Op NLZiet staat ie er inderdaad niet bij als je op programma zoekt (prutsers).quote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:40 schreef freaky40 het volgende:
En hij staat er nog steeds niet op....op beide niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:10 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Op NLZiet staat ie er inderdaad niet bij als je op programma zoekt (prutsers).
Maar je kunt 'm daar wel via de gids terugkijken, gewoon daar terugbladeren naar het uitzendtijdstip van gisterenDat klopt en heb ik gisteren ook gedaan van armoe. Maar doe dat liever niet natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
Ik wacht er ook nog steeds op. Ben bang dat t niet meer gaat gebeuren.quote:Op zondag 25 februari 2024 17:50 schreef MacDeMarco het volgende:
De vrijdag aflevering staat nog steeds niet op kijk....
Ik heb zelf geen NLZIET, omdat ik al genoeg streamingdienst abbo's heb.
Ja, het bakvisje komt weer aardig naar buiten.quote:Op maandag 26 februari 2024 19:59 schreef spapaars het volgende:
En Melanie is zo ontzettend onnozel.
Dat zou mij ook niks verbazen... Triest kind is het.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 04:16 schreef ThijsTH het volgende:
Ongelofelijk dat Melanie na zo'n dag met dat bezoek toch weer haar kutje vol laat spuiten in de avond....dan vraag je er zelf ook om. Ze lijkt me trouwens ook nog zo psycho om, als ze het onveilig doen en ze toevallig zwanger raakt, er niks meer aan wil doen om Beau om die manier toch in haar leven te kunnen houden.
Er stond geen paal toen de brief buiten in de brievenbus kwam. Er was een klok aan 't aftikken. In de vooruitblik hebben we gezien dat er vanavond een paal neergezet gaat worden.quote:Op maandag 26 februari 2024 19:57 schreef spapaars het volgende:
Eduardo en Vincent bij de paal overnachten voor een eventuele brief, ligt het buiten in de brievenbus
Dan wachten op die paal, ze zullen er niet voor niets daar hebben gelegen, en die klok had een aftel tijd, dus ze wisten wel ong wanneer die op 0 zou staan.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 11:30 schreef Gia het volgende:
[..]
Er stond geen paal toen de brief buiten in de brievenbus kwam. Er was een klok aan 't aftikken. In de vooruitblik hebben we gezien dat er vanavond een paal neergezet gaat worden.
Die klok was niet 's nachts. En die twee liggen daar te foezelen. Last van gesnurk van Mary.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 11:37 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dan wachten op die paal, ze zullen er niet voor niets daar hebben gelegen, en die klok had een aftel tijd, dus ze wisten wel ong wanneer die op 0 zou staan.
O. dat kan ook.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 11:42 schreef Gia het volgende:
[..]
Die klok was niet 's nachts. En die twee liggen daar te foezelen. Last van gesnurk van Mary.
SPOILER: promoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op dinsdag 27 februari 2024 13:09 schreef KinKiJan het volgende:
Gaat nergens meer over dat gedoe met die brief..hoor die 2 leeftijdsgenoten van mij (de ouwe zeikerds)SPOILER: promoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Go Nick![]()
... en huiver mee
Is toch ook gewoon omdat er een deal gesloten is en er bij de 2e kans al niet aan gehouden wordt. Makkelijke entertainment om zo snel erna een nieuwe brief erin te gooienquote:Op maandag 26 februari 2024 21:58 schreef freaky40 het volgende:
Morgen al weer een nieuwe brief, dat begint permanent te worden zo langzamerhand en gaat het nieuwtje ook een beetje vanaf. Voorheen was het een leuke twist maar dat is het inmiddels niet meer en hoort gewoon bij de opdrachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |