Gutenmorgen österreichquote:Op zondag 25 februari 2024 08:30 schreef mario390 het volgende:
denk ik me nix kijk ned stream en brasil , op en keer
beginnt de ned.dilano met zijn
e - tandborstel te
rumoren
dit kutding is en
no go zall verboden werden
Nu pas?quote:Op zondag 25 februari 2024 08:32 schreef Pearlbitch het volgende:
Wat vannacht wel duidelijk werd: Sabeau wordt zelfs door haar eigen groep niet au sérieux genomen.
Uit het FEBO-loketjequote:Op zondag 25 februari 2024 08:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe komen ze daar dan aan ( ben nog aan het terug lezen)
Kan zijn, maar we kunnen de COS moeilijk vol gaan plempen met onwaarheden.quote:Op zondag 25 februari 2024 08:20 schreef Rhosyn het volgende:
Ik heb ff heel snel een blik geworpen op de vorige cossen maar die gaan alleen over hoe leuk bepaalde lieden zijn hiep hoera en hoe lelijk anderen lieden zijn hiep hoera.
Niet interessant.
quote:Op zondag 25 februari 2024 08:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Kan zijn, maar we kunnen de COS moeilijk vol gaan plempen met onwaarheden.
Leuk, spontaan, ongecompliceerd en humoristisch wijfie waar au fond geen centje kwaad in zit.quote:Op zondag 25 februari 2024 08:31 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nee johlellebel, roddelaar, doorluller, oorsmoezer, Ashleyplakker,
Wees blij dat ze geen satisfyers bij zich hebben.quote:
quote:Op zondag 25 februari 2024 08:40 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wees blij dat ze geen satisfyers bij zich hebben.
Jammer dat jouw kwien die bos sisalvezels weer aan haar hoofd heeft gehangen.quote:Op zondag 25 februari 2024 08:40 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wees blij dat ze geen satisfyers bij zich hebben.
Ja, inderdaad alleen zag zij er beter uit....quote:Op zondag 25 februari 2024 08:21 schreef Pearlbitch het volgende:
Queen Ashley droogt de vaat. Heerlijk down to earth is ze.
Ze doet me een beetje denken aan Koningin Juliana, die met kerst altijd zelf chocolademelk schonk voor de hofhouding en hun gezinnen.
Ja, doodzondequote:Op zondag 25 februari 2024 08:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Jammer dat jouw kwien die bos sisalvezels weer aan haar hoofd heeft gehangen.
Volgens mij is zij met Dylano een zwevende stemmer. Hoort nergens en overal bij.quote:Op zondag 25 februari 2024 08:32 schreef Pearlbitch het volgende:
Wat vannacht wel duidelijk werd: Sabeau wordt zelfs door haar eigen groep niet au sérieux genomen.
Ja, dat snap ik wel, dicht bij het vuur...Hij doet bijna nooit wat met Tyron. Zal in opdracht zijn.quote:Op zondag 25 februari 2024 08:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Jimmy had nog wel graag met Tyron in een duo gezeten. Maar hij zegt, zal wel Sabeau worden, die slaapt er al. Gaat snel, zo slaap je hand in hand..
quote:Op zondag 25 februari 2024 08:51 schreef b_engeltje het volgende:
Jimmy en tom hebben het over sabeau, dat ze vannacht niet naast dylano heeft geslapen.. en dat ze denken dat ze buiten een heel ander meisje is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |