SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
idd heel apart sfeertje en idd door die 2, dat gerek en dat ze eerst andere dingen willen doen voordat ze eens een keer aan de opdracht gaan beginnen, heb er met verbazing naar zitten kijken.quote:Op maandag 19 februari 2024 20:33 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Terwijl ik juist vind dat die 2 dames de sfeer verpesten. Iedereen lekker bezig met hun foto maar de vossen niet omdat Kainee geen zin heeft? Wat nou, punten scoren met de opdracht zin of geen zin.
Komt vast goedquote:Op dinsdag 20 februari 2024 12:00 schreef Paul het volgende:
Rare TT had niet door dat het bondgenoten topic was
Thnx aangepastquote:
Waar komen deze screenshots vandaan? Is toch nog niet in de uitzending geweest?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:59 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Vind het wel creatief hoor
Van deze promoquote:Op dinsdag 20 februari 2024 12:27 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Waar komen deze screenshots vandaan? Is toch nog niet in de uitzending geweest?
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:36 schreef Cirilico het volgende:
https://www.instagram.com(...)MWwybjdqMnhxbXc5NA==
De blote billen van Beau. 🍑
Mooi gecaptquote:Op dinsdag 20 februari 2024 14:21 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]Scherp!
Jonge Mel dan denk ik?
Ik had nu eerder het idee dat hij afstand nam en niet meteen reageerde met: Oh, wil je melk? Wacht, dan pak ik dat voor je.quote:Op maandag 19 februari 2024 19:55 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hebben jullie veel melk besteld vraagt Donna aan Wes......haar manier om dus aan melk te komen...
hij hangt ook als een klit aan haar pffff
Kainé had geen zin om er meteen mee te beginnen. Kim liever morgenochtend, maar na het ontbijt en liefst ook pas na het sporten.quote:Op maandag 19 februari 2024 20:33 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Terwijl ik juist vind dat die 2 dames de sfeer verpesten. Iedereen lekker bezig met hun foto maar de vossen niet omdat Kainee geen zin heeft? Wat nou, punten scoren met de opdracht zin of geen zin.
Nee, vind ik niet raar. Hangt toch erg af hoe ver de situatie met zijn moeder is. Gaat ze binnen een paar dagen dood, dan zal hij wrs niet terugkomen, omdat de uitvaart dan later is dan die ene week.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 10:43 schreef freaky40 het volgende:
Raar dat hij die opties niet daar moest bepalen welke van de 4 maar nu gewoon thuis moet maken en dat de groep hiervoor moest beslissen. Raar verhaal....
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:35 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dacht het wel hoor. Hij noemde alle 4 de opties op, ook bij deze brief.
De eerste keer dat hij het voorlas zei hij dat hij bij optie 3 de toestemming van zijn bondje moest hebben.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:55 schreef 5thencounter het volgende:
Robert mag wel wegblijven, 2 deelnemers p/m weg is wat weinig, de doorstroom moet hoger, teveel zittenblijvers is niet goed voor de dynamiek in de groepjes
Ja met Marie en Vincent kan geen kwaad, maar er zijn natuurlijk ook camera's.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:54 schreef chufi het volgende:
[..]
En daarna zat ze ook nog gewoon ff bloot ... voordat ze iets aantrok
Vast vooraf overlegd dat camera's niets in beeld zouden brengen.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:56 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja met Marie en Vincent kan geen kwaad, maar er zijn natuurlijk ook camera's.
Ja maar dan nog, de gasten achter de knoppen zien alles.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:57 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Vast vooraf overlegd dat camera's niets in beeld zouden brengen.
Waarom zou ze. Je wilt toch laten zien wat je kan.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:05 schreef spapaars het volgende:
[..]
Waarom zo lang? Ze had al veel eerder kunnen stoppen.
Dikke middelvinger naar haar ex-bondje die haar inruilde ook inderdaadquote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:10 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Waarom zou ze. Je wilt toch laten zien wat je kan.
nu je het zegt, ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:19 schreef KinKiJan het volgende:
Ik moet toch eens de intro van Sam terugzoeken, ze noemt zichzelf weer topsporter..
De Laatste zullen de Eersten zijn.. altijd met een "Jureerbare Game" ligt de twist weer bij de regiequote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:37 schreef JJ76 het volgende:
Hoe Vincent de topfotograaf hooghartig praat over hoe andere teams foto maken. Hoop echt dat ze niet de eerste plek pakken.
Je voelt idd aankomen dat Vincent niet gaat winnen. De professional die het waarmaakt, dat is geen interesse verhaallijn.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De Laatste zullen de Eersten zijn.. altijd met een "Jureerbare Game" ligt de twist weer bij de regie
Lijkt mij ook, geloof ook niet dat William Rutten technische hoogstandjes verwacht en daar ook niet op beoordeeld.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:46 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Je voelt idd aankomen dat Vincent niet gaat winnen. De professional die het waarmaakt, dat is geen interesse verhaallijn.
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:58 schreef freaky40 het volgende:
Ik moest lachen, exact dezelfde opdracht met exact dezelfde spelregels v.w.b. hangen aan de paal was te zien bij EJVJL! Ze gooien ze nu allemaal al de recycling. Zie vreselijke Bern nog zo hangen in die paal.
Gelukkig is Robert weer terug. Dat wordt weer lachen.
Als ik zou moeten raden: kogelstoten of rugby.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:19 schreef KinKiJan het volgende:
Ik moet toch eens de intro van Sam terugzoeken, ze noemt zichzelf weer topsporter..
Ja, kogelstoten werd hier de vorige keer ook geroepen toen het ter sprake kwam. Zou me niets verbazenquote:Op woensdag 21 februari 2024 10:55 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Als ik zou moeten raden: kogelstoten of rugby.
Ik vermoed ook zoiets. Ze oogt wel sterk en je ziet haar ook regelmatig sporten.quote:Op woensdag 21 februari 2024 10:55 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Als ik zou moeten raden: kogelstoten of rugby.
Ik gun het hem wel eigenlijkquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:03 schreef Chanel5 het volgende:
Vincent, " zij zijn de hele dag bezig geweest en ik was in twee uur klaar" bah bah enge vent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:04 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik gun het hem wel eigenlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Inderdaad, de ene hoes kost wat meer creativiteit dan de andere, maar 0 punten is gewoon zuur voor iets wat zeker niet slecht is.quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:50 schreef JJ76 het volgende:
Kan me op zich wel vinden in de uitslag, maar zat zo dicht bij elkaar dat ik het verschil in punten ervoor dan weer heel groot vind.
De foto van vossen was ook niet veel creatiever te maken.quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:54 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Inderdaad, de ene hoes kost wat meer creativiteit dan de andere, maar 0 punten is gewoon zuur voor iets wat zeker niet slecht is.
Zal wel vrijdag in de teaser zitten voor maandag.. die komt inderdaad nog langs en zal wel voor ophef zorgenquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:26 schreef King_Merc het volgende:
Vriend van Donna komt toch ook langs ?.. even kijken hoe Wesley reageert..
Vriend van Donna komt morgen in de uitzending, de foto opdracht was op vrijdag vorige week. Donna had het er over dat haar vriend zaterdag zou komen, dus vorige week zaterdag. Dan zit het morgen in de uitzending dus.quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:40 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Zal wel vrijdag in de teaser zitten voor maandag.. die komt inderdaad nog langs en zal wel voor ophef zorgen
Nee als je elke maand je kans op winst ziet verkleinen ga je ook zuur worden..quote:Op woensdag 21 februari 2024 22:28 schreef Revanches het volgende:
Wat zijn Kaine en Kim negatief zeg, altijd wat te zeiken. Kim wilde Wesley in haar team nota bene. En zelf ook nog niets gewonnen..
Er was laatst iemand die gitaar zat te spelen daar. Wie was dat ook weer?quote:Op woensdag 21 februari 2024 22:04 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Vriend van Donna komt morgen in de uitzending, de foto opdracht was op vrijdag vorige week. Donna had het er over dat haar vriend zaterdag zou komen, dus vorige week zaterdag. Dan zit het morgen in de uitzending dus.
(schoon)zoon van Maryquote:Op donderdag 22 februari 2024 08:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er was laatst iemand die gitaar zat te spelen daar. Wie was dat ook weer?
thnxquote:
Dit soort opdrachten zijn gewoon heel erg sturend en heb je weinig invloed op. Nu niet als laatste van de cyclus maar anders kan je het verloop zo wel bepalen.quote:Op donderdag 22 februari 2024 11:06 schreef Cirilico het volgende:
Aan de ene kant is het genieten dat de arrogante, neerbuigende, onbeschofte Vincent slechts derde is geworden. Maar aan de andere kant is het een zeer onverdiende plek. Veruit de mooiste en kwalitatief beste foto. Wat hadden ze verder nog moeten doen dan? Borsthaar en bakkebaarden opschminken? Of blackface?
En die foto van Wesley dan, die was toch ook gewoon goed? Die leek het meest op het origineel. Er was geen enkele manier om creatiever te zijn. Een man die in de spiegel kijkt. Van heel dichtbij. That's it. Niet eens een aanwezige achtergrond. Wat valt daaraan toe te voegen? Precies niks.
William miept over het feit dat zijn gezicht iets meer omhoog moest, maar zwijgt over de verkeerde positie van Mel op het zebrapad, dat zelf weer te breed was. Over Donna en de krokodillen in een net iets te verkeerde houding hoor je hem ook niet. Flauw hoor.
Sowieso leken Beau en Nick precies niks op een krokodil. De schmink had nul toegevoegde waarde en de boomschors o.i.d. lijkt op puntmutsen, waardoor het de illusie verpest. Twee blote mannen die op de vloer liggen, poeh poeh. Wát een creativiteit om de enige organismen die je tot je beschikking hebt te gebruiken in de foto in plaats van de originele dieren.
Net zo creatief als vier mannen die over het zebrapad lopen omdat dat het enige is wat je kan (moet) recreëren. Elk team zou dat gedaan hebben: met zijn vieren oversteken. Hartstikke lelijke foto.
Nee, dan vond ik Vincent het meest creatief zoals zijn team de locatie uitzocht en de vazen positioneerde. Klakkeloos oversteken op straat is alles behalve creatief.
Maar goed, William is gewoon megafan van de Beatles én van die albumhoes dus hij kan het niet objectief beoordelen. Hij vindt het alleen al geweldig om dat album nagemaakt te zien. Applaus, echt waar.
Ik vond het overigens opmerkelijk dat ze dit keer niet hun eigen foto mochten kiezen. De foto's hadden allemaal een verschillende moeilijkheidsgraad en niet allemaal evenveel ruimte om creatief bezig te zijn. Sowieso waren ze hoezen niet even iconisch of klassiek.
-einde bericht-
Ze hadden iets meer aandacht kunnen schenken aan de opblik, en de voortanden, die bij Wes niet in beeld zijn.quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:01 schreef JJ76 het volgende:
[..]
De foto van vossen was ook niet veel creatiever te maken.
Ik vond alle 4 de foto's mooi gemaakt maar vind dit soort opdrachten eigenlijk niet passen in het spel. De jury van buitenaf zou niet moeten weten van wie wat is want dan telt ook de persoonlijke voorkeur voor een bondje mee.quote:Op donderdag 22 februari 2024 11:06 schreef Cirilico het volgende:
Aan de ene kant is het genieten dat de arrogante, neerbuigende, onbeschofte Vincent slechts derde is geworden. Maar aan de andere kant is het een zeer onverdiende plek. Veruit de mooiste en kwalitatief beste foto. Wat hadden ze verder nog moeten doen dan? Borsthaar en bakkebaarden opschminken? Of blackface?
En die foto van Wesley dan, die was toch ook gewoon goed? Die leek het meest op het origineel. Er was geen enkele manier om creatiever te zijn. Een man die in de spiegel kijkt. Van heel dichtbij. That's it. Niet eens een aanwezige achtergrond. Wat valt daaraan toe te voegen? Precies niks.
William miept over het feit dat zijn gezicht iets meer omhoog moest, maar zwijgt over de verkeerde positie van Mel op het zebrapad, dat zelf weer te breed was. Over Donna en de krokodillen in een net iets te verkeerde houding hoor je hem ook niet. Flauw hoor.
Sowieso leken Beau en Nick precies niks op een krokodil. De schmink had nul toegevoegde waarde en de boomschors o.i.d. lijkt op puntmutsen, waardoor het de illusie verpest. Twee blote mannen die op de vloer liggen, poeh poeh. Wát een creativiteit om de enige organismen die je tot je beschikking hebt te gebruiken in de foto in plaats van de originele dieren.
Net zo creatief als vier mannen die over het zebrapad lopen omdat dat het enige is wat je kan (moet) recreëren. Elk team zou dat gedaan hebben: met zijn vieren oversteken. Hartstikke lelijke foto.
Nee, dan vond ik Vincent het meest creatief zoals zijn team de locatie uitzocht en de vazen positioneerde. Klakkeloos oversteken op straat is alles behalve creatief.
Maar goed, William is gewoon megafan van de Beatles én van die albumhoes dus hij kan het niet objectief beoordelen. Hij vindt het alleen al geweldig om dat album nagemaakt te zien. Applaus, echt waar.
Ik vond het overigens opmerkelijk dat ze dit keer niet hun eigen foto mochten kiezen. De foto's hadden allemaal een verschillende moeilijkheidsgraad en niet allemaal evenveel ruimte om creatief bezig te zijn. Sowieso waren ze hoezen niet even iconisch of klassiek.
-einde bericht-
Ze heeft, volgens mij, niks met Vincent!quote:Op donderdag 22 februari 2024 16:32 schreef 5thencounter het volgende:
Ik wacht met spanning op de brief of bezoekje met de "Je kapt met met die Vincent of je hoeft niet meer thuis te komen..." van Donna's vriendje![]()
Dergelijk emo showtje doet het altijd goed in rls
Maak dat vriendje buiten maar wijs..quote:Op donderdag 22 februari 2024 17:12 schreef Gia het volgende:
[..]
Ze heeft, volgens mij, niks met Vincent!
Met Vincent? Really?quote:Op donderdag 22 februari 2024 17:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Maak dat vriendje buiten maar wijs..intussen voelt ze wel "liefde&genegenheid&knuffelgelul.."
Ze doen dat scriptje nog dapper in leven houden, en hij zal de laatst niet zijn die van twee kanten profiteertquote:Op donderdag 22 februari 2024 17:19 schreef Gia het volgende:
[..]
Met Vincent? Really?
Ken je bondgenoten!
Vincent is homo!
Ik denk dat haar vriendje meer moeite met Wesley heeft, eigenlijk.quote:Op donderdag 22 februari 2024 17:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze doen dat scriptje nog dapper in leven houden, en hij zal de laatst niet zijn die van twee kanten profiteert
Ahh ja, die bedoelde ik ook.. ik hou die namen ook niet bijquote:Op donderdag 22 februari 2024 17:23 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik denk dat haar vriendje meer moeite met Wesley heeft, eigenlijk.
quote:Op donderdag 22 februari 2024 17:25 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ahh ja, die bedoelde ik ook.. ik hou die namen ook niet bij
Het is toch beschamend dat ze voor de zoveelste keer van stinkjaloers Daniirexia moet horen hoe loops die gast achter PrimaDonnaatje aandruiptquote:
Hoop dat vriendjelief vanavond al komt. Denk dat ze wel wat te horen zal krijgen, ja.quote:Op donderdag 22 februari 2024 17:30 schreef 5thencounter het volgende:
Het is toch beschamend dat ze voor de zoveelste keer van stinkjaloers Daniirexia moet horen hoe loops die gast achter PrimaDonnaatje aandruipt
quote:Op donderdag 22 februari 2024 17:25 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ahh ja, die bedoelde ik ook.. ik hou die namen ook niet bij
Dat verplichte zoentjes en aaipoesje uitwisselen tussen die twee komt zo fake over al watquote:Op donderdag 22 februari 2024 17:51 schreef KinKiJan het volgende:
[..]![]()
Als je van 'Donna's vriendje' 'Eduardo's vriendje' zou maken, zou het gewoon prima kunnen. Heb de indruk dat we Vincent en Eduardo elkaar de laatste tijd vaker zien kussen dan Mel en Beau
quote:Op donderdag 22 februari 2024 16:32 schreef 5thencounter het volgende:
Ik wacht met spanning op de brief of bezoekje met de "Je kapt met met die Vincent of je hoeft niet meer thuis te komen..." van Donna's vriendje![]()
Dergelijk emo showtje doet het altijd goed in rls
quote:Op donderdag 22 februari 2024 17:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Maak dat vriendje buiten maar wijs..intussen voelt ze wel "liefde&genegenheid&knuffelgelul.."
quote:Op donderdag 22 februari 2024 17:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze doen dat scriptje nog dapper in leven houden, en hij zal de laatst niet zijn die van twee kanten profiteert
Hoop dat hun partners er hetzelfde over denkenquote:Op donderdag 22 februari 2024 18:00 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat verplichte zoentjes en aaipoesje uitwisselen tussen die twee komt zo fake over al wat
Ik denk van niet. Ik denk dat ze echt wel besproken hebben dat Donna de mannen daar voor haar karretje mag spannen en dat ze mag flirten en teasen om haar doel te bereiken. In het telefoongesprek zat hij ook niet met haar gedrag naar Wesley of andersom dus denk ik dat hij er nu nog steeds niet mee zit.quote:Op donderdag 22 februari 2024 17:39 schreef Gia het volgende:
[..]
Hoop dat vriendjelief vanavond al komt. Denk dat ze wel wat te horen zal krijgen, ja.
Niet tof wat ze doet, Meepraten en dan doorlullen.quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:53 schreef Chanel5 het volgende:
Nou ja, Danielle verklapt het plan van Robert en Vin
Echt veel zagen ze niet. En ach als die slipper voor de deur ligt dan weet je toch wel wat daar gaande is.quote:Op donderdag 22 februari 2024 20:01 schreef spapaars het volgende:
Gęnant moment voor Beau en Mel, dat de hele groep kon meekijken omdat de ramen niet goed waren afgedekt.
Nadat hij Wesley een knuffel heeft gegeven. Dit was gewoon voor de grap.quote:
Yup was ook gewoon grappigquote:Op donderdag 22 februari 2024 20:19 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Nadat hij Wesley een knuffel heeft gegeven. Dit was gewoon voor de grap.
Ja die leek nergens een issue van te maken, prima zoquote:Op donderdag 22 februari 2024 20:21 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Vond die vriend ook super relaxt.
Niks zielig aan nee, ze is ontzettend gehaaid. Kan soms wel lachen om hoe ze dingen eruit flapt, maar denk dat ik er niet mee zou kunnen leven.quote:Op donderdag 22 februari 2024 20:26 schreef Alocanda het volgende:
Zien jullie die zielige Mary? Ik zie een Mary die in ieder bondje problemen heeft dat ze zich achtergesteld voelt en buiten haar bondje slachtoffer loopt te spelen.
dat is, ze gooit lekker de kont tegen de krib maar die twee kerels maken de dienst uitquote:Op donderdag 22 februari 2024 20:26 schreef Alocanda het volgende:
Zien jullie die zielige Mary? Ik zie een Mary die in ieder bondje problemen heeft dat ze zich achtergesteld voelt en buiten haar bondje slachtoffer loopt te spelen.
Nee echt, wat een tegenvaller die Mary. Zijn Mel en Sam bv vergeten hoe het ging toen zij in het bondje met Mary zaten? Ze moesten 2 aan 2 gaan eten toen.quote:Op donderdag 22 februari 2024 20:29 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Niks zielig aan nee, ze is ontzettend gehaaid. Kan soms wel lachen om hoe ze dingen eruit flapt, maar denk dat ik er niet mee zou kunnen leven.
Dat wil ze iedereen laten geloven maar wat voor inbreng heeft ze? Ik wil brie, ik wil wijn....quote:Op donderdag 22 februari 2024 20:30 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
dat is, ze gooit lekker de kont tegen de krib maar die twee kerels maken de dienst uit
Was te verwachten toch dat dit in de gaten zou lopen. Was weer de grote Donna-show vanavond.quote:Op donderdag 22 februari 2024 20:29 schreef Chanel5 het volgende:
jaaaa wesley, je snijdt jezelf in de vingers door van alles naar Donna te schuiven.
Ze kan heel naar uit de hoek komen, maar ze maakt daardoor wel TV dus teamMaryquote:Op donderdag 22 februari 2024 21:40 schreef Charmian het volgende:
Mijn moedertje van 89 vindt Mary een verschrikkelijk mensik ben het met haar eens!
Paupertje heurrr, dat het nog zo braafjes bleef. Ingehouden agressie.quote:
Verkeerde topic?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik weet niet of het door de gekozen verraders komt maar aflevering 3 nog weinig verschil tussen bekenden en onbekenden.
Oh ja zo te zien welquote:
Moest zo lachen om het commentaar van de jeugd op Donna, vanachter het gordijn. Ze hebben exact door hoe ze is. Een prinsesje die altijd aandacht wil en zich geen raad weet als ze dat niet krijgt.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 00:52 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Was te verwachten toch dat dit in de gaten zou lopen. Was weer de grote Donna-show vanavond.
Verdwaalde Fokker?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik weet niet of het door de gekozen verraders komt maar aflevering 3 nog weinig verschil tussen bekenden en onbekenden.
Kan juiste topic ook niet vinden.quote:
Oh ik kreeg daar echt een naar gevoel van. Beetje pestgedrag.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 11:10 schreef Gia het volgende:
[..]
Moest zo lachen om het commentaar van de jeugd op Donna, vanachter het gordijn. Ze hebben exact door hoe ze is. Een prinsesje die altijd aandacht wil en zich geen raad weet als ze dat niet krijgt.
Zo’n showtje zouden ze ook uitstekend voor Mel kunnen opvoeren.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 13:49 schreef Cosima het volgende:
[..]
Oh ik kreeg daar echt een naar gevoel van. Beetje pestgedrag.
Klopt. En als het nu onverdiend was, dan had ik dat ook veroordeeld. Maar het is gewoon zoals het is.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 13:49 schreef Cosima het volgende:
[..]
Oh ik kreeg daar echt een naar gevoel van. Beetje pestgedrag.
Precies dit. Niet vergetend hoe Donna Danielle behandelde en nu ook Mary behandelt. Daarnaast loopt ze er ook gewoon rond als de prinses en gebruikt ze iedereen (of probeert het)quote:Op vrijdag 23 februari 2024 15:38 schreef Gia het volgende:
[..]
Klopt. En als het nu onverdiend was, dan had ik dat ook veroordeeld. Maar het is gewoon zoals het is.
Eens. Die Wesley is tot over de oren verliefd en zij maakt daar misbruik van.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 15:52 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
Precies dit. Niet vergetend hoe Donna Danielle behandelde en nu ook Mary behandelt. Daarnaast loopt ze er ook gewoon rond als de prinses en gebruikt ze iedereen (of probeert het)
Ergens heb ik met Wesley te doen. Wat ziet die jongen eruit zeg; Afgevallen, ongemakkelijk en ongelukkig. En ja het is gewoon een volwassen man maar toch.
Ben wat later ingesprongen, reclame kan ik zo (een heel eind) spoelenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:19 schreef Chanel5 het volgende:
Wat duurt die reclame belachelijk lang zeg
bahbah, dit alles past zo goed in het straatje van Mary. Boehoe wat ben ik toch zielig. Ik moet haar helemaal niet meer.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:17 schreef KinKiJan het volgende:
Wat een toneelstukje dat etentje voor Mary
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:33 schreef KinKiJan het volgende:
Omdat ze 45 jaar geleden in militaire dienst is gegaan... Wat volgende week? 63 jaar geleden scheet ze d'r eerste luier vol?
In het begin kon ik nog wel om haar lachen maar ze mag van mij nu wel weer vertrekken.quote:
Dit gebeurt echt veel te vaakquote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:16 schreef freaky40 het volgende:
Uitzending van vanavond nog steeds niet terug te kijken op NLZIET en Kijk! Het is weer eens zover, pfff😡
Ging de laatste weken wel weer goed, maar altijd op vrijdag gebeurd dit gezeik als het fout gaat.quote:
Kwam hier om daarover te klagenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:16 schreef freaky40 het volgende:
Uitzending van vanavond nog steeds niet terug te kijken op NLZIET en Kijk! Het is weer eens zover, pfff😡
Op NLZiet staat ie er inderdaad niet bij als je op programma zoekt (prutsers).quote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:40 schreef freaky40 het volgende:
En hij staat er nog steeds niet op....op beide niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:10 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Op NLZiet staat ie er inderdaad niet bij als je op programma zoekt (prutsers).
Maar je kunt 'm daar wel via de gids terugkijken, gewoon daar terugbladeren naar het uitzendtijdstip van gisterenDat klopt en heb ik gisteren ook gedaan van armoe. Maar doe dat liever niet natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
Ik wacht er ook nog steeds op. Ben bang dat t niet meer gaat gebeuren.quote:Op zondag 25 februari 2024 17:50 schreef MacDeMarco het volgende:
De vrijdag aflevering staat nog steeds niet op kijk....
Ik heb zelf geen NLZIET, omdat ik al genoeg streamingdienst abbo's heb.
Ja, het bakvisje komt weer aardig naar buiten.quote:Op maandag 26 februari 2024 19:59 schreef spapaars het volgende:
En Melanie is zo ontzettend onnozel.
Dat zou mij ook niks verbazen... Triest kind is het.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 04:16 schreef ThijsTH het volgende:
Ongelofelijk dat Melanie na zo'n dag met dat bezoek toch weer haar kutje vol laat spuiten in de avond....dan vraag je er zelf ook om. Ze lijkt me trouwens ook nog zo psycho om, als ze het onveilig doen en ze toevallig zwanger raakt, er niks meer aan wil doen om Beau om die manier toch in haar leven te kunnen houden.
Er stond geen paal toen de brief buiten in de brievenbus kwam. Er was een klok aan 't aftikken. In de vooruitblik hebben we gezien dat er vanavond een paal neergezet gaat worden.quote:Op maandag 26 februari 2024 19:57 schreef spapaars het volgende:
Eduardo en Vincent bij de paal overnachten voor een eventuele brief, ligt het buiten in de brievenbus
Dan wachten op die paal, ze zullen er niet voor niets daar hebben gelegen, en die klok had een aftel tijd, dus ze wisten wel ong wanneer die op 0 zou staan.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 11:30 schreef Gia het volgende:
[..]
Er stond geen paal toen de brief buiten in de brievenbus kwam. Er was een klok aan 't aftikken. In de vooruitblik hebben we gezien dat er vanavond een paal neergezet gaat worden.
Die klok was niet 's nachts. En die twee liggen daar te foezelen. Last van gesnurk van Mary.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 11:37 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dan wachten op die paal, ze zullen er niet voor niets daar hebben gelegen, en die klok had een aftel tijd, dus ze wisten wel ong wanneer die op 0 zou staan.
O. dat kan ook.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 11:42 schreef Gia het volgende:
[..]
Die klok was niet 's nachts. En die twee liggen daar te foezelen. Last van gesnurk van Mary.
SPOILER: promoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op dinsdag 27 februari 2024 13:09 schreef KinKiJan het volgende:
Gaat nergens meer over dat gedoe met die brief..hoor die 2 leeftijdsgenoten van mij (de ouwe zeikerds)SPOILER: promoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Go Nick![]()
... en huiver mee
Is toch ook gewoon omdat er een deal gesloten is en er bij de 2e kans al niet aan gehouden wordt. Makkelijke entertainment om zo snel erna een nieuwe brief erin te gooienquote:Op maandag 26 februari 2024 21:58 schreef freaky40 het volgende:
Morgen al weer een nieuwe brief, dat begint permanent te worden zo langzamerhand en gaat het nieuwtje ook een beetje vanaf. Voorheen was het een leuke twist maar dat is het inmiddels niet meer en hoort gewoon bij de opdrachten.
quote:Op dinsdag 27 februari 2024 13:09 schreef KinKiJan het volgende:
Gaat nergens meer over dat gedoe met die brief..Pff, die oempa loempa kreeg niet eens de tijd om het op de pilaar te leggen. Laat dat op z'n minst gebeuren. Iedereen eerst verplicht op de bank en daarna rennen.SPOILER: promoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
Je weet niet hoe geknipt en geplakt is. Niet het hele gesprek wordt uitgezonden. Er zal heus meer gezegd zijn.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 16:41 schreef Revanches het volgende:
Die vrienden van Beau..wezen ook niet op zijn gedrag. Beau is helemaal niet duidelijk, hij heeft Melanie een ring gegeven en knuffelt en zoent haar zodra ze weg zijn. Geef haar dan ook geen hoop.En even daarvoor zegt hij tegen zijn vrienden dat hij niet kan wachten tot ze weggaat. Vreselijk gedrag.
Ik zou aangifte van poging tot aanranden doen. De aanval op die arme gast...quote:Op dinsdag 27 februari 2024 15:59 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Pff, die oempa loempa kreeg niet eens de tijd om het op de pilaar te leggen. Laat dat op z'n minst gebeuren. Iedereen eerst verplicht op de bank en daarna rennen.
Ze hebben die nare vibe die dat clubje uitstraalde wel heel goed bij elkaar gesprokkeld.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 18:18 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Je weet niet hoe geknipt en geplakt is. Niet het hele gesprek wordt uitgezonden. Er zal heus meer gezegd zijn.
Wat niet weg neemt, dat beiden niet duidelijk zijn. Het kind konkelt puberaal en die gozer maakt er maar n potje van.
Meer om de reactie dat ze haar de toegang van het toilet ontzeggen… dat vind ik ook niet kunnen…quote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:09 schreef Charmian het volgende:
Ach gossie, het prinsesje moet een keertje in de douche plassen...
Ach ik zou die hele loods volzeiken. Trouwens in een kledingkast in een kom zeiken heeft ze geen moeite mee? Iemand riep het daar it's all in the game. En ik hoop dat ze wordt ontdekt.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:18 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Meer om de reactie dat ze haar de toegang van het toilet ontzeggen… dat vind ik ook niet kunnen…
Ze mag niet ontdekt worden hequote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:29 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ach ik zou die hele loods volzeiken. Trouwens in een kledingkast in een kom zeiken heeft ze geen moeite mee? Iemand riep het daar it's all in the game. En ik hoop dat ze wordt ontdekt.
Ben er nog niet helemaal over uit of die poppenkast om het pissen in de douche nou gespeeld was omwille van die opdracht, of dat ze het nou echt meendequote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:42 schreef Levitas het volgende:
hahahaha maar in een emmer in de kast zeiken is wel prima
Ik pis ook altijd onder de douche. En in de wasbak als die toevallig 1 meter dichterbij dan het toilet is.quote:Op woensdag 28 februari 2024 01:59 schreef DutchBlend het volgende:
Zag er toch wel weer appetijtelijk uit, dat strakke lichaampje van Donna in ondergoed. Ze verdient een goeie pets op die billetjes. Bedankt sbs6.
Ik pis trouwens altijd onder de douche, dus ik zou het probleem niet zo zien
Ja, dan gaat hij Danielle neuken.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 16:41 schreef Revanches het volgende:
Die vrienden van Beau..wezen ook niet op zijn gedrag. Beau is helemaal niet duidelijk, hij heeft Melanie een ring gegeven en knuffelt en zoent haar zodra ze weg zijn. Geef haar dan ook geen hoop.En even daarvoor zegt hij tegen zijn vrienden dat hij niet kan wachten tot ze weggaat. Vreselijk gedrag.
Zelfs die belachelijke toiletten bezet houden scam lag er te dik bovenop voor dat wanopige "TV-makensyndroom"quote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:06 schreef freaky40 het volgende:
Wat een rare opdracht hebben ze, hoop verwarring maar hoop niet dat die opdracht lukt voor die Gieren. Jammer ook dat die lange die enveloppe pakte.En uiteindelijk draait het allemaal weer om die Donna. Hopelijk vertrekt zei ook na deze cyclus want die 100.000 gaat ze nooit meer pakken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |