en hij was niet bekend met BB?quote:
weet je wie dat juist doet? Ashleyquote:Op zondag 25 februari 2024 02:27 schreef marky het volgende:
Zolang je maar het hardst kan lachen om je eigen gedoe.
Hoe komen ze daar dan aan ( ben nog aan het terug lezen)quote:Op zondag 25 februari 2024 08:15 schreef Rhosyn het volgende:
Goedemorgen![]()
De hele boel is door elkaar gegooid. Of versnipperd![]()
Geen duo's meer alleen voor nu of voor altijd.
Ashley maakt koffie.
Danny is ook op. Hij krijgt een beetje koffie.
Ashley heeft zo'n cupje uit de wall gehaald. Voor 1 persoon.quote:Op zondag 25 februari 2024 08:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe komen ze daar dan aan ( ben nog aan het terug lezen)
Ashley net uit de muur voor 1 muntje had ze 1 cupjequote:Op zondag 25 februari 2024 08:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
heeft al brood gemaakt ookquote:Op zondag 25 februari 2024 08:08 schreef Pearlbitch het volgende:
The Queen is ook al wakker.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 25 februari 2024 08:21 schreef Pearlbitch het volgende:
Queen Ashley droogt de vaat. Heerlijk down to earth is ze.
Ze doet me een beetje denken aan Koningin Juliana, die met kerst altijd zelf chocolademelk schonk voor de hofhouding en hun gezinnen.
denk gekocht uit de wall weet niet zekerquote:Op zondag 25 februari 2024 08:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als de Queen opstaat, staat iedereen op. Of zo zou het toch eigenlijk moeten zijn.quote:Op zondag 25 februari 2024 02:35 schreef BigBreg83 het volgende:
Ashley liep net door de kamer. Iedereen weer wakker. Ashley kei hard lachen...
Randy zal wel moeten. Die moet zich herpositioneren in de groep, wat nog geen sinecure zal zijn.quote:Op zondag 25 februari 2024 01:04 schreef freaky40 het volgende:
Randy gaat er nog wel normaal mee om met de situatie zoals hij nu is en is niet zo idioot als Ty, heb ik het idee.
Ik blijf natuurlijk zelf supporter van The Queen, maar ik denk dat Karen komende week behoorlijk gaat stijgen in de polls en dat ze uiteindelijk nog goede kans gaat maken op de winst.quote:
Nee johquote:Op zondag 25 februari 2024 08:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik blijf natuurlijk zelf supporter van The Queen, maar ik denk dat Karen komende week behoorlijk gaat stijgen in de polls en dat ze uiteindelijk nog goede kans gaat maken op de winst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |