Alles voor aandacht, slaat nergens op, ze had haar badjas.quote:Op zondag 25 februari 2024 01:03 schreef Pearlbitch het volgende:
Queen Ashley vraagt haar personeel even om haar een beha en een string te brengen.
Ze brengt samen met nog enkele gewoon vrolijkheid en gekkigheid daar, ik vind het heerlijkquote:Op zondag 25 februari 2024 01:05 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
[..]
Dus iemand die daar standaard loopt te gillen heft saaiheid op volgens jou?
Als ze hun plaats kennen wel.quote:
Ja? Ik totaal niet. Dynamiek in het huis versus social media snap ik totaal niet dit seizoen.quote:Op zondag 25 februari 2024 01:07 schreef Schakeltopia het volgende:
kan er op zo'n avondje wel van genieten
haha handig is het nietquote:Op zondag 25 februari 2024 01:09 schreef B00STER het volgende:
[..]
Krijg er bij voorbaat al de kriebels van haha.
quote:Op zondag 25 februari 2024 00:56 schreef Hoempah het volgende:
[ afbeelding ]SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja opname loopt ...quote:Op zondag 25 februari 2024 01:10 schreef Kissingbird het volgende:
s1 op jimmie en dilano
tactiekpraat
ah de mastermind aan het woordquote:Op zondag 25 februari 2024 01:10 schreef Kissingbird het volgende:
s1 op jimmie en dilano
tactiekpraat
Ik hou het wel bij de ouderwetse spuitbus!quote:Op zondag 25 februari 2024 01:10 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
haha handig is het niet
ooit geprobeerd
quote:Op zondag 25 februari 2024 01:11 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik hou het wel bij de ouderwetse spuitbus!
wet t shirt contest net in de hottub, vorige topic staan wel foto's!quote:Op zondag 25 februari 2024 01:13 schreef mario390 het volgende:
ze hebben nur 2 drinks?
en flippen total?
ja gezienquote:Op zondag 25 februari 2024 01:13 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
wet t shirt contest net in de hottub, vorige topic staan wel foto's!
Nu voor vanavond maakt het niet uit denk ik.quote:Op zondag 25 februari 2024 01:13 schreef kiki2024 het volgende:
even een vraagje: nu ze allemaal single zijn naast wie gaan/moeten ze dan slapen ??
Ze glippen tot nu toe overal doorheen. Dus ze doen het best goed.quote:Op zondag 25 februari 2024 01:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Weet het niet, maar dat duo Jimmy en Dilano gaat het niet worden, valse spelers ....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |