Oh heus welquote:
quote:Op woensdag 28 februari 2024 22:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Iedereen heeft recht op zijn/haar portie vet!
DAN NIETquote:
Jaaaa!quote:
YES!quote:Op woensdag 28 februari 2024 22:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heb je die race Drone beelden gezien met Max? Echt vet!
jaaa!!quote:Op woensdag 28 februari 2024 22:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heb je die race Drone beelden gezien met Max? Echt vet!
je mag Natte niet zo plagenquote:Op woensdag 28 februari 2024 22:36 schreef Sally het volgende:
[..]
Jaaaa!![]()
Wat een gezever vandaag allemaal he...?
Zowel in het live-topic als in Algemeen
Ja! Helemaal gaaf... en die spray, je ziet ook gewoon de aerodynamica live.... het snelheidsgevoel... Gewoon Gaaf!quote:Op woensdag 28 februari 2024 22:36 schreef Sally het volgende:
[..]
YES!![]()
Supergaaf![]()
![]()
En Nederlands team ook hè![]()
![]()
alleen al hoe die drone eruit zietquote:Op woensdag 28 februari 2024 22:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja! Helemaal gaaf... en die spray, je ziet ook gewoon de aerodynamica live.... het snelheidsgevoel... Gewoon Gaaf!
Nou, ik had vanmorgen een TR gezet hoor. En gezegd dat ik de opmerkingen van Katje wel zat was, en erbij gezet (Hoi! ik weet dat je dit kan meelezen. Maar dan is het wel zo netjes niet deze TR zelf af te handelen, hè? Wel zo integer!")quote:
Het had dus nóg harder gekund, want natte baanquote:Op woensdag 28 februari 2024 22:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja! Helemaal gaaf... en die spray, je ziet ook gewoon de aerodynamica live.... het snelheidsgevoel... Gewoon Gaaf!
quote:
quote:Op woensdag 28 februari 2024 22:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
alleen al hoe die drone eruit ziet
zo anders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keyboard Knight
quote:Op woensdag 28 februari 2024 22:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
eensEen losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
Heb je een spit?quote:
Het enthousiasme over die beelden is erg groot, en de roep om die beelden in de wedstrijd. Het kan nog weleens snel komenquote:
of te laag in een stream van een autoquote:Op woensdag 28 februari 2024 22:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het enthousiasme over die beelden is erg groot, en de roep om die beelden in de wedstrijd. Het kan nog weleens snel komen
Enige nadeel wat ik zie is veiligheid, als zoiets tegen een persoon botst, door storing ofzo.. is het einde verhaal.
Eensch.quote:Op woensdag 28 februari 2024 22:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
of te laag in een stream van een auto
ik denk dat de risico's te groot zijn nog
laat max maar cruisenquote:Op woensdag 28 februari 2024 22:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik hoop op wat goeie competitie dit seizoen.. Max mag best wat meer gaan zweten.
- Lando
- Alonso
- Charles
- En ja... laat Lewis ook maar ff bijten
Dat doet een seizoen goed!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |