Waarom zou ze. Je wilt toch laten zien wat je kan.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:05 schreef spapaars het volgende:
[..]
Waarom zo lang? Ze had al veel eerder kunnen stoppen.
Dikke middelvinger naar haar ex-bondje die haar inruilde ook inderdaadquote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:10 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Waarom zou ze. Je wilt toch laten zien wat je kan.
nu je het zegt, ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:19 schreef KinKiJan het volgende:
Ik moet toch eens de intro van Sam terugzoeken, ze noemt zichzelf weer topsporter..
De Laatste zullen de Eersten zijn.. altijd met een "Jureerbare Game" ligt de twist weer bij de regiequote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:37 schreef JJ76 het volgende:
Hoe Vincent de topfotograaf hooghartig praat over hoe andere teams foto maken. Hoop echt dat ze niet de eerste plek pakken.
Je voelt idd aankomen dat Vincent niet gaat winnen. De professional die het waarmaakt, dat is geen interesse verhaallijn.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De Laatste zullen de Eersten zijn.. altijd met een "Jureerbare Game" ligt de twist weer bij de regie
Lijkt mij ook, geloof ook niet dat William Rutten technische hoogstandjes verwacht en daar ook niet op beoordeeld.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:46 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Je voelt idd aankomen dat Vincent niet gaat winnen. De professional die het waarmaakt, dat is geen interesse verhaallijn.
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:58 schreef freaky40 het volgende:
Ik moest lachen, exact dezelfde opdracht met exact dezelfde spelregels v.w.b. hangen aan de paal was te zien bij EJVJL! Ze gooien ze nu allemaal al de recycling. Zie vreselijke Bern nog zo hangen in die paal.
Gelukkig is Robert weer terug. Dat wordt weer lachen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |