SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja er dan wel helemaal omheen graagquote:Op zondag 25 februari 2024 00:58 schreef Snoozey het volgende:
zelfs met handdoek om haar hoofd is ze mooi
????quote:Op zondag 25 februari 2024 00:58 schreef Snoozey het volgende:
zelfs met handdoek om haar hoofd is ze mooi
Saaie boel daar anders!quote:Op zondag 25 februari 2024 01:00 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Extreem hysterisch mens die Karen pfff
Mannen zijn te goedquote:Op zondag 25 februari 2024 01:01 schreef Kissingbird het volgende:
neeeeej
Asheley tegen glenn: wil je voor mij een bh halen en een string![]()
![]()
uit mijn kast![]()
Alles voor aandacht, slaat nergens op, ze had haar badjas.quote:Op zondag 25 februari 2024 01:03 schreef Pearlbitch het volgende:
Queen Ashley vraagt haar personeel even om haar een beha en een string te brengen.
Ze brengt samen met nog enkele gewoon vrolijkheid en gekkigheid daar, ik vind het heerlijkquote:Op zondag 25 februari 2024 01:05 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
[..]
Dus iemand die daar standaard loopt te gillen heft saaiheid op volgens jou?
Als ze hun plaats kennen wel.quote:
Ja? Ik totaal niet. Dynamiek in het huis versus social media snap ik totaal niet dit seizoen.quote:Op zondag 25 februari 2024 01:07 schreef Schakeltopia het volgende:
kan er op zo'n avondje wel van genieten
haha handig is het nietquote:Op zondag 25 februari 2024 01:09 schreef B00STER het volgende:
[..]
Krijg er bij voorbaat al de kriebels van haha.
quote:Op zondag 25 februari 2024 00:56 schreef Hoempah het volgende:
[ afbeelding ]SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja opname loopt ...quote:Op zondag 25 februari 2024 01:10 schreef Kissingbird het volgende:
s1 op jimmie en dilano
tactiekpraat
ah de mastermind aan het woordquote:Op zondag 25 februari 2024 01:10 schreef Kissingbird het volgende:
s1 op jimmie en dilano
tactiekpraat
Ik hou het wel bij de ouderwetse spuitbus!quote:Op zondag 25 februari 2024 01:10 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
haha handig is het niet
ooit geprobeerd
quote:Op zondag 25 februari 2024 01:11 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik hou het wel bij de ouderwetse spuitbus!
wet t shirt contest net in de hottub, vorige topic staan wel foto's!quote:Op zondag 25 februari 2024 01:13 schreef mario390 het volgende:
ze hebben nur 2 drinks?
en flippen total?
ja gezienquote:Op zondag 25 februari 2024 01:13 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
wet t shirt contest net in de hottub, vorige topic staan wel foto's!
Nu voor vanavond maakt het niet uit denk ik.quote:Op zondag 25 februari 2024 01:13 schreef kiki2024 het volgende:
even een vraagje: nu ze allemaal single zijn naast wie gaan/moeten ze dan slapen ??
Ze glippen tot nu toe overal doorheen. Dus ze doen het best goed.quote:Op zondag 25 februari 2024 01:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Weet het niet, maar dat duo Jimmy en Dilano gaat het niet worden, valse spelers ....![]()
Hij heeft afgelopen twee weken alle memo's gemist over Glenn en sabeau denk ikquote:Op zondag 25 februari 2024 01:16 schreef Kodiak100 het volgende:
Dilano
Wat heeft Glenn met Sabeau in eens
quote:Op zondag 25 februari 2024 01:18 schreef Snoozey het volgende:
ik snap het niet
wat hebben we verkeerd gedaan
(sorry voor het spoileren van over een week)
Dilano misschien wel, Jimmy denk ik nietquote:Op zondag 25 februari 2024 01:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Als Jimmy of Dilnano op de bank komen gaan ze naar huis, kan niet wachten ...![]()
Jimmy hoeft voor mij echt nog nie weg, maar hij is niet slim bezig zoquote:Op zondag 25 februari 2024 01:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Als Jimmy of Dilano op de bank komen gaan ze naar huis, kan niet wachten ...![]()
van mij wel, waarom moet hij perse blijven en keer op keer sympathie omdat hij geen hetero is.quote:Op zondag 25 februari 2024 01:19 schreef Xilia het volgende:
[..]
Jimmy hoeft voor mij echt nog nie weg, maar hij is niet slim bezig zo
Nee niet om die reden maar veel mensen vinden hem leuk.quote:Op zondag 25 februari 2024 01:20 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
van mij wel, waarom moet hij perse blijven en keer op keer sympathie omdat hij geen hetero is.
Waar wil ze gaan liggen in de blauwe kamer....er is toch plaats voor maar 1tje......of moet Tyron Rohani of Randy nu al oprotten.quote:
Wat heeft dat er nu weer mee te maken?quote:Op zondag 25 februari 2024 01:20 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
van mij wel, waarom moet hij perse blijven en keer op keer sympathie omdat hij geen hetero is.
Weten ze al van 13 april dan? Vorige 2 jaren was 12 weken (nu 13) dus misschien gaan ze daar van uit?quote:Op zondag 25 februari 2024 01:23 schreef Kodiak100 het volgende:
volgens mij kunnen ze niet goed rekenen tot 13 april is nog 7 zaterdagen
quote:Op zondag 25 februari 2024 01:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
Waar wil ze gaan liggen in de blauwe kamer....er is toch plaats voor maar 1tje......of moet Tyron Rohani of Randy nu al oprotten.
Nee weten ze nietquote:Op zondag 25 februari 2024 01:25 schreef Willewa het volgende:
[..]
Weten ze al van 13 april dan? Vorige 2 jaren was 12 weken, nu 13, dus misschien gaan ze daar van uit?
quote:Op zondag 25 februari 2024 01:25 schreef Willewa het volgende:
[..]
Weten ze al van 13 april dan? Vorige 2 jaren was 12 weken (nu 13) dus misschien gaan ze daar van uit?
Ik ookquote:Op zondag 25 februari 2024 01:24 schreef Kodiak100 het volgende:
Jimmy denkt dat Ro eerste kandidaat is
Maar andere jaren stopte het ook eerder ineens. Zogenaamd om de programmering.quote:Op zondag 25 februari 2024 01:25 schreef Willewa het volgende:
[..]
Weten ze al van 13 april dan? Vorige 2 jaren was 12 weken (nu 13) dus misschien gaan ze daar van uit?
Dacht dat Tyrone, Randy, Sabeau, Ronahi en Dilano een front moesten vormen om de anderen weg te spelen...quote:Op zondag 25 februari 2024 01:26 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jimmy moet Dilano heel snel dumpen om te overleven ....
Groep van Tyron gaat hem namelijk heel snel lozen ...
Staat nu wel vast in de programmagids dacht ik.quote:Op zondag 25 februari 2024 01:29 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Maar andere jaren stopte het ook eerder ineens. Zogenaamd om de programmering.
Je vergeet Tom.quote:Op zondag 25 februari 2024 01:31 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Dacht dat Tyrone, Randy, Sabeau, Ronahi en Dilano een front moesten vormen om de anderen weg te spelen...
Denk dat Danny, Glenn, Ashley, Karen zullen samenspannen tegen de rest.
Alice en Jimmy zijn Zwitserland.
RTL heeft het ook in een officieel persbericht bevestigdquote:Op zondag 25 februari 2024 01:32 schreef Willewa het volgende:
[..]
Staat nu wel vast in de programmagids dacht ik.
Ik hoop dat ze om 5 uur ofzo een bootcamp krijgen van een dril commandantquote:Op zondag 25 februari 2024 01:36 schreef zodeju het volgende:
Wat een geschreeuw op de achtergrond.....lijken wel kinderen . het is niet eens gillen het is krijsen
quote:Op zondag 25 februari 2024 01:36 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
RTL heeft het ook in een officieel persbericht bevestigd
Heb de link niet 123 paraat maar google brengt je er wel
Gos wat gezellig......wat ontzettend leuk.....dit zegt toch wel genoeg....wie in godsnaam gaat zo tekeer op een ander zijn bed.....maar datkan niet wat je zegt want die slapen op een hoog bed...het kan het bed zijn van Glenn en Dannyquote:
Nu moet ik aan kabouter Spillebeen denken😅😅quote:Op zondag 25 februari 2024 01:46 schreef BB-King het volgende:
Alice lijkt wel een paddestoel.
Rood met witte stippen.
lolquote:Op zondag 25 februari 2024 01:46 schreef BB-King het volgende:
Alice lijkt wel een paddestoel.
Rood met witte stippen.
Ze is wel een beetje sletterig. Jammer.quote:Op zondag 25 februari 2024 01:44 schreef zodeju het volgende:
Wat is Karen nu aan het doen die mannen stoppen zelfs met poetsen en ze staat met haar rug naar de camera en loopt langzaam achter uit....die blikken van die mannen
verklaar je nader?quote:Op zondag 25 februari 2024 01:49 schreef Mercedes. het volgende:
[..]
Ze is wel een beetje sletterig. Jammer.
Doet ie elke nacht voor het slapen gaan.quote:
Tja ze laat hem niet vallen hoor.quote:Op zondag 25 februari 2024 01:57 schreef Jackiegekkie het volgende:
Geen duo's meer en Sorbo gaat op de blauwe kamer slapen.
Beetje sneu voor Dylano
Echt?quote:
is ze dr nek vergeten ? daar wordt je het snelste oud zei ze laatst nogquote:Op zondag 25 februari 2024 02:09 schreef BB-King het volgende:
Sabeau komt er ook maar bijzitten met haar hele gezicht onder de cremé.
Jesus christ, ze maakt hem gewoon, de opmerking van dit seizoen, midden in de f-ing nacht!quote:Op zondag 25 februari 2024 02:15 schreef BB-King het volgende:
Ze grappen dat Ronahi als leider wordt gezien.
"Ik? Ik ben maar een domme koe!" aldus Ronahi.
zouden er meer moeten doenquote:Op zondag 25 februari 2024 02:28 schreef BigBreg83 het volgende:
Ze kunnen sabeau ook niet volgen wat ze allemaal bazelt
Ja ze moet is door krijgen dat dat vage gepraat niet werkt. Alleen bij dilano dan.quote:Op zondag 25 februari 2024 02:28 schreef marky het volgende:
Ze nemen Sabeau gewoon op de hak waar ze bij zit.
Ja echt he? Randy: Er komt zoveel uit ik moet dat verweken. En Sabo wat vind je van broodquote:Op zondag 25 februari 2024 02:28 schreef marky het volgende:
Ze nemen Sabeau gewoon op de hak waar ze bij zit.
Heerlijk en Saboo wil een serieus gesprek en Tyron om de twee tellen gewoon ja zeg ja ja ja maar volgens mij weet hij ook niet waar ze het over heeft. Dan zeggen ze dat ze haar niet verstaan wil ze weer helemaal opnieuw over familie beginnen.quote:
Hahaquote:Op zondag 25 februari 2024 02:33 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Echt he. Of gewoon een keer nee zeggen als ze weer is "snap je" zegt.
Volgens wat ik ervan begreep... Tyron had Ashley eens in het donker in bed heel hard laten doen schrikken en nu wou zij hem laten schrikken, maar hij had het niet door dat ze naast zijn bed stond en schrok niet... daarna stootte zij zich ergens tegen en kreeg zowat de slappe lach, terwijl de anderen probeerden te bedenken wat er nu precies gebeurd wasquote:
Aaah zo. Thanks voor de verduidelijkingquote:Op zondag 25 februari 2024 02:38 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Volgens wat ik ervan begreep... Tyron had Ashley eens in het donker in bed heel hard laten doen schrikken en nu wou zij hem laten schrikken, maar hij had het niet door dat ze naast zijn bed stond en schrok niet... daarna stootte zij zich ergens tegen en kreeg zowat de slappe lach, terwijl de anderen probeerden te bedenken wat er nu precies gebeurd was
(ze dachten dat het geluid toen ze ergens tegen aanliep van Randy kwam)
Pardon?quote:Op zondag 25 februari 2024 01:27 schreef Mercedes. het volgende:
Men is wel een beetje een tokkie als je fan bent van Ashley en Karen, toch?
Tyron is een hele slechte verliezerquote:Op zondag 25 februari 2024 02:29 schreef BB-King het volgende:
Tyron heeft zijn zegje gedaan in de DBK.
Vindt nog steeds dat het er oneerlijk aan toe gaat in het huis.
Ronahi zegt dat ze tenminste wel puur zijn. Hun tijd komt nog wel.
Ze hebben verder nu wel de grootste lol en lachen om alles.
En ze besluiten ook maar naar bed te gaan.
hebben goed lol gehad hahaquote:
whahhaha en zeker gepakt, echt hysterischquote:Op zondag 25 februari 2024 01:01 schreef Kodiak100 het volgende:
Ashley vraagt aan Glenn of hij een BH en string wil pakken
Glenn waar moet ik da pakken
de een word ook opgefokt door de ander, heb idee dat Randy helemaal niet zo erg isquote:Op zondag 25 februari 2024 01:04 schreef freaky40 het volgende:
Randy gaat er nog wel normaal mee om met de situatie zoals hij nu is en is niet zo idioot als Ty, heb ik het idee.
oh Dillie jaloers?? hahaquote:Op zondag 25 februari 2024 01:16 schreef Kissingbird het volgende:
dilano: wat heeft glenn met sabo ineens?
Jimmie: doet hij al lang he.
ze speelt het spel, je moet je niet vergissen he
Ik ben naar bed
ja Dillie tochquote:Op zondag 25 februari 2024 01:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Als Jimmy of Dilano op de bank komen gaan ze naar huis, kan niet wachten ...![]()
hoe? en goedzo hahaquote:
quote:Op zondag 25 februari 2024 01:57 schreef Jackiegekkie het volgende:
Geen duo's meer en Sorbo gaat op de blauwe kamer slapen.
Beetje sneu voor Dylano
en hij was niet bekend met BB?quote:
weet je wie dat juist doet? Ashleyquote:Op zondag 25 februari 2024 02:27 schreef marky het volgende:
Zolang je maar het hardst kan lachen om je eigen gedoe.
Hoe komen ze daar dan aan ( ben nog aan het terug lezen)quote:Op zondag 25 februari 2024 08:15 schreef Rhosyn het volgende:
Goedemorgen![]()
De hele boel is door elkaar gegooid. Of versnipperd![]()
Geen duo's meer alleen voor nu of voor altijd.
Ashley maakt koffie.
Danny is ook op. Hij krijgt een beetje koffie.
Ashley heeft zo'n cupje uit de wall gehaald. Voor 1 persoon.quote:Op zondag 25 februari 2024 08:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe komen ze daar dan aan ( ben nog aan het terug lezen)
Ashley net uit de muur voor 1 muntje had ze 1 cupjequote:Op zondag 25 februari 2024 08:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
heeft al brood gemaakt ookquote:Op zondag 25 februari 2024 08:08 schreef Pearlbitch het volgende:
The Queen is ook al wakker.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 25 februari 2024 08:21 schreef Pearlbitch het volgende:
Queen Ashley droogt de vaat. Heerlijk down to earth is ze.
Ze doet me een beetje denken aan Koningin Juliana, die met kerst altijd zelf chocolademelk schonk voor de hofhouding en hun gezinnen.
denk gekocht uit de wall weet niet zekerquote:Op zondag 25 februari 2024 08:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als de Queen opstaat, staat iedereen op. Of zo zou het toch eigenlijk moeten zijn.quote:Op zondag 25 februari 2024 02:35 schreef BigBreg83 het volgende:
Ashley liep net door de kamer. Iedereen weer wakker. Ashley kei hard lachen...
Randy zal wel moeten. Die moet zich herpositioneren in de groep, wat nog geen sinecure zal zijn.quote:Op zondag 25 februari 2024 01:04 schreef freaky40 het volgende:
Randy gaat er nog wel normaal mee om met de situatie zoals hij nu is en is niet zo idioot als Ty, heb ik het idee.
Ik blijf natuurlijk zelf supporter van The Queen, maar ik denk dat Karen komende week behoorlijk gaat stijgen in de polls en dat ze uiteindelijk nog goede kans gaat maken op de winst.quote:
Nee johquote:Op zondag 25 februari 2024 08:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik blijf natuurlijk zelf supporter van The Queen, maar ik denk dat Karen komende week behoorlijk gaat stijgen in de polls en dat ze uiteindelijk nog goede kans gaat maken op de winst.
Gutenmorgen österreichquote:Op zondag 25 februari 2024 08:30 schreef mario390 het volgende:
denk ik me nix kijk ned stream en brasil , op en keer
beginnt de ned.dilano met zijn
e - tandborstel te
rumoren
dit kutding is en
no go zall verboden werden
Nu pas?quote:Op zondag 25 februari 2024 08:32 schreef Pearlbitch het volgende:
Wat vannacht wel duidelijk werd: Sabeau wordt zelfs door haar eigen groep niet au sérieux genomen.
Uit het FEBO-loketjequote:Op zondag 25 februari 2024 08:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan zijn, maar we kunnen de COS moeilijk vol gaan plempen met onwaarheden.quote:Op zondag 25 februari 2024 08:20 schreef Rhosyn het volgende:
Ik heb ff heel snel een blik geworpen op de vorige cossen maar die gaan alleen over hoe leuk bepaalde lieden zijn hiep hoera en hoe lelijk anderen lieden zijn hiep hoera.
Niet interessant.
quote:Op zondag 25 februari 2024 08:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Kan zijn, maar we kunnen de COS moeilijk vol gaan plempen met onwaarheden.
Leuk, spontaan, ongecompliceerd en humoristisch wijfie waar au fond geen centje kwaad in zit.quote:Op zondag 25 februari 2024 08:31 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nee johlellebel, roddelaar, doorluller, oorsmoezer, Ashleyplakker,
Wees blij dat ze geen satisfyers bij zich hebben.quote:
quote:Op zondag 25 februari 2024 08:40 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wees blij dat ze geen satisfyers bij zich hebben.
Jammer dat jouw kwien die bos sisalvezels weer aan haar hoofd heeft gehangen.quote:Op zondag 25 februari 2024 08:40 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wees blij dat ze geen satisfyers bij zich hebben.
Ja, inderdaad alleen zag zij er beter uit....quote:Op zondag 25 februari 2024 08:21 schreef Pearlbitch het volgende:
Queen Ashley droogt de vaat. Heerlijk down to earth is ze.
Ze doet me een beetje denken aan Koningin Juliana, die met kerst altijd zelf chocolademelk schonk voor de hofhouding en hun gezinnen.
Ja, doodzondequote:Op zondag 25 februari 2024 08:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Jammer dat jouw kwien die bos sisalvezels weer aan haar hoofd heeft gehangen.
Volgens mij is zij met Dylano een zwevende stemmer. Hoort nergens en overal bij.quote:Op zondag 25 februari 2024 08:32 schreef Pearlbitch het volgende:
Wat vannacht wel duidelijk werd: Sabeau wordt zelfs door haar eigen groep niet au sérieux genomen.
Ja, dat snap ik wel, dicht bij het vuur...Hij doet bijna nooit wat met Tyron. Zal in opdracht zijn.quote:Op zondag 25 februari 2024 08:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Jimmy had nog wel graag met Tyron in een duo gezeten. Maar hij zegt, zal wel Sabeau worden, die slaapt er al. Gaat snel, zo slaap je hand in hand..
quote:Op zondag 25 februari 2024 08:51 schreef b_engeltje het volgende:
Jimmy en tom hebben het over sabeau, dat ze vannacht niet naast dylano heeft geslapen.. en dat ze denken dat ze buiten een heel ander meisje is
Dat wíl ze graag zijn ja 😊quote:Op zondag 25 februari 2024 08:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Tom over Sabeau: ze draait het gesprek precies zo, dat zij de volwassene is, en ik de kleine.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |