is ze dr nek vergeten ? daar wordt je het snelste oud zei ze laatst nogquote:Op zondag 25 februari 2024 02:09 schreef BB-King het volgende:
Sabeau komt er ook maar bijzitten met haar hele gezicht onder de cremé.
Jesus christ, ze maakt hem gewoon, de opmerking van dit seizoen, midden in de f-ing nacht!quote:Op zondag 25 februari 2024 02:15 schreef BB-King het volgende:
Ze grappen dat Ronahi als leider wordt gezien.
"Ik? Ik ben maar een domme koe!" aldus Ronahi.
zouden er meer moeten doenquote:Op zondag 25 februari 2024 02:28 schreef BigBreg83 het volgende:
Ze kunnen sabeau ook niet volgen wat ze allemaal bazelt
Ja ze moet is door krijgen dat dat vage gepraat niet werkt. Alleen bij dilano dan.quote:Op zondag 25 februari 2024 02:28 schreef marky het volgende:
Ze nemen Sabeau gewoon op de hak waar ze bij zit.
Ja echt he? Randy: Er komt zoveel uit ik moet dat verweken. En Sabo wat vind je van broodquote:Op zondag 25 februari 2024 02:28 schreef marky het volgende:
Ze nemen Sabeau gewoon op de hak waar ze bij zit.
Heerlijk en Saboo wil een serieus gesprek en Tyron om de twee tellen gewoon ja zeg ja ja ja maar volgens mij weet hij ook niet waar ze het over heeft. Dan zeggen ze dat ze haar niet verstaan wil ze weer helemaal opnieuw over familie beginnen.quote:
Hahaquote:Op zondag 25 februari 2024 02:33 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Echt he. Of gewoon een keer nee zeggen als ze weer is "snap je" zegt.
Volgens wat ik ervan begreep... Tyron had Ashley eens in het donker in bed heel hard laten doen schrikken en nu wou zij hem laten schrikken, maar hij had het niet door dat ze naast zijn bed stond en schrok niet... daarna stootte zij zich ergens tegen en kreeg zowat de slappe lach, terwijl de anderen probeerden te bedenken wat er nu precies gebeurd wasquote:
Aaah zo. Thanks voor de verduidelijkingquote:Op zondag 25 februari 2024 02:38 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Volgens wat ik ervan begreep... Tyron had Ashley eens in het donker in bed heel hard laten doen schrikken en nu wou zij hem laten schrikken, maar hij had het niet door dat ze naast zijn bed stond en schrok niet... daarna stootte zij zich ergens tegen en kreeg zowat de slappe lach, terwijl de anderen probeerden te bedenken wat er nu precies gebeurd was
(ze dachten dat het geluid toen ze ergens tegen aanliep van Randy kwam)
Pardon?quote:Op zondag 25 februari 2024 01:27 schreef Mercedes. het volgende:
Men is wel een beetje een tokkie als je fan bent van Ashley en Karen, toch?
Tyron is een hele slechte verliezerquote:Op zondag 25 februari 2024 02:29 schreef BB-King het volgende:
Tyron heeft zijn zegje gedaan in de DBK.
Vindt nog steeds dat het er oneerlijk aan toe gaat in het huis.
Ronahi zegt dat ze tenminste wel puur zijn. Hun tijd komt nog wel.
Ze hebben verder nu wel de grootste lol en lachen om alles.
En ze besluiten ook maar naar bed te gaan.
hebben goed lol gehad hahaquote:
whahhaha en zeker gepakt, echt hysterischquote:Op zondag 25 februari 2024 01:01 schreef Kodiak100 het volgende:
Ashley vraagt aan Glenn of hij een BH en string wil pakken
Glenn waar moet ik da pakken
de een word ook opgefokt door de ander, heb idee dat Randy helemaal niet zo erg isquote:Op zondag 25 februari 2024 01:04 schreef freaky40 het volgende:
Randy gaat er nog wel normaal mee om met de situatie zoals hij nu is en is niet zo idioot als Ty, heb ik het idee.
oh Dillie jaloers?? hahaquote:Op zondag 25 februari 2024 01:16 schreef Kissingbird het volgende:
dilano: wat heeft glenn met sabo ineens?
Jimmie: doet hij al lang he.
ze speelt het spel, je moet je niet vergissen he
Ik ben naar bed
ja Dillie tochquote:Op zondag 25 februari 2024 01:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Als Jimmy of Dilano op de bank komen gaan ze naar huis, kan niet wachten ...![]()
hoe? en goedzo hahaquote:
quote:Op zondag 25 februari 2024 01:57 schreef Jackiegekkie het volgende:
Geen duo's meer en Sorbo gaat op de blauwe kamer slapen.
Beetje sneu voor Dylano
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |