik, maar wel net nieuwe kozijnen en ramen. En op het zuiden gelegen. Ben er ooit wezen kijken en het lijkt mij eerder te warm dan te koud daar.
Woningbouw met gemeenschappelijk verwarming, maar ik schrik gewoon van die 200 euro omdat ik het absurd veel vindt.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 12:59 schreef Sally het volgende:
[..]
Particulier?
(kan nog erger,.. 3 maanden vooraf kamerhuur dokken (met een max van 1.000 gulden mocht dat in die tijd... - sta je dan als student... )
A zelfs lees ik.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 13:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kan ook zo zijn dat het echt veel te heet is binnen tijdens de zomer en veel te koud tijdens de winter. Maar D is an sich redelijk. Heb zelf F
Volgende TT: Formula Forza Ferrariquote:Op dinsdag 27 februari 2024 12:46 schreef Sally het volgende:
Volgende topic kan die Suspense is Killing... er wel uit!
Formuleeee Eéééénn!![]()
Back again![]()
Als jij de LaPo pakt, en Stiggy niet de kans grijpt (maar daarvoor heeftie de laatste tijd te vaak voor op de kop gehad, dus he'd better not!!!quote:Op dinsdag 27 februari 2024 13:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Volgende TT: Formula Forza Ferrari![]()
![]()
![]()
![]()
Testdagen worden sowieso steeds vreemder nu ze ieder jaar minder dagen krijgen. Dan gaan de programma's steeds verder uit elkaar lopen.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 13:27 schreef Sally het volgende:
[..]
Als jij de LaPo pakt, en Stiggy niet de kans grijpt (maar daarvoor heeftie de laatste tijd te vaak voor op de kop gehad, dus he'd better not!!!@:TheStigsDutchCousin ) - dan mag jij dat!
Fellali ziet er op zich niet gek uit dit seizoen, tenzij RBR heeft lopen sandbaggen (want echte pushlaps waren er niet op de testdagen).
Is toch al een paar (iig 2) jaar dat ze 3 dagen mogen testen? En niet meer midseason?quote:Op dinsdag 27 februari 2024 13:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Testdagen worden sowieso steeds vreemder nu ze ieder jaar minder dagen krijgen. Dan gaan de programma's steeds verder uit elkaar lopen.
Ja, die drie dagen doen ze al paar jaar. Ik doelde er meer op dat ze vanaf mid jaren 2000 al bezig zijn met het in te perken van een apart test team naar steeds minder beperkte testdagen.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 13:52 schreef Sally het volgende:
[..]
Is toch al een paar (iig 2) jaar dat ze 3 dagen mogen testen? En niet meer midseason?
Lekker puhquote:Op dinsdag 27 februari 2024 13:27 schreef Sally het volgende:
[..]
Als jij de LaPo pakt, en Stiggy niet de kans grijpt (maar daarvoor heeftie de laatste tijd te vaak voor op de kop gehad, dus he'd better not!!!@:TheStigsDutchCousin ) - dan mag jij dat!
Fellali ziet er op zich niet gek uit dit seizoen, tenzij RBR heeft lopen sandbaggen (want echte pushlaps waren er niet op de testdagen).
Begint dat nu alweer?quote:Op dinsdag 27 februari 2024 16:14 schreef greysbones het volgende:
Issie al vol ?
Dan maken we er een super Max TT van
Voor dit weekend
Good luck
Uhuh!quote:
Lovkequote:
Verdwaald?quote:
Verkeerde topic johquote:
Nou ja zegquote:Op dinsdag 27 februari 2024 16:53 schreef Sally het volgende:
[..]
Verkeerde topic joh![]()
Zitten ze hier toch niet op te wachten![]()
Met je Friese 'Famke'quote:
Vroem vroem is van famke louise..quote:
Famke Janssen?quote:
Zitten wel een boel F1-fans, dat klopt dan weer welquote:
Oh die.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 16:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Vroem vroem is van famke louise..
Ja!quote:Op dinsdag 27 februari 2024 16:54 schreef Sally het volgende:
[..]
Zitten wel een boel F1-fans, dat klopt dan weer wel![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |