Niet tof wat ze doet, Meepraten en dan doorlullen.quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:53 schreef Chanel5 het volgende:
Nou ja, Danielle verklapt het plan van Robert en Vin
Echt veel zagen ze niet. En ach als die slipper voor de deur ligt dan weet je toch wel wat daar gaande is.quote:Op donderdag 22 februari 2024 20:01 schreef spapaars het volgende:
Gênant moment voor Beau en Mel, dat de hele groep kon meekijken omdat de ramen niet goed waren afgedekt.
Nadat hij Wesley een knuffel heeft gegeven. Dit was gewoon voor de grap.quote:
Yup was ook gewoon grappigquote:Op donderdag 22 februari 2024 20:19 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Nadat hij Wesley een knuffel heeft gegeven. Dit was gewoon voor de grap.
Ja die leek nergens een issue van te maken, prima zoquote:Op donderdag 22 februari 2024 20:21 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Vond die vriend ook super relaxt.
Niks zielig aan nee, ze is ontzettend gehaaid. Kan soms wel lachen om hoe ze dingen eruit flapt, maar denk dat ik er niet mee zou kunnen leven.quote:Op donderdag 22 februari 2024 20:26 schreef Alocanda het volgende:
Zien jullie die zielige Mary? Ik zie een Mary die in ieder bondje problemen heeft dat ze zich achtergesteld voelt en buiten haar bondje slachtoffer loopt te spelen.
dat is, ze gooit lekker de kont tegen de krib maar die twee kerels maken de dienst uitquote:Op donderdag 22 februari 2024 20:26 schreef Alocanda het volgende:
Zien jullie die zielige Mary? Ik zie een Mary die in ieder bondje problemen heeft dat ze zich achtergesteld voelt en buiten haar bondje slachtoffer loopt te spelen.
Nee echt, wat een tegenvaller die Mary. Zijn Mel en Sam bv vergeten hoe het ging toen zij in het bondje met Mary zaten? Ze moesten 2 aan 2 gaan eten toen.quote:Op donderdag 22 februari 2024 20:29 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Niks zielig aan nee, ze is ontzettend gehaaid. Kan soms wel lachen om hoe ze dingen eruit flapt, maar denk dat ik er niet mee zou kunnen leven.
Dat wil ze iedereen laten geloven maar wat voor inbreng heeft ze? Ik wil brie, ik wil wijn....quote:Op donderdag 22 februari 2024 20:30 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
dat is, ze gooit lekker de kont tegen de krib maar die twee kerels maken de dienst uit
Was te verwachten toch dat dit in de gaten zou lopen. Was weer de grote Donna-show vanavond.quote:Op donderdag 22 februari 2024 20:29 schreef Chanel5 het volgende:
jaaaa wesley, je snijdt jezelf in de vingers door van alles naar Donna te schuiven.
Ze kan heel naar uit de hoek komen, maar ze maakt daardoor wel TV dus teamMaryquote:Op donderdag 22 februari 2024 21:40 schreef Charmian het volgende:
Mijn moedertje van 89 vindt Mary een verschrikkelijk mensik ben het met haar eens!
Paupertje heurrr, dat het nog zo braafjes bleef. Ingehouden agressie.quote:
Verkeerde topic?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik weet niet of het door de gekozen verraders komt maar aflevering 3 nog weinig verschil tussen bekenden en onbekenden.
Oh ja zo te zien welquote:
Moest zo lachen om het commentaar van de jeugd op Donna, vanachter het gordijn. Ze hebben exact door hoe ze is. Een prinsesje die altijd aandacht wil en zich geen raad weet als ze dat niet krijgt.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 00:52 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Was te verwachten toch dat dit in de gaten zou lopen. Was weer de grote Donna-show vanavond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |