abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212532774
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2024 22:04 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Vriend van Donna komt morgen in de uitzending, de foto opdracht was op vrijdag vorige week. Donna had het er over dat haar vriend zaterdag zou komen, dus vorige week zaterdag. Dan zit het morgen in de uitzending dus.
Er was laatst iemand die gitaar zat te spelen daar. Wie was dat ook weer?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  donderdag 22 februari 2024 @ 09:01:31 #77
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_212532803
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2024 08:57 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Er was laatst iemand die gitaar zat te spelen daar. Wie was dat ook weer?
(schoon)zoon van Mary
... en huiver mee
pi_212532827
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2024 09:01 schreef Giggio het volgende:

[..]
(schoon)zoon van Mary
thnx
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_212534092
De kijkcijfers van vorige week donderdag, voetbalavond:

Kijkdichtheid: 2,6 Marktaandeel: 8,4 Kijkcijfer: 431.000

Geen Kijkcijfer Top 25 notering.

Update: lineaire kijkcijfers gisterenavond 405.000. Netjes. ^O^

[ Bericht 34% gewijzigd door freaky40 op 22-02-2024 13:03:47 ]
Allemaal cabaretteketet!
pi_212534490
Aan de ene kant is het genieten dat de arrogante, neerbuigende, onbeschofte Vincent slechts derde is geworden. Maar aan de andere kant is het een zeer onverdiende plek. Veruit de mooiste en kwalitatief beste foto. Wat hadden ze verder nog moeten doen dan? Borsthaar en bakkebaarden opschminken? Of blackface?

En die foto van Wesley dan, die was toch ook gewoon goed? Die leek het meest op het origineel. Er was geen enkele manier om creatiever te zijn. Een man die in de spiegel kijkt. Van heel dichtbij. That's it. Niet eens een aanwezige achtergrond. Wat valt daaraan toe te voegen? Precies niks.
William miept over het feit dat zijn gezicht iets meer omhoog moest, maar zwijgt over de verkeerde positie van Mel op het zebrapad, dat zelf weer te breed was. Over Donna en de krokodillen in een net iets te verkeerde houding hoor je hem ook niet. Flauw hoor.

Sowieso leken Beau en Nick precies niks op een krokodil. De schmink had nul toegevoegde waarde en de boomschors o.i.d. lijkt op puntmutsen, waardoor het de illusie verpest. Twee blote mannen die op de vloer liggen, poeh poeh. Wát een creativiteit om de enige organismen die je tot je beschikking hebt te gebruiken in de foto in plaats van de originele dieren.

Net zo creatief als vier mannen die over het zebrapad lopen omdat dat het enige is wat je kan (moet) recreëren. Elk team zou dat gedaan hebben: met zijn vieren oversteken. Hartstikke lelijke foto.

Nee, dan vond ik Vincent het meest creatief zoals zijn team de locatie uitzocht en de vazen positioneerde. Klakkeloos oversteken op straat is alles behalve creatief.

Maar goed, William is gewoon megafan van de Beatles én van die albumhoes dus hij kan het niet objectief beoordelen. Hij vindt het alleen al geweldig om dat album nagemaakt te zien. Applaus, echt waar.

Ik vond het overigens opmerkelijk dat ze dit keer niet hun eigen foto mochten kiezen. De foto's hadden allemaal een verschillende moeilijkheidsgraad en niet allemaal evenveel ruimte om creatief bezig te zijn. Sowieso waren ze hoezen niet even iconisch of klassiek. :')

-einde bericht-
Hotapnyc
pi_212534851
quote:
1s.gif Op donderdag 22 februari 2024 11:06 schreef Cirilico het volgende:
Aan de ene kant is het genieten dat de arrogante, neerbuigende, onbeschofte Vincent slechts derde is geworden. Maar aan de andere kant is het een zeer onverdiende plek. Veruit de mooiste en kwalitatief beste foto. Wat hadden ze verder nog moeten doen dan? Borsthaar en bakkebaarden opschminken? Of blackface?

En die foto van Wesley dan, die was toch ook gewoon goed? Die leek het meest op het origineel. Er was geen enkele manier om creatiever te zijn. Een man die in de spiegel kijkt. Van heel dichtbij. That's it. Niet eens een aanwezige achtergrond. Wat valt daaraan toe te voegen? Precies niks.
William miept over het feit dat zijn gezicht iets meer omhoog moest, maar zwijgt over de verkeerde positie van Mel op het zebrapad, dat zelf weer te breed was. Over Donna en de krokodillen in een net iets te verkeerde houding hoor je hem ook niet. Flauw hoor.

Sowieso leken Beau en Nick precies niks op een krokodil. De schmink had nul toegevoegde waarde en de boomschors o.i.d. lijkt op puntmutsen, waardoor het de illusie verpest. Twee blote mannen die op de vloer liggen, poeh poeh. Wát een creativiteit om de enige organismen die je tot je beschikking hebt te gebruiken in de foto in plaats van de originele dieren.

Net zo creatief als vier mannen die over het zebrapad lopen omdat dat het enige is wat je kan (moet) recreëren. Elk team zou dat gedaan hebben: met zijn vieren oversteken. Hartstikke lelijke foto.

Nee, dan vond ik Vincent het meest creatief zoals zijn team de locatie uitzocht en de vazen positioneerde. Klakkeloos oversteken op straat is alles behalve creatief.

Maar goed, William is gewoon megafan van de Beatles én van die albumhoes dus hij kan het niet objectief beoordelen. Hij vindt het alleen al geweldig om dat album nagemaakt te zien. Applaus, echt waar.

Ik vond het overigens opmerkelijk dat ze dit keer niet hun eigen foto mochten kiezen. De foto's hadden allemaal een verschillende moeilijkheidsgraad en niet allemaal evenveel ruimte om creatief bezig te zijn. Sowieso waren ze hoezen niet even iconisch of klassiek. :')

-einde bericht-
Dit soort opdrachten zijn gewoon heel erg sturend en heb je weinig invloed op. Nu niet als laatste van de cyclus maar anders kan je het verloop zo wel bepalen.
  donderdag 22 februari 2024 @ 12:15:33 #82
3542 Gia
User under construction
pi_212535512
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2024 21:01 schreef JJ76 het volgende:

[..]
De foto van vossen was ook niet veel creatiever te maken.
Ze hadden iets meer aandacht kunnen schenken aan de opblik, en de voortanden, die bij Wes niet in beeld zijn.
De Haaien hebben echt op al die details gelet, hoe de handen te houden, hoe de benen, sigaret in de hand, enz...
Wat betreft de Slangen valt me op dat Prince rechter op zit en meer ontspannen. Alsof hij daar effe uitrust, niet per se poseert. Vind bij Danielle het poseren op de voorgrond staan.
Wat betreft de Gieren: Niks aan toe te voegen, dit is zo creatief bedacht! Tot en met het maken van het topje.

Ben het helemaal eens met de jurering.
  donderdag 22 februari 2024 @ 14:29:55 #83
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_212537160
De PrimaDonnaMetdeBolleBillen zag het échtnie.. dat Loopse Weslie zo achter haar aan loopt.. _O-

donderdag 22 februari 2024 @ 15:44:57 #84
256640 Alocanda
Beperkt houdbaar
pi_212538155
quote:
1s.gif Op donderdag 22 februari 2024 11:06 schreef Cirilico het volgende:

-einde bericht-
Ik vond alle 4 de foto's mooi gemaakt maar vind dit soort opdrachten eigenlijk niet passen in het spel. De jury van buitenaf zou niet moeten weten van wie wat is want dan telt ook de persoonlijke voorkeur voor een bondje mee.
Aaibaar, strijdbaar, dankbaar en dierbaar
  donderdag 22 februari 2024 @ 16:32:27 #85
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_212538701
Ik wacht met spanning op de brief of bezoekje met de "Je kapt met met die Vincent of je hoeft niet meer thuis te komen..." van Donna's vriendje :P
Dergelijk emo showtje doet het altijd goed in rls
  donderdag 22 februari 2024 @ 17:12:07 #86
3542 Gia
User under construction
pi_212539160
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2024 16:32 schreef 5thencounter het volgende:
Ik wacht met spanning op de brief of bezoekje met de "Je kapt met met die Vincent of je hoeft niet meer thuis te komen..." van Donna's vriendje :P
Ze heeft, volgens mij, niks met Vincent!
  donderdag 22 februari 2024 @ 17:16:46 #87
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_212539202
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2024 17:12 schreef Gia het volgende:

[..]
Ze heeft, volgens mij, niks met Vincent!
Maak dat vriendje buiten maar wijs.. _O- intussen voelt ze wel "liefde&genegenheid&knuffelgelul.." :P
  donderdag 22 februari 2024 @ 17:19:07 #88
3542 Gia
User under construction
pi_212539233
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2024 17:16 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Maak dat vriendje buiten maar wijs.. _O- intussen voelt ze wel "liefde&genegenheid&knuffelgelul.." :P
Met Vincent? Really?

Ken je bondgenoten!

Vincent is homo!
  donderdag 22 februari 2024 @ 17:23:11 #89
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_212539284
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2024 17:19 schreef Gia het volgende:

[..]
Met Vincent? Really?

Ken je bondgenoten!

Vincent is homo!
Ze doen dat scriptje nog dapper in leven houden, en hij zal de laatst niet zijn die van twee kanten profiteert ;)
  donderdag 22 februari 2024 @ 17:23:52 #90
3542 Gia
User under construction
pi_212539290
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2024 17:23 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Ze doen dat scriptje nog dapper in leven houden, en hij zal de laatst niet zijn die van twee kanten profiteert ;)
Ik denk dat haar vriendje meer moeite met Wesley heeft, eigenlijk.
  donderdag 22 februari 2024 @ 17:25:46 #91
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_212539307
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2024 17:23 schreef Gia het volgende:

[..]
Ik denk dat haar vriendje meer moeite met Wesley heeft, eigenlijk.
Ahh ja, die bedoelde ik ook.. ik hou die namen ook niet bij :N
  donderdag 22 februari 2024 @ 17:26:23 #92
3542 Gia
User under construction
pi_212539314
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2024 17:25 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
:D
  donderdag 22 februari 2024 @ 17:30:58 #93
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_212539364
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2024 17:26 schreef Gia het volgende:

[..]
Het is toch beschamend dat ze voor de zoveelste keer van stinkjaloers Daniirexia moet horen hoe loops die gast achter PrimaDonnaatje aandruipt ;)
  donderdag 22 februari 2024 @ 17:39:42 #94
3542 Gia
User under construction
pi_212539478
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2024 17:30 schreef 5thencounter het volgende:

Het is toch beschamend dat ze voor de zoveelste keer van stinkjaloers Daniirexia moet horen hoe loops die gast achter PrimaDonnaatje aandruipt ;)
Hoop dat vriendjelief vanavond al komt. Denk dat ze wel wat te horen zal krijgen, ja.
pi_212539628
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2024 17:25 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Als je van 'Donna's vriendje' 'Eduardo's vriendje' zou maken, zou het gewoon prima kunnen. Heb de indruk dat we Vincent en Eduardo elkaar de laatste tijd vaker zien kussen dan Mel en Beau :P
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
  donderdag 22 februari 2024 @ 18:00:00 #96
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_212539763
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2024 17:51 schreef KinKiJan het volgende:

[..]

Als je van 'Donna's vriendje' 'Eduardo's vriendje' zou maken, zou het gewoon prima kunnen. Heb de indruk dat we Vincent en Eduardo elkaar de laatste tijd vaker zien kussen dan Mel en Beau :P
Dat verplichte zoentjes en aaipoesje uitwisselen tussen die twee komt zo fake over al wat :N
pi_212540468
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2024 16:32 schreef 5thencounter het volgende:
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2024 17:16 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
:D :D
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2024 17:23 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
:D :D :D _O-
Hotapnyc
pi_212541129
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2024 18:00 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Dat verplichte zoentjes en aaipoesje uitwisselen tussen die twee komt zo fake over al wat :N
Hoop dat hun partners er hetzelfde over denken :D
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
  donderdag 22 februari 2024 @ 19:48:40 #99
256640 Alocanda
Beperkt houdbaar
pi_212541580
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2024 17:39 schreef Gia het volgende:

[..]
Hoop dat vriendjelief vanavond al komt. Denk dat ze wel wat te horen zal krijgen, ja.
Ik denk van niet. Ik denk dat ze echt wel besproken hebben dat Donna de mannen daar voor haar karretje mag spannen en dat ze mag flirten en teasen om haar doel te bereiken. In het telefoongesprek zat hij ook niet met haar gedrag naar Wesley of andersom dus denk ik dat hij er nu nog steeds niet mee zit.
Aaibaar, strijdbaar, dankbaar en dierbaar
pi_212541726
Nou ja, Danielle verklapt het plan van Robert en Vin
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')