SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja er dan wel helemaal omheen graagquote:Op zondag 25 februari 2024 00:58 schreef Snoozey het volgende:
zelfs met handdoek om haar hoofd is ze mooi
????quote:Op zondag 25 februari 2024 00:58 schreef Snoozey het volgende:
zelfs met handdoek om haar hoofd is ze mooi
Saaie boel daar anders!quote:Op zondag 25 februari 2024 01:00 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Extreem hysterisch mens die Karen pfff
Mannen zijn te goedquote:Op zondag 25 februari 2024 01:01 schreef Kissingbird het volgende:
neeeeej
Asheley tegen glenn: wil je voor mij een bh halen en een string![]()
![]()
uit mijn kast![]()
Alles voor aandacht, slaat nergens op, ze had haar badjas.quote:Op zondag 25 februari 2024 01:03 schreef Pearlbitch het volgende:
Queen Ashley vraagt haar personeel even om haar een beha en een string te brengen.
Ze brengt samen met nog enkele gewoon vrolijkheid en gekkigheid daar, ik vind het heerlijkquote:Op zondag 25 februari 2024 01:05 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
[..]
Dus iemand die daar standaard loopt te gillen heft saaiheid op volgens jou?
Als ze hun plaats kennen wel.quote:
Ja? Ik totaal niet. Dynamiek in het huis versus social media snap ik totaal niet dit seizoen.quote:Op zondag 25 februari 2024 01:07 schreef Schakeltopia het volgende:
kan er op zo'n avondje wel van genieten
haha handig is het nietquote:Op zondag 25 februari 2024 01:09 schreef B00STER het volgende:
[..]
Krijg er bij voorbaat al de kriebels van haha.
quote:Op zondag 25 februari 2024 00:56 schreef Hoempah het volgende:
[ afbeelding ]SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja opname loopt ...quote:Op zondag 25 februari 2024 01:10 schreef Kissingbird het volgende:
s1 op jimmie en dilano
tactiekpraat
ah de mastermind aan het woordquote:Op zondag 25 februari 2024 01:10 schreef Kissingbird het volgende:
s1 op jimmie en dilano
tactiekpraat
Ik hou het wel bij de ouderwetse spuitbus!quote:Op zondag 25 februari 2024 01:10 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
haha handig is het niet
ooit geprobeerd
quote:Op zondag 25 februari 2024 01:11 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik hou het wel bij de ouderwetse spuitbus!
wet t shirt contest net in de hottub, vorige topic staan wel foto's!quote:Op zondag 25 februari 2024 01:13 schreef mario390 het volgende:
ze hebben nur 2 drinks?
en flippen total?
ja gezienquote:Op zondag 25 februari 2024 01:13 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
wet t shirt contest net in de hottub, vorige topic staan wel foto's!
Nu voor vanavond maakt het niet uit denk ik.quote:Op zondag 25 februari 2024 01:13 schreef kiki2024 het volgende:
even een vraagje: nu ze allemaal single zijn naast wie gaan/moeten ze dan slapen ??
Ze glippen tot nu toe overal doorheen. Dus ze doen het best goed.quote:Op zondag 25 februari 2024 01:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Weet het niet, maar dat duo Jimmy en Dilano gaat het niet worden, valse spelers ....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |