Met de motor op pad?quote:Op woensdag 28 februari 2024 07:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jazeker. Maar ging prima
Gewoon overal tussendoor duwen
Niet in deze kouquote:
Aloaquote:
Dan moet je keuzes maken.quote:Op woensdag 28 februari 2024 01:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik krijg meer geld als toen maar kan minder kopen.
O echt het had gevroren?quote:Op woensdag 28 februari 2024 07:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Niet in deze kouMoest zelfs ontdooien vanochtend
[..]
Aloa
Je klep ijsvrij maken?quote:Op woensdag 28 februari 2024 07:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
quote:
Zat een laagje ijs op de ruit idd.quote:Op woensdag 28 februari 2024 07:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt het had gevroren?
Het was gisteren ook koud, toen ik terug reed van de stad naar huis tegen 17.30 uur was het knap koud bbrrr
quote:
bbrrrrquote:Op woensdag 28 februari 2024 07:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
Aloa
Mogguhhquote:Op woensdag 28 februari 2024 07:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
Aloa
Sallykequote:
Beter! Ergens op de wereld is het toch al...quote:
Jij woont dan ook 23 uur in het verledenquote:
Earl Greyskequote:
Lovkequote:
Stiggiequote:Op woensdag 28 februari 2024 12:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Earl Greyske
[..]
Lovke
Ik kies jouquote:
"Snel, doe de zweepslag!"quote:
Ik ga Maily niet slaanquote:Op woensdag 28 februari 2024 18:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Snel, doe de zweepslag!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ga Maily niet slaan
Voel ik toch nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Ik wachtquote:
Inmiddels ben ik wat anders gaan doenquote:
teleurstellend dit hoorquote:Op woensdag 28 februari 2024 20:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Inmiddels ben ik wat anders gaan doen
Was je er niet even heen gesjeesd dan?quote:
was er bijnaquote:Op woensdag 28 februari 2024 20:15 schreef Sally het volgende:
[..]
Was je er niet even heen gesjeesd dan?
Oh. Verdwaald geraakt onderweg?quote:Op woensdag 28 februari 2024 20:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
was er bijna
maar nu weer terug
neuhquote:
Toch wel de goede kant op?quote:Op woensdag 28 februari 2024 20:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
neuh
hij woont nog net in NL he
al is het wel de grote rivier over
voor mij de verkeerde kantquote:Op woensdag 28 februari 2024 20:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Toch wel de goede kant op?
Nou.... de grens is toch nog wel wat verder?quote:Op woensdag 28 februari 2024 20:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
neuh
hij woont nog net in NL he
al is het wel de grote rivier over
quote:
het voelt wel als buitenlandquote:Op woensdag 28 februari 2024 20:22 schreef Sally het volgende:
[..]
Nou.... de grens is toch nog wel wat verder?
Da's waar.quote:
Zie z'n ondertitelquote:Op woensdag 28 februari 2024 20:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Is het nog wel Gelderland?
quote:Op woensdag 28 februari 2024 20:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
AI.. dat maakt het wel heel erg
Ligt eraan wat je erg vindt, en in welke gradatie.quote:Op woensdag 28 februari 2024 20:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
AI.. dat maakt het wel heel erg
Dat slootje zwem ik nog wel over, tis meer geestelijk... maar kan nog altijd "Pompoen!" roepen.quote:Op woensdag 28 februari 2024 20:33 schreef Sally het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je erg vindt, en in welke gradatie.
quote:Op woensdag 28 februari 2024 20:37 schreef maily het volgende:
[..]
Hoeiiiii, en dat voor hetzelfde geld![]()
quote:Op woensdag 28 februari 2024 20:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
was er bijna
maar nu weer terug
quote:
you go girlquote:Op woensdag 28 februari 2024 20:52 schreef maily het volgende:
[..]
Ja en nu?
Hoe ga je dat goedmaken?
Nou?
Zeg, zij moet maar hierheen komenquote:Op woensdag 28 februari 2024 20:52 schreef maily het volgende:
[..]
Ja en nu?
Hoe ga je dat goedmaken?
Nou?
ja was wat anders gaan doenquote:Op woensdag 28 februari 2024 20:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zeg, zij moet maar hierheen komen
Ik zit hier te wachten!
Met lekkers.
Omdat jij niet opschoot, luilakquote:
ik mocht maar 100quote:Op woensdag 28 februari 2024 20:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Omdat jij niet opschoot, luilak
Jij bent een vrouw, daar letten ze niet opquote:
quote:Op woensdag 28 februari 2024 21:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij bent een vrouw, daar letten ze niet op
Gewoon even voorover hangen en je mag weer door toch?quote:Op woensdag 28 februari 2024 21:01 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
dacht je echt dat het zo werkt
![]()
probeer jij dat ook wel eens bij een vrouwelijke agent?quote:Op woensdag 28 februari 2024 21:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gewoon even voorover hangen en je mag weer door toch?
quote:Op woensdag 28 februari 2024 21:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
probeer jij dat ook wel eens bij een vrouwelijke agent?
We wishquote:Op woensdag 28 februari 2024 21:01 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
dacht je echt dat het zo werkt
![]()
helft van de mannelijke agenten is homoquote:
quote:Op woensdag 28 februari 2024 21:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
probeer jij dat ook wel eens bij een vrouwelijke agent?
uhuquote:Op woensdag 28 februari 2024 21:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Geen idee, ze hebben me nog niet bij kunnen houden
Als inquote:Op woensdag 28 februari 2024 20:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zeg, zij moet maar hierheen komen
Ik zit hier te wachten!
Met lekkers.
?quote:come to the dark side, we have candy
Uitgebakken?quote:Op woensdag 28 februari 2024 21:35 schreef Speklap3000 het volgende:
Zo.
Ik heb nu meer tijd om hier te zijn vrienden
Zoietsquote:
Content, dank.quote:Op woensdag 28 februari 2024 21:36 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Zoiets![]()
Hoe is het met u deze fijne avond?
Heerlijkquote:Op woensdag 28 februari 2024 21:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Content, dank.
Klik en kijk wat rond hier en op y-tube. Relaxed wel
quote:Op woensdag 28 februari 2024 21:39 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Heerlijk![]()
Ben beetje aan het gamen met een vriend
Dat zijn mooie connecties om te koesterenquote:Op woensdag 28 februari 2024 21:39 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Heerlijk![]()
Ben beetje aan het gamen met een vriend
Ik ook, maar af en toe, for old time's sakequote:Op woensdag 28 februari 2024 21:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat zijn mooie connecties om te koesteren
Zelf snuif ik graag info.. docu's, youtube, nieuws... en op monitor 2 een beetje Fokken on the side
En meerquote:
Game eigenlijk nooit... toen ik nog een race stuurtje had wel... en wie weet koop ik er nog wel eentje, het blijft vet.quote:Op woensdag 28 februari 2024 21:42 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik ook, maar af en toe, for old time's sake
quote:Op woensdag 28 februari 2024 21:35 schreef Speklap3000 het volgende:
Zo.
Ik heb nu meer tijd om hier te zijn vrienden
snif snifquote:Op woensdag 28 februari 2024 21:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat zijn mooie connecties om te koesteren
Zelf snuif ik graag info.. docu's, youtube, nieuws... en op monitor 2 een beetje Fokken on the side
* greysbones geeft GOA een glaasje rum colaquote:
Zou je de cola kunnen switchen voor koffie, aub?quote:Op woensdag 28 februari 2024 21:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones geeft GOA een glaasje rum cola
quote:Op woensdag 28 februari 2024 22:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zou je de cola kunnen switchen voor koffie, aub?
< GoA legt voeten op bureau, pakt mok, leunt voldaan achterover en geeft je een dankbare vettequote:Op woensdag 28 februari 2024 22:02 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
ondankbaar kreng
* greysbones doet koffie in met een flinke scheut rum
wauuuuwwww eenquote:Op woensdag 28 februari 2024 22:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< GoA legt voeten op bureau, pakt mok, leunt voldaan achterover en geeft je een dankbare vette
nopequote:Op woensdag 28 februari 2024 22:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Barbare bones!![]()
Iedereen heeft recht op zijn/haar portie vet!
Nietes!quote:
(bij mn uitleg over mijn KHA-eetwijzequote:"En vooral... omdenken.
Nee, Vet is niet slecht. Ook al is dat ons jarenlang voorgehouden...
Het is de combinatie van (veel) Vetten en koolhydraten die maakt dat de overtollige energie in de vetcellen wordt opgeslagen.
Dus kijk niet op als ik vraag om extra mayonaise en olijfolie bij mijn maaltijdsalade
("Ja maar, ja maar; jij bent toch op diéét?!" - vroeg iemand op mn werk(nee, niet veel zin om het principe van LCHF uit te moeten leggen, maar goed
) "
Zelfs cholesterol is niet slecht; je lever maakt 80% aan van wat er in je bloed zit. Krijg je meer binnen via je voeding, dan maakt je lever minder aan.quote:Op woensdag 28 februari 2024 22:18 schreef Sally het volgende:
[..]
Nietes!vanmmiddag nog gezegd:
[..]
(bij mn uitleg over mijn KHA-eetwijze)
< Zag deze wending ff niet aankomenquote:Op woensdag 28 februari 2024 22:18 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
verdient hij niet vandaagquote:Op woensdag 28 februari 2024 22:18 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
HALLELUJAHHHHH!!!quote:Op woensdag 28 februari 2024 22:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Zelfs cholesterol is niet slecht; je lever maakt 80% aan van wat er in je bloed zit. Krijg je meer binnen via je voeding, dan maakt je lever minder aan.
Ik eet gewoon gebakken eieren. En het is niet het cholesterol daaaruit die te heet gebakken dingen.quote:Geoxideerd cholesterol (zoals van veel te snel veel te heet gebakken eieren) is wel weer schadelijk voor je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |