Op NLZiet staat ie er inderdaad niet bij als je op programma zoekt (prutsers).quote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:40 schreef freaky40 het volgende:
En hij staat er nog steeds niet op....op beide niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:10 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Op NLZiet staat ie er inderdaad niet bij als je op programma zoekt (prutsers).
Maar je kunt 'm daar wel via de gids terugkijken, gewoon daar terugbladeren naar het uitzendtijdstip van gisterenDat klopt en heb ik gisteren ook gedaan van armoe. Maar doe dat liever niet natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
Ik wacht er ook nog steeds op. Ben bang dat t niet meer gaat gebeuren.quote:Op zondag 25 februari 2024 17:50 schreef MacDeMarco het volgende:
De vrijdag aflevering staat nog steeds niet op kijk....
Ik heb zelf geen NLZIET, omdat ik al genoeg streamingdienst abbo's heb.
Ja, het bakvisje komt weer aardig naar buiten.quote:Op maandag 26 februari 2024 19:59 schreef spapaars het volgende:
En Melanie is zo ontzettend onnozel.
Dat zou mij ook niks verbazen... Triest kind is het.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 04:16 schreef ThijsTH het volgende:
Ongelofelijk dat Melanie na zo'n dag met dat bezoek toch weer haar kutje vol laat spuiten in de avond....dan vraag je er zelf ook om. Ze lijkt me trouwens ook nog zo psycho om, als ze het onveilig doen en ze toevallig zwanger raakt, er niks meer aan wil doen om Beau om die manier toch in haar leven te kunnen houden.
Er stond geen paal toen de brief buiten in de brievenbus kwam. Er was een klok aan 't aftikken. In de vooruitblik hebben we gezien dat er vanavond een paal neergezet gaat worden.quote:Op maandag 26 februari 2024 19:57 schreef spapaars het volgende:
Eduardo en Vincent bij de paal overnachten voor een eventuele brief, ligt het buiten in de brievenbus
Dan wachten op die paal, ze zullen er niet voor niets daar hebben gelegen, en die klok had een aftel tijd, dus ze wisten wel ong wanneer die op 0 zou staan.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 11:30 schreef Gia het volgende:
[..]
Er stond geen paal toen de brief buiten in de brievenbus kwam. Er was een klok aan 't aftikken. In de vooruitblik hebben we gezien dat er vanavond een paal neergezet gaat worden.
Die klok was niet 's nachts. En die twee liggen daar te foezelen. Last van gesnurk van Mary.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 11:37 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dan wachten op die paal, ze zullen er niet voor niets daar hebben gelegen, en die klok had een aftel tijd, dus ze wisten wel ong wanneer die op 0 zou staan.
O. dat kan ook.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 11:42 schreef Gia het volgende:
[..]
Die klok was niet 's nachts. En die twee liggen daar te foezelen. Last van gesnurk van Mary.
SPOILER: promoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op dinsdag 27 februari 2024 13:09 schreef KinKiJan het volgende:
Gaat nergens meer over dat gedoe met die brief..hoor die 2 leeftijdsgenoten van mij (de ouwe zeikerds)SPOILER: promoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Go Nick![]()
... en huiver mee
Is toch ook gewoon omdat er een deal gesloten is en er bij de 2e kans al niet aan gehouden wordt. Makkelijke entertainment om zo snel erna een nieuwe brief erin te gooienquote:Op maandag 26 februari 2024 21:58 schreef freaky40 het volgende:
Morgen al weer een nieuwe brief, dat begint permanent te worden zo langzamerhand en gaat het nieuwtje ook een beetje vanaf. Voorheen was het een leuke twist maar dat is het inmiddels niet meer en hoort gewoon bij de opdrachten.
quote:Op dinsdag 27 februari 2024 13:09 schreef KinKiJan het volgende:
Gaat nergens meer over dat gedoe met die brief..Pff, die oempa loempa kreeg niet eens de tijd om het op de pilaar te leggen. Laat dat op z'n minst gebeuren. Iedereen eerst verplicht op de bank en daarna rennen.SPOILER: promoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
Je weet niet hoe geknipt en geplakt is. Niet het hele gesprek wordt uitgezonden. Er zal heus meer gezegd zijn.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 16:41 schreef Revanches het volgende:
Die vrienden van Beau..wezen ook niet op zijn gedrag. Beau is helemaal niet duidelijk, hij heeft Melanie een ring gegeven en knuffelt en zoent haar zodra ze weg zijn. Geef haar dan ook geen hoop.En even daarvoor zegt hij tegen zijn vrienden dat hij niet kan wachten tot ze weggaat. Vreselijk gedrag.
Ik zou aangifte van poging tot aanranden doen. De aanval op die arme gast...quote:Op dinsdag 27 februari 2024 15:59 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Pff, die oempa loempa kreeg niet eens de tijd om het op de pilaar te leggen. Laat dat op z'n minst gebeuren. Iedereen eerst verplicht op de bank en daarna rennen.
Ze hebben die nare vibe die dat clubje uitstraalde wel heel goed bij elkaar gesprokkeld.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 18:18 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Je weet niet hoe geknipt en geplakt is. Niet het hele gesprek wordt uitgezonden. Er zal heus meer gezegd zijn.
Wat niet weg neemt, dat beiden niet duidelijk zijn. Het kind konkelt puberaal en die gozer maakt er maar n potje van.
Meer om de reactie dat ze haar de toegang van het toilet ontzeggen… dat vind ik ook niet kunnen…quote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:09 schreef Charmian het volgende:
Ach gossie, het prinsesje moet een keertje in de douche plassen...
Ach ik zou die hele loods volzeiken. Trouwens in een kledingkast in een kom zeiken heeft ze geen moeite mee? Iemand riep het daar it's all in the game. En ik hoop dat ze wordt ontdekt.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:18 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Meer om de reactie dat ze haar de toegang van het toilet ontzeggen… dat vind ik ook niet kunnen…
Ze mag niet ontdekt worden hequote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:29 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ach ik zou die hele loods volzeiken. Trouwens in een kledingkast in een kom zeiken heeft ze geen moeite mee? Iemand riep het daar it's all in the game. En ik hoop dat ze wordt ontdekt.
Ben er nog niet helemaal over uit of die poppenkast om het pissen in de douche nou gespeeld was omwille van die opdracht, of dat ze het nou echt meendequote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:42 schreef Levitas het volgende:
hahahaha maar in een emmer in de kast zeiken is wel prima
Ik pis ook altijd onder de douche. En in de wasbak als die toevallig 1 meter dichterbij dan het toilet is.quote:Op woensdag 28 februari 2024 01:59 schreef DutchBlend het volgende:
Zag er toch wel weer appetijtelijk uit, dat strakke lichaampje van Donna in ondergoed. Ze verdient een goeie pets op die billetjes. Bedankt sbs6.
Ik pis trouwens altijd onder de douche, dus ik zou het probleem niet zo zien
Ja, dan gaat hij Danielle neuken.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 16:41 schreef Revanches het volgende:
Die vrienden van Beau..wezen ook niet op zijn gedrag. Beau is helemaal niet duidelijk, hij heeft Melanie een ring gegeven en knuffelt en zoent haar zodra ze weg zijn. Geef haar dan ook geen hoop.En even daarvoor zegt hij tegen zijn vrienden dat hij niet kan wachten tot ze weggaat. Vreselijk gedrag.
Zelfs die belachelijke toiletten bezet houden scam lag er te dik bovenop voor dat wanopige "TV-makensyndroom"quote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:06 schreef freaky40 het volgende:
Wat een rare opdracht hebben ze, hoop verwarring maar hoop niet dat die opdracht lukt voor die Gieren. Jammer ook dat die lange die enveloppe pakte.En uiteindelijk draait het allemaal weer om die Donna. Hopelijk vertrekt zei ook na deze cyclus want die 100.000 gaat ze nooit meer pakken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |