Heerlijkquote:Op woensdag 28 februari 2024 21:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Content, dank.
Klik en kijk wat rond hier en op y-tube. Relaxed wel
quote:Op woensdag 28 februari 2024 21:39 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Heerlijk![]()
Ben beetje aan het gamen met een vriend
Dat zijn mooie connecties om te koesterenquote:Op woensdag 28 februari 2024 21:39 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Heerlijk![]()
Ben beetje aan het gamen met een vriend
Ik ook, maar af en toe, for old time's sakequote:Op woensdag 28 februari 2024 21:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat zijn mooie connecties om te koesteren
Zelf snuif ik graag info.. docu's, youtube, nieuws... en op monitor 2 een beetje Fokken on the side
En meerquote:
Game eigenlijk nooit... toen ik nog een race stuurtje had wel... en wie weet koop ik er nog wel eentje, het blijft vet.quote:Op woensdag 28 februari 2024 21:42 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik ook, maar af en toe, for old time's sake
quote:Op woensdag 28 februari 2024 21:35 schreef Speklap3000 het volgende:
Zo.
Ik heb nu meer tijd om hier te zijn vrienden
snif snifquote:Op woensdag 28 februari 2024 21:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat zijn mooie connecties om te koesteren
Zelf snuif ik graag info.. docu's, youtube, nieuws... en op monitor 2 een beetje Fokken on the side
* greysbones geeft GOA een glaasje rum colaquote:
Zou je de cola kunnen switchen voor koffie, aub?quote:Op woensdag 28 februari 2024 21:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones geeft GOA een glaasje rum cola
quote:Op woensdag 28 februari 2024 22:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zou je de cola kunnen switchen voor koffie, aub?
< GoA legt voeten op bureau, pakt mok, leunt voldaan achterover en geeft je een dankbare vettequote:Op woensdag 28 februari 2024 22:02 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
ondankbaar kreng
* greysbones doet koffie in met een flinke scheut rum
wauuuuwwww eenquote:Op woensdag 28 februari 2024 22:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< GoA legt voeten op bureau, pakt mok, leunt voldaan achterover en geeft je een dankbare vette
nopequote:Op woensdag 28 februari 2024 22:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Barbare bones!![]()
Iedereen heeft recht op zijn/haar portie vet!
Nietes!quote:
(bij mn uitleg over mijn KHA-eetwijzequote:"En vooral... omdenken.
Nee, Vet is niet slecht. Ook al is dat ons jarenlang voorgehouden...
Het is de combinatie van (veel) Vetten en koolhydraten die maakt dat de overtollige energie in de vetcellen wordt opgeslagen.
Dus kijk niet op als ik vraag om extra mayonaise en olijfolie bij mijn maaltijdsalade
("Ja maar, ja maar; jij bent toch op diéét?!" - vroeg iemand op mn werk(nee, niet veel zin om het principe van LCHF uit te moeten leggen, maar goed
) "
Zelfs cholesterol is niet slecht; je lever maakt 80% aan van wat er in je bloed zit. Krijg je meer binnen via je voeding, dan maakt je lever minder aan.quote:Op woensdag 28 februari 2024 22:18 schreef Sally het volgende:
[..]
Nietes!vanmmiddag nog gezegd:
[..]
(bij mn uitleg over mijn KHA-eetwijze)
< Zag deze wending ff niet aankomenquote:Op woensdag 28 februari 2024 22:18 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
verdient hij niet vandaagquote:Op woensdag 28 februari 2024 22:18 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
HALLELUJAHHHHH!!!quote:Op woensdag 28 februari 2024 22:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Zelfs cholesterol is niet slecht; je lever maakt 80% aan van wat er in je bloed zit. Krijg je meer binnen via je voeding, dan maakt je lever minder aan.
Ik eet gewoon gebakken eieren. En het is niet het cholesterol daaaruit die te heet gebakken dingen.quote:Geoxideerd cholesterol (zoals van veel te snel veel te heet gebakken eieren) is wel weer schadelijk voor je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |