Rookstad.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 20:12 schreef Woonbootjes het volgende:
Uit welke stad komt Robert eigenlijk versta hem niet
Nou, ze deed het hartstikke goed.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat ze haar best doet snap ik, maar dat winnaars smoelwerk wat ze elke keer trekt als ze ergens weer nix van bakt.. als het Wie is de Mol zou zijn zou ze allang door de mand gevallen zijn![]()
Hebben jullie veel melk besteld vraagt Donna aan Wes......haar manier om dus aan melk te komen...quote:Op maandag 19 februari 2024 19:51 schreef Cirilico het volgende:
Ja hoor, Donna wil wellicht toch Wes terug hebben.
Alles moet via een vorm van manipulatie. Gewoon rechtstreeks om melk vragen is te veel.quote:Op maandag 19 februari 2024 19:55 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hebben jullie veel melk besteld vraagt Donna aan Wes......haar manier om dus aan melk te komen...
hij hangt ook als een klit aan haar pffff
Ik vind Robert wel leuk, niet op zijn mondje gevallen. Hoop dat hij terugkomt maar dat denk ik wel.quote:Op maandag 19 februari 2024 20:13 schreef King_Merc het volgende:
Hoop dat Robert wel weer terugkomt , al is her maar om het slechte nieuws te brengen..![]()
Oh en also PyroMary…
Net een sketch.quote:Op maandag 19 februari 2024 20:12 schreef Chanel5 het volgende:
Vlam in de pan, halloooo roepen, pan neerzetten op de kookplaat en weglopen....lekkertje hoor die Mary
Terwijl ik juist vind dat die 2 dames de sfeer verpesten. Iedereen lekker bezig met hun foto maar de vossen niet omdat Kainee geen zin heeft? Wat nou, punten scoren met de opdracht zin of geen zin.quote:Op maandag 19 februari 2024 19:51 schreef Chanel5 het volgende:
Ze hebben Wesley zelf in hun bondje gewild maar ze voelen zich niet op hun gemak met hem.
Hij zou gewoon gaan en dan ter plekke bepalen. Neem gezien de opties die kreeg aan dat ie dus ook een week weg mag zijn, als ie maar op tijd terug is voor de knockouts.quote:Op maandag 19 februari 2024 21:51 schreef freaky40 het volgende:
Robert is dus 24 uur weg begrijp ik? Werd me niet echt duidelijk, ook omdat het geluid weer zo BAR en BAR slecht is elke aflevering!
Wel weer een leuke aflevering met de Vlam in de Pan bij Mary, dat mens is echt niet goed maar maakt wel TV.
Donna blijft maar bepalen hoe zij het graag ziet, hopelijk gaat ze op dat mooie bekkie van haar.
Nieuwe jureer opdracht waarbij Vincent, zelf fotograaf, wel een voordeel bij heeft met zijn bondje.
Ja het ging slechter met zijn moeder. Hij had 4 optie en heeft besloten buiten te kijken welke van de optie hij zou nemen.quote:Op maandag 19 februari 2024 21:51 schreef freaky40 het volgende:
Robert is dus 24 uur weg begrijp ik? Werd me niet echt duidelijk, ook omdat het geluid weer zo BAR en BAR slecht is elke aflevering!
Wel weer een leuke aflevering met de Vlam in de Pan bij Mary, dat mens is echt niet goed maar maakt wel TV.
Donna blijft maar bepalen hoe zij het graag ziet, hopelijk gaat ze op dat mooie bekkie van haar.
Nieuwe jureer opdracht waarbij Vincent, zelf fotograaf, wel een voordeel bij heeft met zijn bondje.
Voor 1 van die opties moet ie toch toestemming van z,n bondgenoten vragen ? Maar lijkt wel dat ie die heeftquote:Op dinsdag 20 februari 2024 08:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het ging slechter met zijn moeder. Hij had 4 optie en heeft besloten buiten te kijken welke van de optie hij zou nemen.
Dat zit 'm in 'met de middelen die ze daar hebben'.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 03:27 schreef Clemanyana het volgende:
[..]
Hij zou gewoon gaan en dan ter plekke bepalen. Neem gezien de opties die kreeg aan dat ie dus ook een week weg mag zijn, als ie maar op tijd terug is voor de knockouts.
Die fotografie opdracht...wat is er creatief aan gewoon een albumhoes namaken?
Wel mooi dat Wesley het wel door had. En dan durft Donna het nog op mannenlogica te gooien en dat ie het concreet moet zeggen (zoals ze zelf deed? Lol!).quote:Op maandag 19 februari 2024 19:55 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hebben jullie veel melk besteld vraagt Donna aan Wes......haar manier om dus aan melk te komen...
hij hangt ook als een klit aan haar pffff
Yup, het is niet zo ingewikkeld, hij zei ook gewoon dat hij de keuze op de opties liet afhangen van wat hij daar aanquote:Op dinsdag 20 februari 2024 08:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het ging slechter met zijn moeder. Hij had 4 optie en heeft besloten buiten te kijken welke van de optie hij zou nemen.
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 08:57 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Voor 1 van die opties moet ie toch toestemming van z,n bondgenoten vragen ? Maar lijkt wel dat ie die heeft
Dat deel werd er dit keer niet bij verteld dus ik neem aan dat die toestemming niet meer nodig is, gezien de ernst van de situatie.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 10:43 schreef freaky40 het volgende:
Raar dat hij die opties niet daar moest bepalen welke van de 4 maar nu gewoon thuis moet maken en dat de groep hiervoor moest beslissen. Raar verhaal....
Dacht het wel hoor. Hij noemde alle 4 de opties op, ook bij deze brief.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:34 schreef Cirilico het volgende:
[..]
[..]
Dat deel werd er dit keer niet bij verteld dus ik neem aan dat die toestemming niet meer nodig is, gezien de ernst van de situatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |